המדריך ליצירת מותג בטוויטר

המדריך ליצירת מותג בטוויטר

טוויטר הוא המקום להעלות עדכונים, סטטוסים קצרים ומעניינים שימשכו קהל, לשתף קישורים (לדוגמה: עמודי קריירה), ולשיווק מותג החברה

שיתוף
המדריך ליצירת מותג בטוויטר

המדריך ליצירת מותג בטוויטר

בניגוד לפייסבוק, טוויטר היא רשת חברתית ציבורית, ולכן פחות מועדדת מסרים פרטיים, ויותר שיתופיים עם הכלל. הסרטונים שלכם כמו גם המשרות הפתוחות יכולים להיות מאוד ויראליים ולהגיע לכמויות עצומות של גולשים, אם תעשו זאת נכון. מלבד זאת, מרבית המפורסמים ובעלי השם, מצייצים בטוויטר.

להלן המדריך ליצירת מותג מצליח בטוויטר:

ציוצים

ראשית, חשוב לדעת כי הציוצים (הפוסטים) של האנשים מופיעים לפי סדר התרחשותם. בחלק העליון של הטוויטר, תראו ציוצים בני שניה אחת. ציוצים חדשים מופיעים בחלק העליון, ודוחפים את הישנים יותר למטה. ככל שתגללו מטה, תראו את הציוצים הישנים יותר.

המידיות של טוויטר היא הערך המרכזי שלה. אפשר להגיב ולהעיר בטוויטר לגבי חדשות, משחקי ספורט, תכניות טלוויזיה, ואירועים שונים, ממש ברגע התרחשותם. הרעיון הוא עדכוני חדשות חמות והתייחסות להן. החלק הטוב ביותר בטוויטר הוא שיתוף מידע, תמונות וסרטונים, עוד בטרם הם מתפרסמים בחדשות.

כל אחד יכול להיות "עיתונאי/מבקר" בטוויטר וזה המקום להביע ולקבל דעות שונות, כשהכל משותף באופן אורגני.
ציוצים יכולים להכיל קישורים, תמונות, קבצי GIF, או קטעי וידאו. אך ציוצי טקסט מוגבלים ל-140 תווים. ייתכן ובהתחלה תרגישו שהדבר מגביל אתכם ממש, אך מהר מאוד מתרגלים לעניין ויש אפקט נחמד להכרח לקצר את עמדכתם למספר מילים בודדות. זה הופך את הציוצים לתמציתיים, ובעלי ערך.

צור חשבון

כנס לאתר Twitter.com או הורד את האפליקציה במכשיר הנייד והתחל בתהליך הרישום. עליך לספק שם מלא, אך בניגוד לפייסבוק, תוכל לשנות את שם המשתמש שלך כמה פעמים שתרצה. בחר שם משתמש שאתה אוהב ומתחבר אליו, כיוון שזה יהיה מה שיתאר אותך לאנשים אחרים ברשת. משתמשי טוויטר יוכלו לפנות אליך באמצעות הסימן @ ושם המשתמש שלך, בציוץ שלהם. הזן את מספר הטלפון שלך, לצורך אימות למקרה שאי פעם תאבד את פרטי החשבון שלך בטוויטר.

בחר דמות. תמונת ברירת המחדל היא ביצה, אבל אתה יכול לבחור איזו תמונתך שתרצה (בהתאם לכללים של טוויטר לתמונות). כמובן מומלץ לבחור בתמונה פרופיל שלך. תוכל לסיים את הכנת החשבון שלך בטוויטר ע"י העלאת רקע שיופיע בחלק העליון של העמוד.

הצטרף לקהילה

טוויטר היא לא בקונספט של חברים, אלא עוקבים. אתה יכול לעקוב אחר אנשים שאתה מכיר באופן אישי, או אחר אנשי מקצוע, מועמדים פוטנציאליים לעבודה, קולגות, וכן הלאה. בעקרון, אתה יכול לעקוב אחר כל מי שאתה רוצה בטוויטר.

לאחר יצירת החשבון, טוויטר מציעה מעין אשף הגדרות שיעזור לך להתחיל. אם אתה מעדיף אשפי הגדרות, טוויטר תציע לך כמה חשבונות לעקוב אחריהם בהתאם לתחומי העניין שלך.

טוויטר אף תשאל אם ברצונך לחפש אנשי קשר בדוא"ל או בטלפון שלך, שרשומים ברשת. חשוב, במידה והמטרה שלכם היא למצוא מועמדים לתפקידים בחברה, לעקוב אחר אנשים שמתאימים לתחומי המקצוע שבחרתם באשף ההגדרות.

עקוב אחר אנשים

טוויטר תמשיך להציע לך הצעות אחרי מי כדאי לך לעקוב המהלך השימוש ברשת. הצעות אלו תופענה בעדכונים שלך אם אתה משתמש באפליקציה, או בצד של המסך אם אתה משתמש באתר.

אם אתה משתמש באפליקציה של טוויטר במכשיר הנייד, תוכל ללחוץ על Connect, כך שטוויטר תציע לך הצעות למעקב אחר אנשים בעלי מאפיינים דומים לאלו שאתה כבר עוקב אחריהם ברשת.
המשך להוסיף אנשים למעקב, אין גבול למספר האנשים שאתה יכול לעקוב אחריהם בטוויטר. ככל שתעקוב אחר יותר אנשים, כך מספר הציוצים שתראה בפיד שלך, יגדל.

צייץ משהו

כעת התחל לצייץ. זכור, כי כל ציוץ מוגבל ל- 140 תווים. אם אתה רוצה להוסיף תמונה, וידאו, סקר, או GIF, תוכל לעשות זאת בבר התחתון של "כתוב ציוץ חדש". הוספת תמונה תקטין את אורך הציוץ שלך ב- 24 תווים וניתן להוסיף עד 4 תמונות. שיתוף הציוץ שלך יקטין את אורך הציוץ ב- 23 תווים.

Hashtags טובים לשיחה רמת משתתפים. אם אתה לדוגמה מצייץ בנושא משרות פתוחות בחברה שלכם, תוכל להצמיד לציוץ Hashtags של #company name.

פעולות בטוויטר

כשאתה רוצה לכלול משתמש טוויטר בציוץ שלך, יש להצמיד את הסימן @ ואת שם המשתמש. המשתמש שכללת יקבל התראה שהזכרת אותו בציוץ שלך, ויוכל להוסיף לשיחה דברים משל עצמו.

Retweet

Retweet כלומר "ציוץ מחדש", היא פעולה שמאפשרת לך לפרסם מחדש ציוץ של מישהו אחר, כך שתוכל גם להוסיף תגובה משלך לציוץ החוזר.

הודעות פרטיות

טוויטר מאפשרת לך לשלוח למשתמשים הודעות פרטיות כאשר תכונת ההודעות הפרטיות שלהם מופעלת. הודעה פרטית ניתן לשלוח רק למי שעוקב אחריך בטוויטר. בוחרים בשם המשתמש הרצוי ולוחצים על סימן המעטפה.

ציוצים של אנשים מועדפים

כדי לא ציוצים של אנשים מועדפים (משתמשים שאתם עוקבים אחריהם במיוחד), טוויטר מזהה עם אילו משתמשים אתם מדברים הכי הרבה ומתעדפת את הציוצים שלהם, בפיד שלכם. אם בכל זאת לא נכנסתם לטוויטר כמה שעות או ימים ואתם רוצים להתעדכן במה שהמשתמשים המועדפים עליכם צייצו, תוכלו לעבור לעמוד של המשתמש ולקרוא כל מה שהוא כתב. תוכלו גם לחפש hashtag של אירוע שרציתם לעקוב אחריו, ואז לחצו על הלשונית "Live" כדי לראות את הציוץ האחרון בשיחה הכללית.

אפשרות נוספת היא להיכנס להגדרות–> Timeline  Show me the best Tweets first. אם תרצו לחזור לראות ציוצים לפי סדר הופעתם, כבו את ההגדרה הזו.

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה