להעביר את הגיוס לסלולר ב- 5 שלבים

להעביר את הגיוס לסלולר ב- 5 שלבים

כשמדובר בגיוס בני הדור הצעיר, ובכלל, היום כבר ידוע כי הכל עובד לסלולר

שיתוף
גיוס בסלולר

גיוס בסלולר

המכשיר הנייד משמש ככלי העבודה העיקרי שלנו, ואנו עושים בו כמעט הכל. קריאה וכתיבת מיילים ומסמכים, תיאום פגישות, הודעות טקסט, צילום תמונות, וכד'. כשאתם רוצים להגיע לכישרונות הטובים ביותר, עליכם לוודא כי אתר החברה שלכם ובמיוחד עמוד הקריירה, מתאים לסלולר.

מחקר גלובלי של חברת Kelton מצא, כי 70% ממחפשי העבודה דיווחו שהם מחפשים עבודה באמצעות הסמארטפונים והטאבלטים שלהם. 60% דיווחו כי הם לא המשיכו ביישום העבודה של חברה כלשהי, אם הם נתקלו בבעיות טכניות. הדבר אומר בעצם שמועמדים פוטנציאליים רבים יצאו מהמשחק עוד לפני שקיבלתם הזדמנות לבחון אותם.

כיצד אם כך מעבירים את הגיוס לסלולר ב- 5 שלבים:

גודל המסך

חשבו על גודל המסך. לרב אתרי האינטרנט ועמודי הדרושים יש תיבות צד במיקומים אסטרטגיים שנועדו ללכוד את תשומת לבם של הגולשים ולכוון אותם לתוכן החשוב ביותר של העמוד. באתרים מותאמי סלולר, אתם רוצים שתהיה משיכה ועניין ויזואלי, אך הם עדיין צריכים להתאים לגודל של המסך הקטן, ולכן כל תיבות הצד צריכים להתאים לגודל המסך הסלולרי. משמעות הדבר היא שהניווט הופך בולט ומרכזי, והמלל צריך להיות גדול ומרווח יחסית.

אצבעות לעומת עכבר

כשאתם גולשים באתרים דרך המכשיר הנייד, וודאי נתקלתם במקרים בהם היה עליכם להקיש על תווים מסוימים, להקליד טקסט בתיבה קטנה או לסמן V בתיבת סימון. לפעמים קרה שבגלל גודל המסך, לחצתם בטעות במקום הלא נכון. בעוד שחץ העכבר במחשב הוא מאוד מדויק, אנשים לא מסתובבים עם עכבר בטלפון הסלולרי. לכן, חשוב שתיבות הסימון, תיבות הטקסט וכד', יהיו גדולים ומרווחים, כך שאנשים לא ילחצו בטעות ויגיעו לדפים אחרים.

ניווט מתקפל

אתר סלולרי טוב, מציג פחות תיבות צד ותפריטים מרובים, ובמקום זה כותרות התוכן הראשיות גלויות וניתנות לגלילה בתחתית המסך של הטלפון. הקוראים יכולים להרחיב את הנושאים אותם הם רוצים לקרוא בעזרת חץ פשוט או יישומון מתקפל. המטרה היא לקבל את כל הנושאים או הכותרות הראשיות לעין בקלות, כך שאנשים יוכלו למצוא במהירות את מה שהם מחפשים ואז להעמיק את הקריאה באמצעות לחיצה.

פעולות פשוטות

חשוב לזכור כי אנשים משתמשים במכשיר הסלולרי שלהם כדי לבקש מידע נוסף או לשלוח טופס עם קורות חיים, כשהם רואים משרה שלוכדת את תשומת לבם והם רוצים לטפל בכך עכשיו. אם שליחת הטופס מסובך ואורך יותר מאשר כמה קליקים, הם עשויים לאבד עניין ולהמשיך הלאה. האתרים הניידים הטובים ביותר יצגו כפתור פשוט כגון "אני מתעניין" עליו המועמד יכול ללחוץ ולהגיש בקשה באמצעות קישור לפרופיל הלינקדאין שלו, או לשלוח קורות חיים בלחיצה אחת.

בנוסף, האתר צריך לעדכן את המועמד הפוטנציאלי שהמגייס קיבל את הפניה שלו, ולעדכן את המגייס בהתאם. רב מחפשי העבודה מצפים לתגובה בטווח של 24-48 שעות.

ראיונות וידאו

ראיונות וידאו סלולריים הם יתרון עצום עבור חברות אשר משתמשות בהם. ישנם יישומים רבים עבור שיחות וידאו זמינות ואיכותיות, כאשר פשטות היא המפתח. הטכנולוגיה שתבחר צריכה להיות קלה ונגישה לשימוש. כך תוכל להגיע לאנשים בכל מקום ולראיין אותם במהירות באמצעות הסלולר, מבלי שהם ימתינו ימים ארוכים לתיאום ראיון עבודה פרונטלי.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה