חמישים אחוזים מכוח העבודה של היום מורכב מדור המילניום – עובדים שהם מתחת לגיל 35. על מנת לאתר את אנשי הדור הזה, עלינו לפנות למקומות בהם הם נמצאים. האינסטגרם היא הרשת החברתית המועדפת לגילאים הללו. אם כך, כיצד מגייסים את האינסטגרם לגיוס עובדים?
שימוש בתמונות של החברה
שימוש בתמונות הוא התחום החזק ביותר של האינסטגרם. למעשה הרת החברתית הזו מבוססת כולה על תמונות וסרטונים. על מנת להשתמש במדיה הזו בצורה נכונה לגיוס ואיתור עובדים, העלו לאינסטגרם תמונות המשדרות את הוואי החברה. אם אתם פונים לקהל יעד צעיר, רצוי להעלות תמונות של ימי כיף ופעילויות גיבוש שנעשו בחברה, כמו גם מודעת דרושים המעוצבת בסגנון יצירתי ומושך. רשמו טיזר קטן לצד התמונה, הקשור לכך שהחברה שלכם מגייסת.
שיתוף סרטון וידאו
דרך מצויינת למשוך עובדים פוטנציאלים היא באמצעות סרטוני וידאו יעודים למטרה. הכינו סרטון וידאו יצירתי בהשתתפות עובדי החברה, סרטון קליל ומשעשע שיזכה לשיתוף ויציב אתכם במרכז במת האינסטגרם. בסרטון תוכלו להציג בצורה יצירתית את יתרונות החברה והתפקיד, ומדוע כדאי לעובדים לעבוד בה.
שימוש ב- Hashtags
השימוש האפקטיבי ביותר לשיתוף תמונות שהעליתם לאינסטגרם הוא השימוש בתגים (hashtag). תוכלו ליצור בעצמכם תג עם שם החברה שלכם ואחרי שהנעתם אנשים לפעולת שימוש בתג הזה, כל מי שיכנס לתג הזה יראה לפניו בעצם מפת תמונות ענקית עם כל הצילומים שאנשים צילמו והעלו תחת התג שיצרתם. בדרך הזו תוכלו לחשוף את תמונת מודעת הדרושים שלכם ליותר ויותר מועמדים פוטנציאלים.
שימוש בתוכן
כמו בכל רשת חברתית אחרת, השימוש בתוכן הוא הטוב ביותר ליצירת עוקבים ומתעניינים. גם באינסטגרם של החברה חשוב לפרסם תוכן מרתק באופן קבוע ולעניין את העוקבים שלך כך שימשיכו לעקוב. אם אתם מייצגים חברה או ארגון שיש לו לקוחות ועובדים, אפשר לצלם אותם מידיי פעם ולתייג את התמונה עם תוכן קריאטיבי במיוחד, שיגביר את המודעות והעניין. גם במודעת הדרושים שתעלו לאינסטגרם, חשוב לשים דגש על התוכן.
עקבו אחר מועמדים פוטנציאלים
האינטגרם מאפשר לכם לעקוב אחר אנשים שמעניינים אתכם. גם בתחום הגיוס, אפשר להשתמש באפשרות הזו על מנת לעקוב אחר מועמד שנראה לכם מתאים. תוכלו ללמוד מהאינסטגרם שלו איזה סוג של בן הוא, אילו תמונות הוא מעלה, מהם תחומי העניין שלו, ובכך לבצע אופטימיזציה ראשונית של התאמתו לתפקיד.