10 מודעות הדרושים המקוריות ביותר

10 מודעות הדרושים המקוריות ביותר

על מנת לגייס טאלנטים לחברות ובתי עסק שונים, לעיתים עליכם להיות טאלנטים בעצמיכם. מודעות הדרושים המקוריות והמיוחדות ביותר, זכו לתשומת לבם של הכישרונות הגדולים שגויסו לחברות באמצעותן

שיתוף

 להלן עשרת מודעות הדרושים המקוריות ביותר, שמשכו אליהן כישרונות בצורה אפקטיבית:

כוסות מלוכלכות בשפתון

במסעדת Binnen הבינו כי למצוא שוטפי כלים הוא אתגר לא פשוט. הוא רצו לבוא עם רעיון שימלא את המקום הפנוי של מדיחי כלים במסעדה. על מנת לגייס מדיחי כלים, הם הדפיסו תמונה של שארית שפתון על הבר ועל כוסות השתיה, כשהמסר: "מסעדת Binnen מחפשת מדיחי כלים". התגובות היו טובות ותוך כשבוע מולאו כל המשרות.

שפתון

העברה בנקאית עם שורת דרושים

חברת Draftfcb Kobza חיפשה רואה חשבון מבין עניין וקשוב יותר מאחרים. קבוצות היעד של החברה היתה רואי חשבון של סוכנויות אחרות באוסטריה, שוויץ וגרמניה. רעיון הגיוס המקורי והחסכוני היה להשתמש בשורת העברת אשראי כשטח פרסום. החברה העבירה יורו אחד לכל הסוכניות באמצעות העברה בנקאית מקוונת, כשבשורת העברת הסכום, נרשמה מודעת הדרושים לרואה החשבון. כך מי שקרא את השורה היו אותם רואי חשבון אליהם החברה רצתה להגיע.

רואי חשבון

קופסת דרושים

כדי להשיג את מעצב הסטודיו המוכשר ביותר בשוק תחרותי שבו קשה להתבלט בין כל מודעות הדרושים הפנויות בתחום… הקופסה נראית אמיתית, אך במבט שני היא תגרום לך לחייך. כל חבילה הכילה DVD ומדריך, המתארים את סוכנות השיווק "2008" המגייסת לתפקיד. החברה שלחה 70 קופסאות וקבלה למעלה מ- 100 פניות לתפקיד. לאחר 20 ראיונות עבודה, הם מצאו את הטאלנט שלהם.

סטודיו 2008

מודעה מתחת לרכב

מוסך רכב חיפש מתקן אגזוזים. הם שלחו סטודנט עם מכונית פולקסוואגן ישנה למוסכים לתיקון האגזוז ושאלו אם המכונאי יוכל להיסתכל מתחת לאוטו כיוון שנשמע צליל מוזר. המכונאים הרימו את הרכב וגילו את המודעה.

אגזוז

Xbox Live

ארגון מודיעין ממשלתי GCHQ הפעיל מסע פרסום על מנת למשוך כישרונות צעירים בני 18-34 לעבודה במיחשוב. את מודעת הדרושים הארגון העלה בתוך ה- Xbox Live, כדי להגיע ישירות לקהל היעד.

 Xbox Live

מפיות

חברת הפרסום הגרמנית BBDO הזדקקה לקופירייטרים צעירים ומוכשרים. על מנת לגייס סטודנטים לתפקיד, החברה יצאה בקמפיין מיוחד של מודעת דרושים על מפיות בקפיטריה. הסטודנטים שאכלו ארוחת צהריים, עשו שימוש במפית, וגילו את מודעת הדרושים המקורית.

מפית

שטרות מזויפים

כדי למצוא מועמדים לתפקידי התרמה בבית SAIT, החברה הדפיסה שטרות מזויפים של 20$ ש'הופלו' באופן אקראי ליד המועצה הקנדית בכנס לקידום החינוך. מי שהרים את השטרות, מצא את מודעת הדרושים על גבי השטר ופרטי התקשרות לצורך קביעת ראיון עבודה.

כסף

מזוודת Jobcase

אנשי ביטחון מנוסים קשה למצוא בימים אלה. זו הסיבה שחברת מגן אבטחה פרסמה את מודעת הדרושים לאנשי בטחון, באמצעות כלי ייחודי: Jobcase. מדובר למעשה במזוודה שנשלחת לבדיקה בשדה תעופה, המכילה בתוכה מודעת גיוס. ברגע שאיש הביטחון פותח את המזוודה לבדיקה, הוא נתקל במודעה ויכול להגיש את מועמדותו. המודעה גם יצרה עניין רב אצל עיתונאים ואנשי תקשורת שהגיעו לסקר את הרעיון המקורי.

מזוודה

דרושים מנקי חלונות

מודעת הדרושים של חברה לניקוי חלונות, הודפסה על חולצותיהם של מנקי החלונות שלה. כך שבעת שהמנקים ניקו את חלונות המשרדים מבחוץ, מי שנכח בתוך המשרד יכל לצפות במודעה על גבי החולצה. במודעה היה כתוב: "צא והצטרף אלינו".

קוראים בקפה

תרגיל טריקי במיוחד של בית קפה לגיוס עובדי מסעדה, היה באמצעות הברחת כוסות קפה 'מזויפות' לבתי קפה מקומיים. כששוטפי הכלים בבתי הקפה שטפו את הכוסות, הם גילו בתחתית ספל הקפה מודעה: "הקפה מומלץ יותר במקום אחר" ואת שם בית הקפה המפרסם.

קפה

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה