סדנת העצמת מנהלים - איך מנהל משאבי אנוש יכול להעצים את מנהלי הארגון?

כידוע, כשמנהל עובר העצמה, הוא מתחבר לעצמו לרצונות ולעוצמות שלו, מבין את המניעים ואת מנגנון ההצלחה שלו ומגיע להצלחה מרבית וסוחף את כולם אחריו.
מנהל משאבי אנוש, כמי שמוביל בארגון את טיפוח ופיתוח המנהלים, ועל מנת שתוכל להעצים את מנהלי הארגון, אנו מגישים בזאת הצעה לסדנא בא נלמד על עקרונות ההעצמה, נתעמק במה מאפשר תהליך משמעותי של ההעצמה ונקנה לך את הדרכים והכלים להעצים מנהלים בפועל.
נחווה יחד תהליך העצמה אישית לכל אחד ואחד ממשתתפים בסדנא, נבין את מנגנון ההצלחה שלנו ומכאן נסלול את הדרך להעצים מנהלי הארגון.
במהלך הסדנא, נבין ונתנסה ב:
⦁ גילוי הכוחות והיכולות המיוחדים
⦁ כיצד להביא אותם לידי מימוש
⦁ איתור מחסומים ומזיקים אחרים בדרך להעצמה
⦁ ביסוס אמון והקשבה פעילה
⦁ מיומנויות ביחסים ובתקשורת בהעצמה

עלויות:

680 ש"ח+מע"מ ברישום מוקדם עד ל-17.01

780  ש"ח+מע"מ לנרשמים עד ל-14.02

880 ש"ח+מע"מ לנרשמים החל מ-15.02

מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל השתתפות בהתאם לחוק הגנת הצרכן בהודעה בכתב בלבד למייל: yoram@hrus.co.il
ניתן להחליף את שם המשתתף לפני האירוע בפנייה למייל שלמעלה.

למי?

מנהלים/ות בכל הדרגים, יועצים ארגונים, מנהלים/ות משאבי אנוש, וכל מי שעוסק בגיוס עובדים

מי?

הודיה עמור

מתי?

26.3

איפה?

מכללת מגמות

פתח תקווה

סדנת העצמת מנהלים - איך מנהל משאבי אנוש יכול להעצים את מנהלי הארגון?

התכנסות וארוחת בוקר

8:00-9:00

עקרונות לתהליך העצמה:
⦁ יסודות במודעות להעצמה.
⦁ הצרכים הבסיסיים של בני אדם ומדרג הצרכים.
⦁ האמון והכללים לתקשורת ויחסים חיוביים.
⦁ הרצון, הכוחות והפוטנציאלים.
⦁ המניעים המקדמים.

⦁ מה מאפשר תהליך העצמה משמעותי?
⦁ מה יש בדרך להעצמה: גילוי המונעים והמעכבים.
⦁ נקודות מפתח להצלחה.

9:00-10:30

הפסקה וכיבוד קל 

10:30-11:00

חווית העצמה אישית:
⦁ נגלה את המניעים ואת הכוחות הייחודיים לי.
⦁ נבין את החיבור בן הערך עצמי להשפעה שלי על אחרים.
⦁ נזהה את המנגנון ההצלחה האישי.

11:00-13:00

ארוחת צהריים 

13:00-14:00

הגישה והכלים להעצים את מנהלי הארגון בפועל:
⦁ נעמיק מה יוצר, בונה או מחליש אמון.
⦁ נלמד על סוגי הקשבה והשלכות על היחסים.
⦁ נתנסה בהקשבה פעילה ותקשורת בונה.
⦁ נחווה את ההשפעה של העצמה.
⦁ נמסור את הכלים להעצים מנהלים בפועל ומידית.

14:00-16:30

מי אנחנו?
המשרד נוסד על ידי שתי שותפות, הודיה ונעמי עם פרופילים משלימים במיוחד שמשלבים רקע אקדמי וניסיון רב עם מעלה מ-20 שנות ניסיון גלובלי, בתחומים עסקיים, ארגוניים, אנושיים והשפעה של כל אחד על השני.

הודיה עמור

הודיה עמור:
⦁ 22 שנות ניסיון במגוון רחב של תחומים בעולמות הניהול, הייעוץ, האימון וליווי של גופים עסקיים גדולים ומנהלים בכירים.
⦁ הקמה וניהול של הסניף הישראלי של חברת גיוס בכירים הבינ"ל ניקולסון, ניהול צוותים ב-12 מדינות.
⦁ ליווי ארגוני ענק בינ"ל בתהליכים של שינוי ושיפור יכולת ההנהגה העסקית והמקצועית.
⦁ אחת מחלוצות האימון העסקי בישראל ובמהלך 20 שנות פעילות עבדה במגוון רחב של ענפים כגון היי-טק, פרמה, תעשייה, מוצרי צריכה, ריטייל ועוד.
להודיה ניסיון בבניה והנחיית סדנאות וקורסים לפתוח מנהלים. בעלת תואר MBA מביה"ס למנהל עסקים ISG. בפריז-צרפת, וכן הסמכות רבות בתחום האימון. קורס אירופאי בתהליכי אימון, שיטות וכלים. סדנאות עשירות ומגוונות

למודעות גבוהה והבנה עמוקה לתהליכי התפתחות של האדם.

נעמי איים:נעמי איים:
– 18 שנות ניסיון בייעוץ עסקי ושינויים ארגוניים כולל 7 שנים בחברת ייעוץ KPMG, מתמחה ב:
– הובלת צוותים בשינוי במהלך ביצוע פרויקטים.
– ליווי הארגון והאנשים בתקופות של שינוי בארגון (מיזוגים, רכישות, שינוי במע' טכנולוגיות).
– ניהול והטמעת פרויקטים חוצה ארגון בארגונים גדולים.
– שיטות וארגון.

בנוסף, בשנים האחרונות מתמחה ב:
– בפיתוח מנהלים וצוותים.
– אימון אישי.
– בנייה והעברת סדנאות למודעות, התפתחות והגשמה.

לנעמי תואר MBA במנהל עסקים ופיננסים, ראיית חשבון בפריז-צרפת.

תעודת יועצת ארגונית ואישית – תל אביב. הסמכה MBTI.