שביעות רצון העובדים הגיעה לשיא של 10 שנים!

שביעות רצון העובדים הגיעה לשיא של 10 שנים!

על פי סקר שביעות רצון העובדים מתפקידם ב-2015 נרשם שיא שלא נראה כמותו משנת 2004. מה עושה את העובדים שלכם כל כך מרוצים?

שיתוף
סקר עובדים

על פי הסקר השנתי של SHRM – Society for Human Resource Management, הבא לבחון את שביעות רצון העובדים במקום העבודה, העובדים הגיעו השנה לשיא של עשר שנים (מ-2004) בשביעות רצון העבודה.

אבל רגע רגע, לפני שאתם אומרים "יופי, אז הכול בסדר…", הסיבות או הגורמים לשביעות רצון העובדים בשנה האחרונה השתנו. שימו לב לכמה קריטריונים מיוחדים שגורמים לעובדים להיות מרוצים בעבודה לקראת 2015.

הפרמטר החשוב ביותר בעיני העובדים (72%) הוא הערכה/כבוד RESPECT. זאת העובדים מצפים לקבל מעובדי הארגון, בכל הרמות, החל מהמנהלים הבכירים ועד לעמיתים שלהם בארגון. ברגע שהם זוכים להערכה ולכבוד, הם מרוצים בתפקידם.

הגורם השני (64%) שהופך את העובדים שלכם למרוצים בתפקידם הוא אמון. אמון בין העובדים למנהלים שלהם או בין העובדים להנהלה באופן כללי – הופך את העובדים למרוצים יותר בתפקידם.

תנאים והטבות הם חשובים לעובדים, מספיק בכדי להגיע לשלישייה הפותחת, אך עם 63% בלבד. עובדים שנהנים מתאים והטבות ייחודיים ו/או מיטיבים במיוחד מעידים על שביעות רצון גבוה יותר בתפקידם.

כסף (show me the money), שבשנים עברו שיחק תפקיד משמעותי בסקר שביעות רצון העובדים, ירד השנה למקום הרביעי (61%) ברשימת הפרמטרים שמובילים לשביעות רצון העובדים.

ארווין אסן, דירקטור בארגון SHRM, הגיב לתוצאות הסקר באתר Benefits Pro באופן הבא: "ניתן לראות כיום שהעובדים רוצים להבין איך התפקיד שלהם קשור להצלחת הארגון בשורה התחתונה. העובדים רוצים לעבוד בסביבת עבודה קולבורטיבית שמעודדת פידבקים ואינטראקציות בין העובדים ובין העובדים להנהלה."


 סמנכ"ל/ית משאבי אנוש? הירשם/הירשמי עוד היום לפורום סמנכ"לי HR – פרטים והרשמה כאן 

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה