הכלי של Igloo אשר מיוצג בישראל על ידי Social Knowledge מספק לארגון סביבת עבודה דיגיטלית. זוהו מקום שמאפשר לארגונים לצעוד את הצעד הבא בעולם של טרנספורמציה דיגיטלית וחווית עובד טובה. סביבה דיגיטלית מאפשרת לעובדים לשתף ידע, לשמר את הידע, לבצע את עבודתם טוב יותר ולהציב את הארגון בעמדה תחרותית עם יתרון משמעותי.
ה-Igloo יוצג ביחד עם השיטה של גלית גנאור, מנכ"לית Social Knowledge, בכנס רווחה וניהול חווית עובד של HRus, שיתקיים ב-12 ביוני בכפר המכביה.
חברת Social Knowledge עובדת עם כלים קלים לשימוש ויישום. השימוש בהם אינו דורש פיתוח מיוחד, וניתן להביא לארגון פתרון עובד בתוך חודש עד חודשיים. זהו מוצר גמיש, ידידותי, קל לשימוש עם ממשק מהמחשב ואפליקציה בטלפון. לאחר הטמעת המוצר בארגון, העובדים יכולים ללמוד בקלות רבה להשתמש בו בצורה הטובה ביותר, ולהרחיב את השימוש. כלומר, אין כאן צורך להעסיק מפתחים, זה חוסך לארגון המון כסף וזמן של פיתוח.
תוכלו לקבל כלים נוספים וללמוד מה נעשה בארגונים מובילים בתחום ניהול חווית עובד בארגונים במסגרת כנס רווחה וניהול חווית עובד שאנו עורכים. למידע נוסף ורישום לכנס הגיוס ראו:
לו"ז ורישום לכנס רווחה וחווית עובד
הכלי של igloo, חברה קנדית הפועלת בשוק כבר 15 שנה עם אלפי לקוחות בעולם, מיוצג על ידי Social Knowledge בישראל. המוצר שייך למשפחת מוצרי ענן. לכן כל הלקוחות מקבלים אחת לחודש עדכונים ויכולות חדשות שפותחו, באופן שוטף וללא עלות נוספת, זה מאפשר למוצרים להיות תמיד מעודכנים לפי שינויים וטרנדים בעולם בתחום. הלקוחות יכולים להתאים את העיצוב לסטנדרטים ארגוניים, לייצר שפה אחידה, ולהרחיב ולחבר למגוון של כלים ארגוניים.
מה הוא ה-Igloo
ה-Igloo הוא כלי המותאם לחברות קטנות וגדולות המעסיקות בין 20 עובדים ועד אלפי עובדים. זהו למעשה הדור הבא של הפורטלים הארגוניים. הוא קל, הוא זול, הוא מהיר לתפעול, ואנשים נהנים לעבוד איתו.
ה-Igloo מאפשר להנגיש את כל הידע הארגוני בקלות, במקום אחד מרכזי, בו ניתן למצוא בלוגים, חדשות ארגוניות, נהלים והנחיות, וויקי ארגוני ותקשורת זריזה. ניתן גם להקים אזורי עבודה משותפים לצוותים, ולחבר אותם להרבה מאוד כלים קיימים בארגון, כמו google, office 365, box, dropbox, slack, zendesk ועוד.
זוהי למעשה סביבת עבודה דיגיטלית כוללת המשמשת את הארגון בכל הקשור לתקשורת ארגונית, עבודה יעילה בקבוצות עבודה, קשר בין אנשים, שיתוף ואיתור של מידע ושל תובנות. במשפט אחד: כלי ה-Igloo הוא פלטפורמה המאפשרת לעבוד טוב יותר ביחד, בשיטה חכמה, מהירה, וטובה יותר.
הפלטפורמה כוללת:
- בלוגים.
- יומנים.
- שיתוף קבצים.
- פורומים.
- משימות.
- מיקרובלוגים.
- וויקי.
- מבנה ארגוני.
- פרופיל אישי.
- אזורי עבודה לצוותים
- חיפוש.
סביבת עבודה מחוברת היא תנאי בסיסי לכל ארגון שרוצה להשיג יתרון תחרותי ולהיות לפני כולם. כלי ה-Igloo שם דגש על חיבור בין אנשים ומאפשר להם להגיע לתכנים הנכונים, בקלות ובפשטות.
סביבת העבודה חוצה גבולות ארגוניים ויכולה לאפשר לספקים או לקוחות להיות חלק מהארגון בנושאים נבחרים. למשל ניתן לייצר אזורי עבודה משותפים של צוותים מתוך הארגון עם הלקוחות או הספקים שלהם ובכך לחסוך זמן וכסף רב על ניהול התקשורת עם הספקים.
סביבת העבודה הדיגיטלית נותנת מענה לנושאים כגון:
תקשורת ארגונית (communication) – בלוגים של מנהלים בכירים ויחידות שונות ואפשרות ליצר שיח ישיר עם המנהלים.
עבודה טובה יותר יחד (collaboration) – לאפשר לצוותים לעבוד טוב יותר יחד ללא קשר למיקום ומרחק.
ניהול הידע – מידע מרוכז כולו במקום בו כולם יכולים למצוא אותו בקלות
תרבות וחווית עובד – לחבר יחד את על העובדים ולייצר תרבות ארגונית של מחוברות עם חווית עובד טובה.
חשוב להדגיש, כי סביבת העבודה הדיגיטלית הזו היא לא פתרון פשטני. היא מהווה את קפיצת המדרגה מפורטל ארגוני חד כיווני ויבש לרשת ארגונית חדשנית מבוססת על תקשורת דו כיוונית המחברת את כל העובדים יחד ומאפשר לטפל באתגרים ארגוניים הדורשים תגובה מהירה.
גלית גנאור היא מנכ"לית ויועצת ארגונית בכירה, מומחית בניהול ידע ארגוני, ובעלת ניסיון רב בהובלה והטמעה של תהליכי שינוי בארגונים. לגנאור מעל ל-15 שנות ניסיון בעבודה עם חברות הייטק, בנקים, חברות ביטוח מוסדות פיננסיים וארגונים נוספים, שבהן עסקה בפיתוח ויישום פתרונות לניהול ידע מקצועי, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים. בשנים האחרונות היא עוסקת בפיתוח ההיבטים העסקיים הנגזרים מ"חכמת ההמון" (Wisdom of the crowds), ניהול ושיתוף ידע מקצועי בקהילות פנים-ארגוניות וכן בהטמעת מכלול היתרונות הקיימים במדיה החברתית אל תוך האקלים הארגוני. גנאור מסכמת: אני לוקחת דברים שמתרחשים באינטרנט ומתאימה אותם לתוך היום יום של הארגון.
גנאור מייצגת בישראל את חברת igloo אשר פיתחה פיתרון קל ונוח לשימוש לסביבת עבודה דיגיטליות בארגונים.
נדרשת השוואה מול TEAMS של מייקרוסופט. שם הבסיס הוא צ'אט, שסביבו כל התקשורת בנויה.
דומה שזו שיטה יותר מיידית מאשר בלוגים/מיקרובלוגים