Oracle משקיעה בהון האנושי 1.9 מיליארד דולר

Oracle משקיעה בהון האנושי 1.9 מיליארד דולר

ענקית התוכנה האינטגרטיבית אורקל מתעתדת לרכוש את חברת Taleo, המספקת טכנולוגיית משאבי אנוש, בסך של 1.9 מיליארד דולר

שיתוף
חוקי עבודה
חוקי עבודה

חברת אורקל הודיעה כי היא מתכוונת לרכוש את Taleo, במטרה להרחיב את סל השירותים שהיא מספקת ללקוחותיה בהיבט של אספקת פתרונות טכנולוגיית לניהול הון אנושי. הייחוד של Taleo הוא ביישומים המתקדמים לניהול משאבי אנוש (ניהול מחזור עובד, סינון קורות חיים, מעקב שעות, הערכת עובדים, שכר, Talent Management ועוד) בפלטפורמת ה-cloud computing, משמע אחסון נתונים על ענן ברשת. פלטפורמת אחסון התוכנה על פני הרשת מהווה יתרון משמעותי והוא מהווה את אחד הטרנדים הבולטים של תוכנות משאבי אנוש חדשניות.

היתרונות של cloud computing ברורים: אין צורך בהתקנת התוכנה על המחשבים שכן ניתן להתחבר אליה ישירות דרך רשת האינטרנט, מה שחוסך זמן ומקצר תהליכים ולכן חוסך שעות עבודה ומהווה חיסכון כספי. יתרון נוסף הוא החיסכון בחומרה שכן באמצעות ה- cloud computing ניתן לאחסן את כל המידע על גבי הרשת כתחליף לאחסון נתונים על גבי שרתים.

[adrotate banner="27"] אורקל הינה ענקית התוכנה הממוקמת בקליפורניה ארה"ב והיא מספקת פתרונות תוכנה אינטגרטיביים לארגונים ברחבי העולם. רכישת Taleo נועדה להבטיח את מקומה בקרב ספקיות התוכנה הראשיות, לצד SAP, שביצעה לאחרונה מהלך זהה כאשר רכשה את SuccessFactors (ספקית תוכנה מתקדמת לניהול הון אנושי) בסכום של 3.4 מיליארד דולר.

מהנהלת אורקל נמסר לתקשורת כי רכישת Taleo הינה מהלך עסקי שנועד להעלות את רווחי החברה ממכירת תוכנה, בתקופה בה ספקי תוכנה עדיין מתקשים. כעת תוכל אורקל לספק ללקוחות לא רק פתרונות חדשניים ואיכותיים לניהול משאבי אנוש, אלא פתרונות שמסייעים לארגון לחסוך שעות עבודה והוצאות על חומרה, כך שמקבלי ההחלטות באורקל סבורים כי מדובר במהלך אסטרטגי שיטיב עם החברה ועם ציבור לקוחותיה.

מנהל בכיר באורקל, לארי אליסון, אמר שהוא מאמין ברכישת Taleo, אשר בתוכנה שלה משתמשים כיום מעל 5,000 ארגונים ברחבי העולם, כפתרון שיקח את אורקל לשלב הבא של אספקת פתרונות טכנולוגיים, אשר יסייעו ללקוחות לנהל את ההון האנושי, בצורה אפקטיבית יותר תוך חסכון משמעותי במשאבים.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה