3 דרכים חינמיות לבניית מותג המעסיק שלכם

3 דרכים חינמיות לבניית מותג המעסיק שלכם

כמה אנשים פנו אליכם בבקשת עבודה השבוע? כמה פנו החודש? אם לוקח לכם זמן לענות על השאלה הזו, זה הזמן לבנות/ללטש את מותג המעסיק שלכם

שיתוף
בניית מותג המעסיק

בניית מותג המעסיק

מותג המעסיק הוא התשובה לשאלה "למה שמישהו יצטרף לחברה שלך?". חשוב להבין את ההבדל בין מותג הצרכן למותג המעסיק.

רב החברות משקיעות את הזמן ואת האנרגיה במותג הצרכן שלהם, מתוך מחשבה שאם הצרכנים חושבים על מותג החברה הם יקנו יותר ויהיו יותר רווחים. אך המיקוד האמיתי צריך להיות במותג המעסיק והוא משחק לטווח ארוך.

יצירת מקום עבודה שהעובדים אוהבים לעבוד בו ומרגישים בבית, מטפל גם בעניין הצרכנים שימשיכו לבוא ולקנות כאשר העובדים מספקים להם את השירות הטוב ביותר.

לבניית מותג המעסיק חשיבות עליונה, כיוון שיש לו השפעה עצומה על השורה התחתונה של הארגון.

בניית מותג מעסיק חזק הוא עניין מאתגר וכדי לעשות זאת בהצלחה מומלץ להיעזר בכל בעלי התפקידים בחברה. הטיפים לבניית מותג המעסיק קשורים כולם זה לזה ועובדים יחד כדי ליצור אסטרטגיה מגובשת. אף אחד מהדברים הללו לא עולה כסף, ויותר מכל הם יוצרים מקום מדהים לעבוד בו ומעצימים את העובדים שלך.

להלן 3 דרכים פשוטות וטובות לבניית/ליטוש מותג המעסיק שלכם:

התמקדו בתרבות החברה

זהו הטיפ הראשון והחשוב ביותר. לא משנה מה תעשה לטובת מותג המעסיק, אם לא תעבוד מבפנים החוצה, לא עשית בעצם כלום.

בעולם המחובר של היום, עם הפורומים והרשתות החברתיות הנגישות לכולם, המילים הן הכלי החזק ביותר שיש לך עבור מיתוג המעסיק.

אם העובדים שלך לא נהנים לעבוד בחברה, אנשים אחרים יידעו על זה מהר מאוד. על מנת לבנות או לשפר את מותג המעסיק, דבר ראשון עליך להבין מה העובדים אוהבים ולא אוהבים בתרבות החברה ולאחר מכן לעבוד באינטנסיביות כדי לתקן את הבעיות הללו, כך שתוכל למשוך את הכישרונות הטובים ביותר לארגון שלך.

לצורך כך, עליך להשתמש בסקרי שביעות רצון אנונימיים, לבצע ראיונו עם עובדים קיימים וסקרי NPS (סקרי לקוחות).

תנו לעובדים להיות שגרירי המותג

העובדים משמשים כשגרירי המותג שלך והם יסייעו לך להפיץ את מותג המעסיק ברשת החברתית שלהם.

באופן ריאליסטי, מקור המועמדים הגדול והאיכותי ביותר בחברות מושג באמצעות שיטת "חבר מביא חבר", ולכן יש להסתמך על העובדים בחברה כשגרירי המותג.

הדבר שעליך לזכור הוא לוודא שכל העובדים יבינו את המסר שאתה רוצה להעביר. לצורך כך:

הסבר את המטרה של החברה שלך בשורה אחת.

הסבר את היתרונות העיקריים של העבודה בחברה.

עדכן את העובדים אילו משרות פתוחות ברגע זה.

הסבר את קולו של המותג ואת הטון שלו.

היו פעילים במדיה החברתית

רב החברות פעילות במדיה חברתית, לכן עליך להיות יצירתי ומקורי כדי למצוא דרכים להתבלט בקהל.

תוכל לעשות זאת ע"י יצירת פורומים של עובדים קיימים בחברה שישוחחו עם מחפשי עבודה. באמצעות סרטוני וידאו משעשעים ומעניינים שימחישו את העבודה בחברה ויציגו את העובדים והמנהלים בה.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה