5 דרכים לשפר את התקשורת בארגון

5 דרכים לשפר את התקשורת בארגון

כדי שיהיה לכם צוות פונקציונלי, יש לייצר תקשורת גדולה ואיכותית בעבודה

שיתוף
תקשורת במקום העבודה

תקשורת במקום העבודה

כיום כבר ידוע כי לא רק שתקשורת נכונה היא המפתח להצלחה החברה, חוסר בתקשורת הוא מזיק.

תקשורת טובה במקום העבודה יכולה לפתח יחסים חיוביים, להסיר מכשולים ולגבש אנשים יחד לקראת מטרה משותפת. ונהפוך הוא, כאשר התקשורת בעבודה חלשה, ההתנתקות של העובדים כנראה תהיה גבוהה.

מהם חמשת הדרכים לשפר את התקשורת בארגון?

יצירת חלל ידידותי לתקשורת

אחד התפקידים שלך כמנהל הוא לוודא שתהיה זרימה ברורה ומתמדת של התקשורת עם הצוות שלך. שיתוף רגשות, רעיונות ויוזמות לא צריך להיות טאבו. אתה צריך לעודד את חברי הצוות שלך להביע את עצמם על ידי יצירת סביבה ידידותית ותקשורתית.

יצירת חלל ידידותי לתקשורת הוא לדוגמה: להגיד בוקר טוב לצוות שלך כדי להעלות את המורל ולאפשר לשיחה לזרום כבר מתחילת היום. שאל שאלות, קרא תיגר על רעיונות, תקשר את רגשותיך וכד'.

עודדו את האינטראקציות החברתיות: הנחה והווה השראה לעובדים לאכול מחוץ לשולחנות שלהם בשעות הצהריים, להיפגש עם קולגות, כך שתהיינה להם הזדמנות לתקשר אחד עם השני ולבנות מערכות יחסים עם עמיתיהם.

שמור על מדיניות הדלת פתוחה: אם אתה טוען שיש מדיניות דלת פתוחה, תשאיר את הדלת פתוחה באמת, לעתים קרובות ככל האפשר. הזכר לעובדים שלך לעתים קרובות כי אתה שם בשבילם מתי שהם צריכים.

שמור על תקשורת קבועה

במקום להסתמך על משוב וביקורות שנתיות כדי לתקשר עם העובדים שלך, עדכן לוח זמנים חודשי לפגישות איתם אחד על אחד, כך שתוכל להישאר מעודכן לגבי תחושות ומחשבות העובדים שלך, איך הם מרגישים, ולמה הם עשויים להזדקק ממך כדי לתרום בצורה הטובה ביותר לקבוצה.

קיים מפגשים שבועיים

בנוסף לפגישות חודשיות של אחד על אחד, חשוב לתזמן את אותו סוג של יוזמה אבל עבור כל הצוות, בפורום פתוח.

יש לקיים מפגש שבועי לשיח זורם, עם כל חברי הצוות יחד.

בקש משוב מהעובדים שלך

תקשורת לא צריכה להיות רק מלמעלה למטה, או רק דרך אחת. ללא קשר לאמצעים שבהם אתה מתקשר, תמיד בקש מהעובדים לחלוק את המחשבות שלהם, להציע משוב, ולהיות מעורב בדיון.

בקש מהעובדים שלך להעביר את המשוב שלהם על הביצועים שלך כמנהל. הם יש להם עצות לשיפור, מה הם מעריכים אצלך ומה פחות? מה ירצו לשנות ולשפר?

תקשורת פנים אל פנים

שימוש בכלים כמו צ'אט ודוא"ל הם לעתים קרובות היעילים ביותר, עם זאת, חשוב לזכור כי לשיחות פנים אל פנים יש כמות גדולה של ערכים במונחים של כנות ואותנטיות.

חלק מהאינטראקציה שאנו חווים היא אינטראקציה אנושית, עד כמה שאפשר מבלי להפריע לזרימת עבודה. נסו לפעמים להיפגש ולדבר במקום להקליד. זה עשוי להדהד יותר. שפרו את התקשורת בעבודה באמצעות שיחות פנים אל פנים.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה