4 דרכים לייצר ערך בקבוצות הלינקדאין

4 דרכים לייצר ערך בקבוצות הלינקדאין

שיתוף

להלן כמה טיפים ליצירת ערך בקבוצות הלינקדאין בהן אתה משתתף:

נוכחות ותוכן

הצטרפות לקבוצות בלינקדאין נעשות מתוך חיבור עקיף או ישיר לעבודה שאתה עושה, לעבודה שאתה רוצה לעשות ולדברים שמדליקים ומעניינים אותך.

קבוצות לינקדאין מספקות ערך לאנשים בעלי תחומי עניין דומים ומאפשרות להן לפרסם מידע, לשתף, לשוחח ולהעלות סוגיות שונות בתחום. אחת הדרכים לייצר ערך ועניין סביבך בקבוצה היא, להיות נוכח בקבוצה באופן תדיר, לפחות אחת לשבוע, לפרסם תכנים ופוסטים ולהגיב לחברי הקבוצה. התוכן שאתה משתף צריך להיות איכותי ולא פחות מעורר עניין, על מנת שיזכה ליחס. תוכל לפרסם בקבוצה מאמרים בתחום בו עוסקת הקבוצה, ידיעות חדשותיות מיוחדות, ניתוחים וסקרים, שיצרו עניין והתייחסות.

שאלות

דרך טובה שעובדת יפה כמעט כל הרשתות החברתיות היא, לשאול שאלות. השאלות כמובן צריכות לגעת בתחום הקבוצה, וצריכות להיות כאלו שחברי הקבוצה לא ירצו להתעלם מהן. למשל, ידוע כי אנשי מקצוע אוהבים לתת את דעתם ולתרום מניסיונם בתחום העיסוק שלהם. שאלה בנושא שיפור המכירות בקבוצת אנשי מכירות בלינקדאין, וודאי תעורר עניין רב. שאלה לגביי טכנולוגיה חדשה בקבוצת טכנולוגיה יכולה לעורר תגובות רבות ומגוונות.

מיתוג

כאשר אתה משתתף בקבוצות פייסבוק, עליך לזכור כל הזמן כי אתה משווק את המותג שלך. בין אם מדובר במותג אישי או מותג החברה בה אתה עובד, חשוב לחשוב כל הזמן כיצד אני יכול לתרום עוד לשיווק המותג. אם זה באמצעות העלאת תובנות מקצועיות ודעות מעניינות שלך בתחום המקצועי, אם באמצעות פרסום אירועי החברה או מוצריה, המשמעות לנוכחות בקבוצת פייסבוק בלינקדאין היא מקצועית ומיתוגית. עליך להיות מנומס ומתחשב כל הזמן, כאילו מדובר בנוכחות בפורום שאינו וירטואלי. עליך גם לזכור כי אתה מייצג את החברה בה אתה עובד, ולהישאר מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך.

להימנע מפרסום זול

קבוצות הלינקדאין הן המקום בו אתה מפגין מנהיגות מחשבתית. בקבוצה אתה למעשה חלק מקהילה שלמה ואינך אדם בודד. בהתאם לכך, אל לך להתפתות לפרסום זול או לקידום עצמי נמוך.
סופרלטיביים אישיים או בנוגע לחברה שלך, הם מיותרים ומייצרים נזק. כאשר אתה משווק את מותג החברה עליך לעשות זאת בחכמה ובזהירות ותוך יצירת ערך. תוכל למשל לפרסם מאמר שכתבת בנושא תחום עיסוק החברה בה אתה עובד, אך וודאי שלא לכתוב פוסטים כגון "זו החברה הכי טובה והכי שווה", אין בכך שום ערך והדבר מוזיל את מיתוג החברה במידה רבה.

כנס משאבי אנוש

אין תגובות

השאר תגובה