שיתוף

גיוסי העובדים ממשיכים, וחברות ממשיכות להיאבק על טלנטים גם בתקופה זו, על אף הידיעות שעולות מדי פעם בנוגע להקפאת גיוסי עובדים ואף פיטורים.

אחת החברות שממשיכות לגייס עובדים היא חברת Torii, שפיתחה פלטפורמה לניהול תוכנות SaaS אוטומטי לסביבה המבוזרת של עסקים.

בימים אלה מגדילה החברה את מצבת כוח האדם שלה בכתשעה אחוזים: היא יוצאת בגיוס של 11 עובדים, מהם תשעה בישראל ושניים לסניף החברה בארה"ב. העובדים שיגוייסו יצטרפו אל כ-130 עובדי החברה כיום.

גיוס עובדים זה מגיע בהמשך לגיוס של כ-40 עובדים שגוייסו לאחר סבב ההשקעות Round B של החברה, שנערך בפברואר השנה.

"אנחנו מגייסים עובדים לתפקידי Fullstack Engineer, Integration Product Manager, Integration Team Leader, Product Designer, Backend Engineer אומרת מעיין תבור פרידמן,  Head of People ב-Torii.

מהן שיטות הגיוס המועדפות על החברה? 

"אנחנו תמיד מנסים לאתר מועמדים רלוונטיים ברשתות החברתיות, ובה בעת, להעלות את המודעות בקרב עובדים לקמפיינים של חבר מביא חבר. מה יותר טוב ממישהו שאתה מכיר וסומך עליו שיעבוד איתך".

האם המחסור בעובדים טובים בענף שלכם מורגש יותר או פחות – במהלך השנה האחרונה?

"המחסור בעובדים מורגש מאוד. קשה לאתר מועמדים שמתאימים בעלי הניסיון הרלוונטי. כל מועמד כזה מחוזר על ידי חברות רבות, ונמצא בכמה תהליכי גיוס במקביל.

"ב- Torii אנחנו מקפידים לעשות תהליך ראיונות יסודי, אבל לא ארוך, כדי למקסם הזדמנויות". 

מה אתם מחפשים במועמד בנוסף לרמה מקצועית – כלומר אילו תכונות אתם מעדיפים לראות במועמד?

"ידע מקצועי הוא מאוד חשוב, אבל אנחנו רוצים בראש ובראשונה מועמדים עם התאמה לDNA- של החברה, חיבור לערכים, יכולת עבודה בצוות, עצמאות, למידה מהירה וכמובן, אנשים עם יוזמה שרוצים להביא לשינוי ולהיות חלק ממוצר שמתפתח".

האם אתם מעדיפים להכשיר את העובדים על פי צרכי החברה, או האם אתם מעדיפים מועמדים שכבר מגיעים עם ניסיון וידע, או תמהיל של שניהם?

"למשרות פיתוח, מועמדים לרוב יגיעו כבר עם ידע וניסיון וחשוב שיהיה את הבסיס הזה. למרות זאת, עדיין יש לנו תוכנית און בורדינג מאוד מסודרת שכוללת גם חלקים של למידה של דברים נוספים.

"למשרות פיתוח של ג'וניורים אנחנו לא מבקשים ניסיון ואנחנו נותנים הכשרה מלאה וכניסה מאוד מהירה לפיתוח".

האם אתם רואים הבדלים בין דרישות המועמדים לפני מגפת הקורונה לבין הדרישות שלהם כיום?

"ההבדלים מורגשים מאוד: כיום הדגש הוא על איזון בית-עבודה, גמישות בהגעה לעבודה וחיפוש מודל היברידי או גמיש".

איך אתם מנהלים את חווית המועמד ובאיזו מידה אתם שמים דגש על חווית מועמד?

"תהליך חווית המועמד מאוד חשוב לנו, ואנחנו דואגים לתת למועמד את כל הידע שהוא צריך כדי להצליח.

"החל מרגע הפנייה, דרך מידע על החברה ועד שיתוף סרטונים עם המועמדים, בהם עובדי החברה עונים על שאלות כמו: מה המוצר של החברה, מהם ערכיה של החברה ועוד.

"אנחנו נותנים למועמדים גם טיפים לראיונות, ועורכים עימם תיאום ציפיות על התנהלות הליך המיון, על ידי שיתוף מסמך cheat sheet, המפרט על התהליך בשקיפות מלאה.

"בנוסף, אנחנו דואגים לעדכונים שוטפים במהלך התהליך, כאשר בסיום אנחנו אף מגדילים ושולחים סקר חוויית מועמד כדי לקבל פידבקים שוטפים במטרה לשפר את התהליך".

האם אתם מאפשרים עבודה על פי מודל העבודה ההיברידי? 

"מודל העבודה אצלנו הוא גמיש. כל עובד יכול להחליט אם הוא רוצה לעבוד מהבית או מהמשרד או גם וגם".

כמה זמן אתם צופים שימשך הליך הגיוס עבור כל מועמד ספציפי – מרגע שהוא עונה על המודעה ועד שאתם מודיעים לו שהתקבל לעבודה?

"אנחנו רוצים להתקדם מהר ולא להתעכב, כך שתהליך אידיאלי ומהיר לשני הצדדים יכול לקחת גם שבועיים אם אין עיכובים".

חברת Torii פיתחה פלטפורמה לניהול תוכנות SaaS אוטומטי (SMP) לסביבה המבוזרת של עסקים כיום. החברה הוקמה בשנת 2017 ויש לה סניפים בכפר סבא ובניו יורק.

החברה מדגישה, כי ההבדל בין הפלטפורמה שהיא מספקת לבין הכלים המסורתיים בתחום זה, נעוץ בכך ש-Torii מעצימה את היכולת של עסקים לעבוד עם תוכנות ענן ולשמור על סנכרון מלא, גם כאשר מערך הטכנולוגיות הולך ומתרחב.

יכולות אלו מאיצות חדשנות, תוך מניעת בזבוז של מיליוני דולרים המושקעים ברישיונות, מאות שעות עבודה ידנית והגנה על דליפת נתונים רגישים ביישומים מוכרים ו-Shadow IT.

מבצע כנסי 2025

אין תגובות

השאר תגובה