4 כללים לשמירת העובדים שלכם מעורבים

4 כללים לשמירת העובדים שלכם מעורבים

כיצד לשמור על העובדים שלכם מאושרים ופרודוקטיביים?

שיתוף
עובדים מאושרים ומעורבים

עובדים מאושרים ומעורבים

אנשים מוכשרים וטובים בחברה עשויים לעזוב מסיבות שונות ומגוונות. כמעט כל הסיבות קשורות לירידה בתחושת ההערכה העצמית, לחוסר בהוקרה ותחושת אי שייכות לארגון.

חשוב לדעת, כי עלות החלפת עובד בחברה, על פי מחקרים שנעשו, יכולה לעלות פי 1.5 מהשכר השנתי של העובד. כשישנה תחלופת עובדים גבוהה בארגון, מדובר במחזור אינסופי שחוזר על עצמו שוב ושוב, עולה לארגון בעלויות משמעותיות והוצאות מיותרות על גיוס והכשרת עובדים חדשים.

אם כמעט 2/3 מהעובדים שלכם מחפשים עבודה במקום אחר, זו יכולה להיות בעיה יקרה באמת, לצד פגיעה אפשרית במוניטין החברה ובמותג המעסיק.

ארגונים שמים הרבה כסף על השולחן כדי להכיר בכישרונות ולהוקיר את העובדים שלהם, ולעודד אותם להשתמש במיומנויות איכותיות. בסופו של דבר, כולם רוצים לעשות את מה שהם עושים הכי טוב ולהרגיש מוערכים עבור העבודה הטובה.

כיצד אם כך מקטינים עלויות תחלופת עובדים ומגבירים את תחושת השייכות של העובדים בארגון?

הקשבה

אנשים לא יכולים לעשות את מה שהם עושים הכי טוב אם אתה לא יודע מה הם באמת עושים הכי טוב. בכך, אין מדובר רק בתפקיד לו גייסת אותם ורשום בתיאור המשרה, לעובדים יש הרבה מיומנויות שהם מביאים עמם לעבודה ולא כולם מהווים חלק מהתיאור. כדי ללמוד באמת מה העובדים שלך עושים הכי טוב, אתה צריך לדבר איתם והכי חשוב – להקשיב. מה הם הצרכים שלהם? אילו ערכות מיומנות נוספות הם מביאים? איך הם רוצים להיות מוערכים? אתה צריך להקשיב ולאחר מכן לבצע שינויים כדי להביע הערכה כראוי, לעודד רעיונות וחדשנות. חשוב לעזור להם למנף את כל הכישורים שהם מביאים כדי עשות את ההבדל.

תקשורת

אנשים לא יכולים לעשות מה שהם עושים הכי טוב אם אתה לא לתקשר איתם או שהם מרגישים שהם לא יכולים לתקשר איתך. חשוב להיות פתוח, ישר, ושקוף לגבי מה שקורה בארגון. שתף את העובדים שלך באסטרטגיה ובמטרות. הראה להם לאן ברצונך לקחת את הארגון, וכמובן, ספק להם משוב בונה. תן לעובדים את המידע הדרוש להם כדי להצליח. אל תיתן להם להרגיש עיוורים או להרגיש טיפשים ואם אתה אומר משהו, התכוון לכך. אם אתה מבטיח משהו, ספק אותו.

אתגר

כדי שאנשים ימשיכו לעשות את הכי טוב שלהם, הם זקוקים לאתגרים. מיומנויות חדשות שיתווספו לערכת הכלים שלהם, תתעוררנה באמצעות אתגרים חדשים, הזדמנויות למידה וצמיחה. חשוב להתאים את היעדים של העובדים לתפקידים ולתחומי אחריות ספציפיים, כמו גם לקשור אותם לסדרי העדיפויות האסטרטגיים. יש להציב מטרות אישיות עבור כל עובד, כאלו שהם יכולים להשיג ושהם בעלי ערך לקריירה שלהם.

תמיכה

אנשים צריכים מנהיגים, אז הובילו. כדי שאנשים ירגישו שהם יכולים לעשות כמיטב יכולתם הם צריכים להרגיש את המנהיגות שלהם ושהיא נותנת להם את הגב החזק. לכן, תמוך באנשים שלך אל תיכנס לתוך העבודה של האנשים ואל תתערב כשאין צורך. אל תדחוף דרכים חדשות לביצוע דברים. לעולם אל תיקח קרדיט על העבודה של עובדיך. תמיד הקפד לבנות אמון, לא לשבור אותו. העובדים צריכים להרגיש בטוחים ונתמכים בעידוד החדשנות. תמוך בעובדים שלך והם יתמכו בך.

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה