במקום העבודה, כולנו צריכים לעבוד עבור מישהו במרבית החיים שלנו. רבים עובדים במשרד, שהוא מקום שהשתנה מאוד לא רק בעשור האחרון אלא מאז תחילת המאה העשרים. מבנה הניהול וסגנון החברות, הכלים העומדים לרשות כוח העבודה וסביבת העבודה המשרדית, כל אלו השתנו והתפתחו מאוד.
אם בעבר המשרדים עוצבו בצורה היררכית יותר, כיום המודל המתקדם הוא יותר רוחבי ואורגני. כלי העבודה השתנו מדפים ומכתבים מודפסים, פקסים ודואר, ולטלפונים חכמים, אימיילים, והודעות לנייד. המשרדים הסגורים של המנהלים שהיו בעבר, התחלפו למשרדים פתוחים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה.
עם זאת, לאורך כל השינוי הזה, הצרכים של האנשים העובדים נותרו עקביים. בין אם מדובר בהשלמת פרויקט חשוב, בהכרה בתרומת העובד או בהרגשה שהוא חלק מקבוצה, ישנה קבוצה של שישה צרכים אנושיים בסיסיים שכל האנשים חולקים – וכל מקומות העבודה צריכים להיענות להם, אם הם שואפים לכך שהארגון שלהם ישגשג.
הישגיות
מידת ההישגיות קשורה מאוד לרצון העובדים לא רק לקחת אחריות על העבודה שלהם, אלא גם לקבל הכרה על המאמצים שהם משקיעים. כדי להגיע לסטנדרטים הנדרשים, המוטיבציה להשיג אותם מתעצמת ככל שהמאמצים מוערכים ע"י הגורמים הבכירים. תחושת הישג עולה בקנה אחד עם הערכה עצמית, פרודוקטיביות וביצועים, והיא נתפשת למעשה כמאפיין אישיות שניתן לטפח ולפתח.
אוטונומיה
העובדים מחפשים את החופש במעשיהם ובהחלטותיהם. אוטונומיה או עצמאות בתחום העבודה קשורה לשביעות רצון בעבודה ומחויבות לארגון. אוטונומיה היא החופש להחליט עם אילו משימות נתמודד, באיזה סדר ובאיזו דרך, ולא רק בנושא תוכן המשימות. זה עשוי לקחת זמן לחשוב על פרויקט, או לדון ברעיון עם עמיתים. אוטונומיה חייבת להיות מאוזנת כנגד הצרכים של צוות או ארגון רחב יותר – אם לצוות או לאדם יש שליטה רבה מדי על השני, העבודה של כולם תהיה פחות יעילה.
שייכות
הטבע האנושי רוצה להיות שייך – אנחנו מרגישים טוב יותר אם אנחנו נכללים, תחושת השייכות מפחיתה לחצים הנובעים מאחריות בלעדית. השייכות משפרת את מעורבות ופרודוקטיביות העובדים ומפיקה ביצועים טובים יותר. הצורך ליצור קשרים בתוך הקבוצות החברתיות שלנו, בצוותי העבודה ובתוך הארגון הרחב, הוא שמניע אותנו לחלוק רעיונות עם אנשים נוספים ולקדם אותם.
מטרה
עובדים רוצים לעשות את ההבדל. המטרה נחווית כהרגשה של משמעות בעבודה, והתחושה שהעבודה חשובה. תחושה זו היא בסיסית לכל, בכל עבודה או רמת קריירה והיא משפיעה מאוד על הנוכחות, המעורבות, שביעות הרצון בעבודה ועל הביצועים. עבודה התנדבותית מראה עד כמה המטרה משמעותית לכוח העבודה . אנשים מוכנים לעבוד ללא תשלום אם הם ירגישו שהם עושים את ההבדל.
ביטחון
עובדים שואפים לבריאות, בטיחות, וביטחון. אחד הצרכים המרכזיים שלנו הוא צורך הביטחון. אנו מוכרחים להרגיש בטוחים במקום העבודה שלנו, אין דרך אחרת להרגיש נוח ולהתאמץ בו. עובדים רוצים לדעת למה לצפות, ובני האדם הם יצורים של הרגלים – בעבודה וגם בבית. אנו מתנחמים בסביבה מוכרת ובשגרה. הבטוחה שלנו, והיא מהווה קרש קפיצה ממנו אפשר לגדול ולצמוח. היעדר ביטחון יכול לעכב את הביצועים ולהשפיע לרעה על הבריאות הנפשית של העובדים. אנשים מרגישים לעתים קרובות בטוחים ביותר אם הם מקבלים הרבה גמישות בעבודה.
סטטוס
המעמד בעבודה אינו מושתת רק על קידום או עלייה בשכר (אם כי שניהם חשובים). המשמעות האמיתית של המעמד היא שהעובדים מוערכים ומוכרים ע"י הארגון שמכיר במאמציהם ומעוניין לקדם אותם. כאשר אנו זוכים להכרה, הגוף שלנו משחרר נוירוטרנסמיטר שמפיק תחושה נעימה וחיובית. הסטטוס מבוסס גם על הקבוצה שאליה אנו משתייכים, לא רק ברמה החברתית או ברמת הקבוצה, אלא גם את במעמד החברה עצמה ומותג המעסיק.