כמה מכם עשויים לחשוב – מה, לא כל הארגונים מתמקדים בביצועי העובדים? התשובה לכך אינה חד משמעית.
ישנם ארגונים המבלים כמות עצומה של זמן בהתמקדות במטרות וכאשר עולה תכנית חדשה הם נוטשים את כל עניין המאמץ והביצועים שהיו בדרך. ישנם גם מצבים שבהם השגת התוצאה היא הדבר החשוב ביותר … ולא משנה מי נפגע בדרך. אם לא עבדתם בארגון שבו זו היתה התרבות, כנראה שהרווחתם.
כשחושבים על כך לעומק, הביצועים כוללים הן את התוצאות ואת את השיטות המשמשות להשגת תוצאות אלה. ולכן, ארגונים צריכים להתמקד בביצועים, כיוון שהביצועים מעידים על ההתנהלות מהתחלה ועד סוף הדרך.
ישנן ארבע סיבות עיקריות לכך שארגונים להתמקד בביצועים:
תכנון פעילות
התמקדות בביצועי העובדים יוצרת דרך לארגונים, מחלקות ויחידים לתכנן פעילויות. אנו נמנעים מלומר מטרות כיוון שלא תמיד לביצועים יש מטרה ישירה המצורפת להם. עם זאת, לאיכות הביצועים של המשימות גם הקטנות, יכולה להיות השפעה עצומה על המטרות. זה דורש קצת מחשבה והכוונה בכל רמה.
להישאר על המסלול
על ידי התמקדות בביצועים, כולם נשארים על המסלול. זה קשור קצת לסיבה הקודמת. ללא קשר למשימה או לפעילות אותה העובדים מתבקשים לבצע, הם צריכים לעשות את זה טוב, והם צריכים צריכים לרצות לעשות את זה כמיטב יכולתם. החברה מתמקדת בגיוס מועמדים שיכולים לבצע היטב, ומכשירה אותם לבצע במיטבם.
דיווח לבעלי העניין
הביצועים מאפשרים זרימה לוגית של מידע לבעלי העניין. כאשר חברות מתמקדות בביצועים, על כך הן מדברות בפגישות, במפגשי משוב ובשיחות אימון.
לאמוד את ההתקדמות
זה מאפשר לארגונים לאמוד את ההתקדמות שלהם. זה המקום שבו למטרות ישנה התייחסות בסיבה. כאשר חברות ממוקדות על הביצועים, הן תרצנה לקבל תחושה של כמה טוב העובדים והחברה מבצעים. זה יכול לשמש בדיווח לבעלי העניין.
עולם העסקים הוא מורכב מאוד ולכולנו יש כמות עצומה של נתונים ומידע לאגור כל יום. על ידי התמקדות בביצועים … מנקודת מבט אישית, צוותית וארגונית, זה מסייע לכולם ליצור מערכת סינון. האם אני זקוק למידע זה כדי לבצע טוב יותר? האם תוכנית זו תסייע לצוות לבצע מהר יותר? האם תהליך חדש זה יאפשר לארגון לבצע ברמה זהה של איכות תוך הפחתת עלויות? זו הנקודה העיקרית.
חשוב לדעת כי התמקדות בביצועי העובדים אינה פשוטה. לרוב, המעסיקים מעוניינים להתמקד בתוצאות כדי לאמוד את ההתקדמות והרווחים. אך התמקדות בביצועים היא זו שחשובה וקריטית באמת. כאשר מתמקדים בביצועים ומפיקים לקחים, מגיעים לביצועים טובים יותר בהמשך ויש לזכור זאת בכל עת.