שיתוף

כל מי שרוצה להשתלב בענף ההייטק וודאי ישמח לדעת כי ישנן משרות שאינן מצריכות ידע והכשרה טכנית.

האנשים המפתחים חומרה ותוכנה זקוקים למומחיות טכנית, אבל זה לכשעצמו לא הופך חברה למוצלחת. כדי למכור מוצרים ושירותים אלה ולהגדיל את העסק החברה זקוקה לאנשי שיווק, פרסום, מכירות, מנהלים אדמיניסטרטיביים, אנשי רכש, קניינים רוחניים ועוד.

כל מי שמעוניין בקריירה רווחית בהייטק אך מעדיף שלא להתמקצע במקצועות החומרה והתוכנה, יכול בהחלט להשתלב בתחום במגוון תפקידים שאינם מצריכים ידע זה. יש המון תפקידים בהייטק שלא קשורים לתוכנה ופיתוח וחברות ההייטק מחפשות עובדים מוכשרים שימלאו אותם.

להלן 5 תפקידים בהייטק שאינם מצריכים מעבר לידע טכני בסיסי:

נציג מכירות

תפקיד נציג מכירות הוא מכירת מוצרים ושירותים של החברה באמצעות שכנוע הלקוחות וטיפול בהתנגדויות. בין היתר, עליו לבצע ניתוח עלות-תועלת של לקוחות קיימים ופוטנציאליים, לקיים שמירה על קשרים עסקיים חיוביים כדי להבטיח מכירות עתידיות ולפלח קהל יעד פוטנציאלי שיגדיל את מערך המכירות של החברה.

מנהל שיווק

מנהלי שיווק עובדים עם מגוון של צוותים לתכנון תוכניות לפיתוח עניין בשירותים או במוצרים של החברה. תפקידיהם כוללים קביעת תקציבים לתוכניות שיווק, תכנון מסעות פרסום לקידום מכירות, פיתוח אסטרטגיות מחיר, תכנון פרסום, ייזום מחקרי שוק ופגישות עם לקוחות לצורך מתן ייעוץ שיווקי. אנשי מקצוע אלה מפקחים על הצוות המפתח פרסום ומשמשים אישורי קשר בין הלקוח לבין סוכנות קידום. בנוסף, הם עשויים לפקח על חשבונות הבית ומחלקות שירותי התקשורת ולפקח על מגמות לפיתוח מוצרים או שירותים. המטרה היא להקים מותג, להגדיל את החשיפה בשוק וללכוד מכירות.

אנליסט עסקי

בסביבה העסקית המורכבת של היום, יכולת הסתגלות של הארגון, גמישותו ויכולתו לנהל שינוי מתמיד באמצעות חדשנות יכולים להיות המפתחות להצלחתו. שיטות מסורתיות לא יוביל עוד להשגת מטרות וזה המקום שבו ניתוח עסקי נכנס לתמונה. תאגידים משיגים מטרות באמצעות מערכות אשר מתרגמות את צרכי הלקוחות למוצרים חדשים, שירותים, ורווחים. אנליסטים עסקיים יכולים לעשות את כל זה יקרה ביעילות רבה יותר. המטרה העיקרית של האנליסט העסקי היא לסייע לעסקים ליישם פתרונות טכנולוגיים בצורה חסכונית על ידי קביעת הדרישות של פרויקט או תוכנית, וכן לתקשר אותם בבירור לבעלי העניין ושותפים.

מנהל קריאייטיב

מנהל קריאייטיב פועל ליצירת יישום עבודה אשר ימשוך לעבודה אנשים מתאימים לתפקיד. תחומי האחריות של מנהל קריאייטיב בין היתר: ייצור חומרי קידום מכירות על ידי פיתוח גישות במצגות בסיסיות, בימוי, עיצוב וכתיבה לשיווק, חלוקת עבודה בין עובדי הצוות.

מנהל שירות לקוחות

התפקיד החשוב ביותר של מנהל שירות לקוחות הוא להניע צוות עובדים כדי להבטיח שהם מספקים את שירות הלקוחות הטוב ביותר האפשרי. עליו לדעת ולהיות בקיא באפיוני מוצרי ושירותי החברה וההטבות שניתן לספק ללקוחות. עליו להכיר את מדיניות החברה מבפנים החוצה ולהיות מסוגל לתקשר את זה לחברי הצוות האחרים.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה