חברת Synerion (לביא טיימטק לשעבר) הציגה בפני לקוחותיה את מערכת גיוס העובדים החדשה שפיתחה החברה -Synerion Recruitment . המערכת החדשה הוצגה במהלך כנס מיוחד שנועד ללקוחותיה של סינריון – משתמשי מערכת הגיוס הוותיקה HumaNet, אשר נערך ביום ד' השבוע במלון רנסנס בתל אביב.
לכנס הופיעו כ- 60 נציגים של חברות כוח אדם וכן ארגונים מדרג בינוני עד גדול, שנמנים על לקוחות החברה. שיעור הופעה אשר לדברי המארגנים תאם את כמות ההזמנות שנשלחו, "זהו כנס לקוחות קומפקטי", אמרה עידית מלחי, מנהלת מרקום בסינריון.
לאחר ארוחת בוקר מפנקת ומפתיעה בגיוונה, סמנכ"ל שיווק של החברה, יצחקי קורן, נטל את המיקרופון והסביר שהמיתוג מחדש של החברה לפני 3 שנים, כאשר שינתה את שמה מ"לביא טיימטק" ל "Synerion- מכוח אדם עד להון אנושי" – היה פועל יוצא מהחלטת החברה לספק פתרון כולל בתחום ניהול ההון האנושי, שאחד הביטויים לכך היא מערכת הגיוס החדשה – Synerion Recruitment, המאפשרת ניהול משרות, קליטת קו"ח, יצירת מאגר מועמדים, הצלבת נתוני מועמדים מול דרישות התפקיד ועוד.
אורית אייזנשטיין, מנהלת תיקי לקוחות בסינריון, הציגה את יתרונות המערכת והדגישה כי במהלך הפיתוח ניתן משקל משמעותי למשובי לקוחות שנגעו למערכת הקודמת HumaNet , על מנת לשפר את חוויית המשתמש.
אייזנשטיין כינתה את התפרט "מונחה וגמיש" והסבירה שהכוונה היא לתפריט המאפשר התנהלות אינטואיטיבית של המשתמש ועבודה על מספר לא מוגבל של מסכים במקביל, ללא צורך לצאת מהמערכת. עוד ציינה כי המערכת קולטת בעצמה קורות חיים והיא בעלת יכולות אינדוקס גבוהות מאוד של קו"ח. בין היתר היא מאנדקסת מועמדים לפי אזורי מגורים ומסוגלת לנתח את רמת ההשכלה ושנות הניסיון התעסוקתי המעשי של המועמד וכך לקבוע את מידת התאמתו למשרה המוצעת. זאת בנוסף ליכולות גבוהות ומתוחכמות – שלפחות בתצוגה נראו קלות מאוד לביצוע, בכל הקשור לניהול משרה, ניהול תהליך הגיוס על כל שלביו, הפקת דוחות מפורטים על פי דרישה ועוד.
להדגשת כל היכולות הללו, עלתה לבמה מיטל וקסלבאום, רכזת גיוס הדרכה ורווחה ב-UBank , אשר בשנה האחרונה ניסתה את המערכת. בסיפור הלקוח שלה, וקסלבאום ציינה כי היתרון הבולט ביותר של המערכת החדשה בעיניה, הוא ב"מעגל החיים המלא של דרישת משרה". וקסלבאום ציינה כי החל מרגע פתיחת הדרישה, אפיונה ועד השליחה לחברת השמה או מדיה חברתית – לא יוצאים מהמערכת.
עוד היא ציינה את יכולות הקליטה והאינדוקס האוטומטי של קו"ח, וכן את ניתוח הדוחות, שמאפשרים לגלות לרכזת "מי מעכב לי את העבודה", וגם את דרגת המקצועיות והיעילות של חברות ההשמה. "מהדוחות אני לומדת מי הבינה את המשרה טוב יותר." התועלת היא חיסכון בזמן העבודה ותהליך גיוס קצר יותר ואפקטיבי יותר.
כמו כן היא ציינה, שכבעלת ניסיון בחברת השמה בעבר, היא יכולה להעיד שהמערכת מתאימה הן לחברות השמה, והן לארגונים המגייסים בעצמם, "המערכת גמישה ומאפשרת התאמה לצרכי הארגון", ציינה.
בהמשך, יפעת שני, מנהלת שיווק מוצר בסינריון, תיארה יום בחייה של רכזת גיוס בעידן Synerion Recruitment, כשהמסקנה היא שאומנם הרכזת תסיים את יומה לא פחות תשושה מהרגיל, אבל בעזרת המערכת היא תצליח לעמוד באינסוף הדרישות הבלתי האפשריות שממטירים עליה במהלך היממה, ואף תספיק לעוד כוס קפה שיקל על כאב הראש.
את נישת הרצאת האורח מילא בהצלחה יתירה בועז שליט, מנכ"ל לוטם אסטרטגיות לפיתוח ארגונים, אשר הרצה על מגמות משאבי אנוש 2012.
נעל את הכנס איל תמיר, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון, שהסביר את תהליך המעבר למערכת החדשה על כל שלביו ואף הגדיל לעשות וגילה לקהל הרחב גם כמה זה עולה: בין 700 ל-4,000 שקל לחודש. למה הבדל מחירים כל כך משמעותי? פועל יוצא של גודל הארגון, צרכיו הספציפיים ודרישותיו.
סיקור נוסף בנושא זה – כנס ללקוחות מערכת ניהול זמן נוכחות עובדים TimeKeeper SQL .
כמו כן ראה גם – ראיון עם לימור אונגר, מנהלת משאבי אנוש בסינריון.