שיתוף

 

מיכל סטון מונתה ל-VP HR בחברת הסטארטאפ Finout:

מיכל סטון מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש (VP HR) בחברת הסטארטאפ Finout.

סטון ניהלה את משאבי האנוש של חברת הסטרטאפ Lemonade במשך חמש שנים. היא ם הקימה את מחלקת משאבי האנוש בלמונייד והובילה אותה מהשלבים הראשונים של החברה ועד להנפקתה בבורסה.

במסגרת תפקידה כסמנכ"לית משאבי אנוש, מיכל סטון ב-Finout, סטון תוביל את גיוס העובדים וניהול משאבי האנוש של החברה בישראל ובארה"ב.

למיכל ניסיון של יותר מעשור בחברות ותחומים שונים בתחום משאבי האנוש, והיא הובילה את תכנון המשאב האנושי בחברות הייטק וסטראטפים על ידי הקמת צוותי משאבי אנוש גלובליים.

כאמור, היא נהלה את משאבי האנוש במשך חמש שנים בחברת Lemonade. בתקופתה גדל הארגון מ-30 ל-1,500 עובדים בעולם.

לסטון תואר שני בדיפלומטיה וניהול סכסוכים מאוניברסיטת רייכמן ותואר ראשון בהצטיינות בפסיכולוגיה חינוכית מאוניברסיטת בן-גוריון.

עם הצטרפותה לחברה אמרה סטון, כי "אני שמחה להצטרף לצוות ההובלה של Finout בשלב הצמיחה המואצת שחווה החברה.

"אני מאמינה שבחירת האנשים הנכונים, הדרכתם ושימורם לאורך הדרך, קריטיים להצלחה של חברה ומעצבים את תרבותה ואת חוסנה העסקי".

רוני שטרן קודמה מתפקידים בכירים במשאבי אנוש לתפקיד סמנכ"לית משאבים בנמל חיפה:

רוני שטרן, מי שהיתה יותר מ-20 שנה מנהלת בתחום משאבי אנוש, מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבים של נמל חיפה, על ידי הנהלת חברת נמל חיפה שבבעלות קבוצת אדאני ההודית וקבוצת גדות הישראלית.

במסגרת תפקידה החדש כסמנכ"לית משאבים בנמל חיפה, תנהל שטרן את החטיב הכוללת את תחום משאבי האנוש, שכר, מנהל וארגון, תחבורה וביטחון.

כאמור, שטרן מביאה איתה לתפקיד יותר מ-20 שנות ניסיון בניהול בכיר בתחום משאבי אנוש בחברות גדולות ומובילות במשק.

שטרן החלה לעבוד במשאבי אנוש בחברת התקשורת סלקום. לאחר מכן כיהנה במגוון תפקידים בכירים בתחום משאבי האנוש, בהם ניהול מערך מרכז שיקום ואחזקה של קבוצת כלל ביטוח ובתפקיד סמנכ"לית מערך מרכז שיקום ואחזקה באלקטרה אפיקים.

בתפקידה הנוכחי תסייע שטרן לנמל להמשיך לצמוח ולהצליח בסביבה תחרותית, עם המעבר מחברה ממשלתית לחברה פרטית.

זאת, תוך ניהול נכון של ההון האנושי, יחסי העבודה וההסכמים הקיבוציים בסקטורים השונים.

לשטרן תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש.

גלי רימן מונתה למנהלת התפעול של טלנט סולושנס:

גלי רימן מונתה לתפקיד מנהלת התפעול של חברת Talent Solutions. במסגרת תפקידה זה תהיה רימן אחראית על תהליכי העבודה הפנים ארגוניים בחברה, על הממשקים עם המטה ועם המחלקות התומכות ב-ManpowerGroup. בנוסף, היא תהיה אחראית על מצויינות תפעולית.

עוד במסגרת תפקידה, תהיה רימן אחראית גם על יחידת Talent ייעוץ וליווי קריירה, על תחום ה-Recruitment On Demand, ועל תחום ה-Project RPO.

רימן חוזרת כעת לתפקיד בכיר ב-Talent Solutions לאחר כשנתיים שבמהלכן היא כיהנה בתפקיד מנהלת תכנון אסטרטגי בקופת החולים מכבי.

לפני כן היא כיהנה במשך שש שנים בתפקיד מנהלת תחום מצוינות תפעולית. במסגרת תפקידה זה, היא ליוותה את פעילויות החברה החל משלב ההקמה, תוך הובלת פרויקטים משמעותיים רבים.

רימן היא בוגרת תואר B.Sc בהנדסת תעשייה וניהול במכללת אורט בראודה.

 

 

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה