שוק העבודה האמריקאי מתחיל להתאושש לאט מן הצפוי עם אחוזי אבטלה מהגבוהים שידעה המדינה. מדינת אריזונה ממשיכה לשמור על אחוז האבטלה הגבוה ביותר (בשנת 2011 אחוז האבטלה של ארה"ב עמד על 8.5% ובאריזונה הוא הגיע ל-8.7%, קרי שיעור האבטלה באריזונה גבוה ב- 2.35% מהממוצע הארצי).
חברת LocalWork מתמחה בגיוס מקומי (לפי ערים או אזורים ספציפיים בארה"ב), בשונה מפלטפורמת אתרי הדרושים הפתוחים לציבור הרחב של מגייסים ודורשי עבודה אמריקאים. החברה השיקה אתר דרושים חדש שיקשר בין מעסיקים לדורשי עבודה באותה מדינה, במסגרתו המעסיקים נדרשים לתת עדיפות מובהקת לתושבי המדינה. המדינה הראשונה שנבחרה לפרויקט היא המדינה ה'מובילה' את מגמת האבטלה בארה"ב והיא כמובן אריוזנה.
האתר תוכנן להוות נקודת מפגש מקומית בין מעסיקים לעובדים פוטנציאליים, כאשר מעבר לפונקציות המוכרות של פרסום משרה ואפשרות להגיש מועמדות באמצעות האתר, יש גם קטגוריות של הכוונה וייעוץ מקצועי למועמדים.
ריאן ניילור, מנכ"ל LocalWork: "המטרה שלנו היא לדאוג לבית קודם כל. על ידי כך שנסייע לתושבי המדינה להשתלב בשוק העבודה, לא רק על ידי כך שנציג להם עוד משרות אלא באמצעות מערכת שתכוון אותם, קרי תציג להם את המשרות המתאימות לכישורים שלהם, תנחה אותם בנושא כתיבת קורות חיים והליך הגיוס בכלל, רק ככה נוכל להבטיח למחוסרי העבודה במדינה סיכוי אמתי לחזור לעבוד, לשקם את חייהם ולתרום לכלכלה."
ניילור מציג את המודל של בניית אתר אפקטיבי, פשוט למשתמשים, המציע מגוון משרות מכל תחום ומכל ענף, בעלות נמוכה, כמודל מנצח למלחמה באבטלה. כמו כן הוא מבטיח שאחרי אריזונה, בה אחוזי האבטלה הם הגבוהים ביותר, יושק האתר במדינות נוספות (מוכות אבטלה, בסדר יורד בהתאם למדדי האבטלה המקומיים), כדי לנצח לחלוטין את מכת האבטלה בארה"ב.
ניילור: "המסר של האתר הוא פשוט. אנחנו קוראים למעסיקים לגייס לא רק עובדים שמתאימים לתפקיד אלא את תושבי המדינה, היינו את השכנים שלהם ממול והחברים שלהם שזקוקים להזדמנות. בצורה הזו, LocalWork תעשה את השינוי המשמעותי בשוק העבודה בכל רחבי ארה"ב."