לארגון ציבורי גדול, ותיק ומוכר בירושלים בעל אלפי עובדים דרוש/ה מנהל/ת אגף שכר.
מדובר במשרה בכירה הכוללת: ניהול צוות חשבי שכר, אחריות על תשלום שכר ופנסיות, אחריות על הנפקת אלפי תלושי שכר חודשיים, מיפוי ותיעוד היעדים בתחום שכר עובדים והטבות בהתאם להסכמים ארגוניים שונים, ניהול רישומי השכר בספרים, ניהול תשלומי ההטבות הסוציאליות והפיצויים, כתיבת נהלי עבודה והנחיות בתחום תשלומי השכר והטמעתם בארגון.
למועמדים רלוונטיים מובטחים תנאי שכר גבוהים הכוללים תנאים נלווים מעולים, המשרה ממוקמת באזור ירושלים.
דרישות לתפקיד מנהל אגף שכר
- השכלה אקדמאית מתחומי הכלכלה/ראיית חשבון/מנהל עסקים – חובה
- חשב/ת שכר מוסמך/ת – חובה
- ניסיון וידע בתחום הטבות ושכר, מיסוי תגמולי עובדים, דיני עבודה- חובה
- ניסיון בהובלה וניהול תהליכים חוצי ארגון – חובה
- ניסיון בחשבות שכר בארגונים עם הסכמי שכר קיבוציים
- ניסיון בעבודה עם מערכות מידע
- ידע וניסיון באורקל – יתרון
הגשת מועמדות למשרת מנהל אגף שכר
המשרה מתאימה למועמדים תושבי ירושלים והסביבה / גוש דן, בשכר: 15,000-18,000 וכוללת תנאים נלווים (קרן השתלמות, ביגוד, ועוד). רכב צמוד – פתוח למו"מ. שעות עבודה שעות: 08:00 – 16:00 או 09:00 – 17:00.
פניות מועמדים רלוונטיים ניתן לשלוח לחברה המטפלת: זמיר – משאבי אנוש, עבור איתי אדמון, מנהל שיווק, גיוס והשמה | סניף ירושלים.
המשרה אוישה!
פרטי יצירת קשר לשליחת קורות חיים וקבלת מידע נוסף: itai@Zamir-jobs.co.il , טלפון – 02-6248504, פקס – 02-6252679, סלולרי 054-3280290.