שיתוף

בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, הליך גיוס שהינו ידידותי למשתמשי מכשירים ניידים (מובייל) הופך יותר ויותר חיוני, במיוחד עבור חברות גדולות השואפות למשוך ביעילות מספר רב של טלנטים מבוקשים.

לאור העובדה שרוב מחפשי העבודה משתמשים בסמרטפונים ובטבלטים בחיפוש הזדמנויות עבודה, על מנהלי משאבי אנוש לוודא שתהליכי הגיוס מותאמים למכשירים ניידים.

זה יכול לשפר משמעותית את חווית המועמד ולייעל את תהליך הגיוס.

אופטימיזציה של מודעות דרושים, אתרי קריירה וערוצי תקשורת למכשירים ניידים, מינוף כלי גיוס ניידים והתמקדות בחוויית מועמדים חיובית, מאפשרים לחברות לשפר את מאמצי הגיוס שלהן ולהישאר תחרותיות בשוק הטלנטים.

בנוסף, ניטור מדדי גיוס ניידים ושיפור מתמיד של אסטרטגיות המבוססות על נתונים ומשוב, יתרמו רבות לתהליך גיוס מוצלח ויעיל במובייל.

להלן 7 צעדים ידידותיים ויעילים לגיוס עובדים באמצעות מכשירים ניידים:

1 אופטימיזציה של מודעות דרושים במכשירים ניידים:

יש לוודא שמודעות הדרושים ודפי הקריירה מתוכננים להיות רספונסיביים באופן מלא.

כלומר עליהם להיות מתאימים אוטומטית לגודל המסך של כל מכשיר, בין אם זה סמרטפון, טבלט או שולחן עבודה במחשב.

ההתאמה למכשירים ניידים מקלה על מועמדים לנווט בין פרסומי המשרות ולהגיש מועמדות.

חשוב לזכור שמשתמשי מכשירים ניידים עלולים להירתע מטפסי בקשה ארוכים או מורכבים.

לכן יש לפשט את טפסי הבקשה על ידי צמצום מספר השדות ושימוש באפשרויות מילוי אוטומטי במידת האפשר.

הטמעת תהליכי בקשה בלחיצה אחת או מתן אפשרות למועמדים להגיש מועמדות באמצעות פרופילי הלינקדאין שלהם יכולים לייעל את חווית הבקשה.

2 לפתח אתרי קריירה מותאמים למובייל:

יש לתכנן את דפי הקריירה באתר החברה מתוך מחשבה על משתמשים ניידים.

יש לוודא שהניווט אינטואיטיבי, הקטעים הרלוונטיים מסומנים בבירור ויש מידע קל לגישה על התרבות הארגונית של החברה, על משרות פנויות ועל נהלי הגשת מועמדות.

כמו כן יש לבצע אופטימיזציה של מהירות האתר כדי להבטיח זמני טעינה מהירים במכשירים ניידים.

דפים בטעינה איטית עלולים לתסכל מועמדים ולהוביל לאחוזי נטישה גבוהים יותר מהתהליך.

יש לדחוס תמונות ולנצל את רשתות אספקת התוכן כדי לשפר את הביצועים.

3 ניצול כלים ואפליקציות לגיוס בנייד:

יש להשתמש בפלטפורמות גיוס ניידות ובמערכות מעקב אחר מועמדים המציעות יכולות ניידות.

פלטפורמות אלה יכולות לספק תכונות כגון פרסומי דרושים מותאמים לנייד, ממשקי יישומים קלים לשימוש והודעות בזמן אמת, למגייסים ולמועמדים כאחד.

יש לפתח אפליקציות גיוס – או להשתמש באפליקציות גיוס קיימות – המאפשרות למועמדים לעיין במשרות פנויות, להגיש מועמדות ולעקוב אחר סטטוס המועמדות שלהם מהמכשירים הניידים שלהם.

אפליקציות אלו יכולות לשפר מאוד את חווית הגיוס עבור המועמדים.

4 הטמעת ערוצי תקשורת ניידים:

רצוי להשתמש ב-SMS או בהודעות טקסט לתקשורת בזמן אמת עם מועמדים.

ניתן להשתמש בהודעות טקסט כדי לשלוח תזכורות לראיונות, עדכוני יישומים ומידע חשוב אחר. יש לוודא שהודעות הטקסט יהיו תמציתיות וברורות כדי להקל על תגובות מהירות.

יש לתכנן אימיילים הקשורים לגיוס כך שיהיו ידידותיים לנייד, עם תוכן ברור ומרתק וקישורים שניתן ללחוץ עליהם בקלות.

5 התמקדות בשיווק גיוס מותאם למובייל:

יש למנף פלטפורמות מדיה חברתית המותאמות לנייד, כגון פייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם, כדי לקדם משרות פנויות וליצור קשר עם מועמדים פוטנציאליים.

יש להשתמש בפרסום ממוקד ובתוכן מותאם לנייד כדי להגיע לקהל רחב יותר ולמשוך כישרונות מובילים.

בנוסף, יש לוודא שפרסומי מודעות הדרושים הן ידידותיות למכשירים ניידים.

אופטימיזציה של מודעות הדרושים באתרים חיצוניים יכולה להגדיל את נראות המודעות ואת שיעורי הגשת המועמדות.

6 חווית משתמש ידידותית:

יש לשמור על מיתוג והודעות עקביות בכל נקודות המגע לגיוס בנייד. זה כולל מודעות דרושים, דפי קריירה, אפליקציות גיוס וערוצי תקשורת. מיתוג עקבי עוזר לחזק את תדמית החברה וליצור חווית מועמד מגובשת.

כמו כן יש לתכנן ממשקי משתמש ידידותיים למגע וקלים לניווט במכשירים ניידים.

לחצנים גדולים, קריאות ברורות לפעולה וגלילה מינימלית יכולים לשפר את השימושיות ולהבטיח תהליך יישום חלק.

7 מעקב וניתוח מדדי גיוס ניידים:

יש להשתמש בכלי ניתוח כדי לעקוב אחר מדדי מפתח הקשורים לגיוס בנייד, כגון שיעורי מועמדות שהוגשו באמצעות המכשירים הניידים וכו.

ניתוח מדדי המפתח יכול לספק תובנות לגבי תחומים שצריך לשפר ולעזור לייעל את תהליך הגיוס בנייד.

כמו כן יש לסקור ולעדכן באופן קבוע אסטרטגיות גיוס ניידות בהתבסס על נתונים ומשוב.

על מנהל משאבי האנוש להיות מעודכן במגמות ובטכנולוגיות מתפתחות בכל הקשור לגיוס באמצעות מכשירים ניידים, כדי להבטיח ששיטות הגיוס הן עדכניות ויעילות.

מבצע כנסי 2025

אין תגובות

השאר תגובה