שיתוף

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל עבור העובדים במסגרת ההטבות, שמשמעה שהעובד יכול להשתמש בביטוח זה גם לנסיעות פרטיות ולא רק במסגרת עבודה, מהווה מהלך אסטרטגי שיכול להציע כמה יתרונות לארגון ולעובדים כאחד.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הטבה פרואקטיבית הממוקדת בעובד, ונותנת מענה לאתגרים הייחודיים של נסיעות לחו"ל.

הענקת ביטוח נסיעות לחו"ל לעובדים כהטבה, משקפת את המחויבות של החברה לרווחת העובדים, לניהול סיכונים, ולתמיכה כוללת בעובדים בעת שהם נוסעים במסגרת עבודה או לנסיעות פרטיות בחו"ל.

להלן 8 סיבות עיקריות מדוע כדאי לחברות להשקיע בביטוח נסיעות לחו"ל לעובדים:

1 רווחת העובד:

ביטוח נסיעות לחו"ל מעיד על מחויבות הארגון לרווחת העובדים. במקרה של אירועים בלתי צפויים, כגון תאונות, מחלות או מקרי חירום, כיסוי ביטוחי מבטיח שהעובדים יקבלו טיפול ותמיכה רפואיים הדרושים, התורמים לבריאותם ולבטיחותם הכללית.

2 הפחתת סיכון:

נסיעות לחו"ל כרוכות בסיכונים מסוימים שאולי אינם מכוסים על ידי תוכניות ביטוח בריאות סטנדרטיות.

ביטוח נסיעות לחו"ל מסייע בהפחתת סיכונים אלו על ידי מתן כיסוי למקרי חירום רפואיים, ביטולי נסיעות, אובדן מזוודות ואירועים בלתי צפויים אחרים, תוך הפחתת הנטל הכספי על העובדים ועל החברה.

3 גיוס ושימור משופרים:

הצעת ביטוח נסיעות לחו"ל כחלק מחבילת ההטבות יכולה להיות כלי חשוב בבידול הארגון לצרכי גיוס עובדים ושימורם.

זה הופך את החברה לאטרקטיבית יותר לעובדים שנוסעים לעתים קרובות, בין אם לנסיעות עבודה או לחופשות, ותורם לתוכנית תחרותית של הטבות לעובדים.

4 תמיכה עולמית בניידות:

לחברות שיש להן עובדים שצריכים לטוס לעיתים קרובות לחו"ל במסגרת עבודה, ביטוח נסיעות לחו"ל תומך בניידותם בעולם.

ביטוח נסיעות לחו"ל שנרכש עבור העובד על ידי הארגון, מספק רשת ביטחון לעובדים שעוברים במדינות שיש להן מערכות בריאות שונות, ומבטיח שיש להם גישה לטיפול רפואי איכותי לכל מקום שעבודתם לוקחת אותם.

5 שירותי סיוע חירום:

יש פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל שכוללות שירותי סיוע חירום, כגון פינוי רפואי והחזרה. שירותים אלו יכולים להיות חיוניים במצבים בהם עובדים זקוקים לטיפול רפואי מיוחד או זקוקים לסיוע בחזרה הביתה עקב נסיבות בלתי צפויות.

6 צמצום ההפרעות לפעילות העסקית:

במקרה של מצב חירום רפואי או בעיות אחרות הקשורות לנסיעות, ביטוח הנסיעות לחו"ל מסייע להפחית שיבושים בפעילות העסקית.

עובדים יכולים לקבל טיפול רפואי מיידי, והכיסוי הכספי ממזער את ההשפעה על העובד ועל החברה כחד.

7 אפשרויות כיסוי מקיפות:

ניתן להתאים פוליסות ביטוח נסיעות לכלול מגוון אפשרויות כיסוי, מכיסוי רפואי בסיסי ועד תוכניות מקיפות יותר הכוללות הפסקת נסיעה, אובדן כבודה והטבות נוספות. חברות יכולות לבחור תוכניות שמתאימות לצרכי הנסיעות של העובדים שלהן.

8 שקט נפשי:

הצעת ביטוח נסיעות לחו"ל מספקת לעובדים שקט נפשי בנסיעות לעבודה וגם בנסיעות פרטיות. הידיעה שהם מכוסים במקרה של חירום או אירועים בלתי צפויים מאפשרת לעובדים להתמקד באחריות העבודה שלהם ללא לחץ או דאגה מיותרים.

סוכנות הביטוח משגב שהינה סוכנות ביטוח והסדרים פנסיונים בלתי תלויה ועצמאית, מציעה לחברות המרבות לשלוח את עובדיהם לחו"ל, ביטוח נסיעות קבוצתי בכיסויים מורחבים ותנאים מצוינים.

מאתר החברה עולה, כי ניתן לרכוש את הביטוח חצי שנה לפני מועד היציאה ולבטח את העובדים כנגד הוצאות ביטול גבוהות עקב מצב רפואי שמונע מהעובד לטוס.

עוד עולה מאתר החברה, כי רכישת הביטוח נעשית בהתאם לאופי הנסיעה, בין אם הוא נסיעת עבודה או לצורך נופש אתגרי או נופש רגיל, נסיעה למטרות ספורט תחרותי ועוד.

לדברי המומחים של משגב, העלות של ביטוח נסיעות לחו"ל היא נמוכה יחסית, אבל נוסעים שטסים בלי ביטוח נסיעות ויזדקקו לטיפול חירום בחו"ל, עלולים למצוא עצמם מול דרישות תשלום בעשרות אלפי דולרים ואף מאות אלפי דולרים.

עוד עולה מהאתר של משגב, כי פרט לכיסוי הוצאות רפואיות, ניתן להרחיב את הכיסויים בפוליסה שיכללו גם ביטול או קיצור נסיעה מסיבה רפואית, ביטוחי כבודה, היריון, גניבה של מכשיר סלולרי או מחשב נייד, ספורט אתגרי, תאונות אישיות, איתור וחילוץ ועוד.

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה