4 דרכים להרגיש יותר ביטחון במקום העבודה

4 דרכים להרגיש יותר ביטחון במקום העבודה

לפעמים, זה לא מה שאתה אומר אלא איך שאתה אומר את זה שמקדם אותך בעבודה

שיתוף
ביטחון עצמי

ביטחון עצמי

אתה מדבר בפגישה עם המנהל שלך או מדבר עם לקוח אבל הקול שלך רועד, אתה לא מסתכל להם בעיניים ואתה פה ושם מאבד את חוט המחשבה.. כנראה שאתה חסר ביטחון בעבודה.

צבירת בטחון ואמון במקום העבודה עובדים דרך ארוכה. במקרים מסוימים, אנשים פורחים לא רק בגלל האיכות של העבודה שלהם, אלא בגלל הדרך הבטוחה שהם מציגים את עצמם ואת הרעיונות שלהם.

הנה החדשות הטובות: ניתן לזייף בטחון עצמי באמצעות הדרכה ותרגול, ולאחר זמן מסוים של זיוף זה יתחיל להיות אמיתי. עם קצת תרגול אתם לא רק תשמעו בטוחים יותר, אתם גם תרגישו את זה.

מוכן לגייס את הביטחון העצמי הפנימי שלך? כיצד תוכל להאמין בעצמך כך שאחרים יאמינו בך גם?

רשום לעצמך הערות

אף אחד לא יזלזל בך על כך שאתה מביא פתקים עם הערות למצגת שלך, לפגישה עם המנהל או לשיחה עם לקוח. אם אתה מרגיש כי באמצעות הבטחון שההערות שרשמת לעצמך מספקות אתה תיראה בטוח בעצמך, זה לא ייראה פחות מקצועי שתבוא עם פתקים. להפך, זה יראה שאתה יסודי ורוצה לוודא שתכסה את כל הנקודות שאתה רוצה להעביר במהלך המצגת או הדיון. מה שחשוב הוא שתנסה להתנגד לדחף לקרוא את ההערות שלך מלה במלה, אם כי להציץ בהם רק בעת הצורך. לפעמים עצם הידיעה שההערות שלך בקרבת מקום אם תצטרך אותן, משרה בטחון.

התמקד בקהל שלך

אם אתה מפנה את המיקוד ממך והלאה, לקהל, אתה תהיה פחות מודע לעצמך ולכן בטוח יותר. הדגש צריך להיות על מה שהקהל שלך צריך ומה שאתה רוצה להעביר להם. ההתמקדות הזו תסייע לך להשתחרר מהמחשבות והחששות כי אתה למעשה תחשוב על צרכי הקהל שלך, ולא על עצמך. יתרון נוסף של התמקדות באנשים שאתה מדבר איתם הוא שאתה תוכל לקרוא את האווירה והעניין בחדר ולהתאים את הטונים בהתאם.

תסתכל על אנשים

תחשוב על פעמים בהם נתקלת באדם שהרגיש עצבני, ביישן או אשם. הוא וודאי הביט למטה, לצד השני של החדר, או לכל מקום אחר חוץ ממך.
אנשים בטוחים לא נרתעים מקשר עין. לכן הקפד להסתכל על אנשים כאשר אתה מדבר איתם וחשוב יותר, להסתכל עליהם כשהם מדברים. זה מראה שאתה מקשיב ואכפת לך ממה שיש להם להגיד. זה גם שולח את המסר הנכו ן שאתה בטוח בעצמך וביכולות שלך.

שום דבר לא מראה יותר ביטחון מקשר עין. קשר עין מראה שאתה מתכוון למה שאתה אומר ואתה לא מפחד להגיד את זה. זה חשוב במיוחד כאשר מתקשרים חדשות רעות או קשות.

הייה ישיר

לבטים, השהיה, או שימוש במיליות קישור רבות מידי, משדרים חוסר ביטחון, לכן נסה לא להשתמש בכל הדברים הללו. נסה להימנע משימוש במילים כמו 'אני מתכוון', 'מצטער' או 'אני חושב'..' תרגל להגיד בדיוק את מה שאתה חושב מבלי לגמגם או להשתמש במילים מקדימות.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה