לחברה הלאומית לדרכים דרוש/ה סגן/ית מנהל חטיבת משאבים ומנהל

לחברה הלאומית לדרכים דרוש/ה סגן/ית מנהל חטיבת משאבים ומנהל

החברה מעסיקה כ-300 עובדים ופועלת רבות במתכונת של אאוטסורסינג. אחת מדרישות התפקיד היא ניסיון ניהולי של חמש שנים לפחות במשאבים ומנהל, הדרכה, תפעול, שירות והתקשרויות

שיתוף
החברה הלאומית לדרכים

מעצ

החברה הלאומית לדרכים (מעצ) מחפשת סגן/ית מנהל/ת חטיבת משאבים ומנהל.

דרישות התפקיד:

תואר ראשון, תואר שני – יתרון.

ניסיון ניהולי של חמש שנים לפחות בתחומים משאבים ומנהל, הדרכה, תפעול, שירות והתקשרויות.

ניסיון בארגונים ציבוריים ו/או ממשלתיים – יתרון.

יכולת מנהיגות והובלה, יכולת הטמעת תהליכים כלל ארגוניים.

יכולת הנעת עובדים.

החברה הלאומית לדרכים הוקמה בשנת 2003 כממשיכת דרכה של מעצ (מחלקת עבודות ציבוריות). מעצ הוקמה בשנת 1921 על ידי הבריטים, והחברה הלאומית לדרכים הוקמה כיחידת סמך של משרד התחבורה. מטרת החברה היא להקים ולשפר את תשתית התחבורה בישראל, הקמת מסילות רכבת, תוך התמקדות בעיקר בנתיבי תחבורה בינעירוניים.

החברה מצהירה כי כוח האדם בתוך הארגון הנו מצומצם, והיא משתמשת בעיקר בשירותי מיקור חוץ. בארגון מועסקים כ-300 עובדים, רובם מהנדסים ובעלי מקצוע אחרים.

כדי לממש את מטרותיה עוסקת החברה במחקר ופיתוח, תכנון, יציאה למכרזים, טכנולוגיה, הנדסה, בקרה והבטחת איכות.

חטיבת מנהל ומשאבי אנוש ממונה על מגוון תחומים: פיתוח ארגוני, תהליך גיוס עובדים והדרכת עובדים, ניהול ידע, ביטחון ובטיחות, וכן נושא המנהלה: רכש ולוגיסטיקה, ניהול מאגרי ספקים וכיוצא בזה.

החטיבה מעמידה לרשות העובדים מערך הדרכה, לצורך הקניית מיומנויות עבודה וידע, ושימור ידע קיים. ההדרכה לעובדים מתקיימת במרכז מיוחד להכשרת עובדים במקצועות הדרך.

החטיבה מעמיקה קשרים עם ארגונים דומים ברחבי העולם, וכן עם מכוני מחקר ומומחים אקדמיים העוסקים בתחומי הדרך.

וכמו כן נותנת שירות ותמיכה לכלל עובדי החברה, בנושא רכש ארגוני, ניהול ואחזקת המבנים שברשות החברה, ניהול מלאי, ניהול הארכיב, היערכות לשעת חירום, הסדרי ביטחון בנוגע לנכסים של החברה, וכן אחריות על נושא מערך התחבורה והבטיחות בתעבורה.

קורות חיים יש לשלוח עד לתאריך 24.9.12 למייל: jobs@keunan-sheffy.co.il יש לציין בנושא המייל עבור משרה 228/12.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה