מעסיקים אמריקאים רבים מדווחים כי פעמים רבות הם מראיינים מועמדים, מגייסים אותם למשרות נחשקות ומשקיעים בפיתוח שלהם, רק כדי לגלות אחרי כמה חודשים, שהעובדים החדשים נוטשים לטובת הרפתקה חדשה.
כיצד מעסיקים יוכלו למצוא כוח עבודה מקצועי שאפשר לסמוך עליו, יציב שאין בכוונתו לעבור בין עבודות, לויאלי ומונחה מטרה? פשוט. עליהם לפנות לקהל המועמדים המבוגר יותר.
להלן 10 סיבות לכך שעובדים מבוגרים יסייעו להצלחת החברה שלכם:
1. עובדים מבוגרים הם מסורים יותר ואינם תרים אחר הרפתקאות חדשות, בכל רגע נתון. הם מייצרים תפוקה באיכות גבוהה, שיכולה להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות. הם עובדים באחריות וברצינות ומקפידים ככל האפשר שלא לעשות טעויות שנובעות מפזיזות ומחוסר תשומת לב.
2. דייקנות היא מילת מפתח אצל עובדים מבוגרים, וקונספט שנתפש אצלם כמובן מאיליו. הם מוכנים בזמן לעבודה, מגיעים בזמן בדרך כלל, לא מאחרים לפגישות ואפשר לסמוך עליהם.
3. כנות היא קוד מפתח אצל עובדים מבוגרים, שמרגישים מנוסים ובטוחים בעצמם מספיק על מנת לקחת אחריות על דברים שנעשו לא כשורה ושיש לתקן ולשפר.
4. עובדים מבוגרים הם "מכווני פרטים". הם לרב ישימו לב לכל פרט קטן שיכול להיות מתורגם לעלויות ניכרות. לדוגמה, משלוח חבילה ללקוח שכל הפרטים שלו רשומים עליה במדויק, יכול לחסוך אלפי שקלים על אי מסירת החבילה בזמן, בשל טעות בכתובת או בפרטי המקבל.
5. העובדים המבוגרים הם קשובים ומאזינים טובים יותר. הם יודעים להקשיב לאורך זמן ולהבין לעומק את הנאמר. הם פחות מוסחים מהדור הצעיר, ע"י הטלפונים והטכנולוגיה. בישיבות הם יקשיבו לדברים הנאמרים ויפנימו אותם היטב, כך שגם העבודה לאחר מכן, תתבצע בדרך הטובה והאיכותית ביותר.
6. גאווה היא נחלתם של העובדים המבוגרים. הם גאים בעבודתם ובחברה בה הם עובדים, והדבר משפיע מאוד על מעורבותם בחברה, על המוטיבציה שלהם לעבודה ועל הפרודוקטיביות שלהם. יש להם "גאוות יחידה" שלא קל למצוא אצל הדורות הצעירים יותר.
7. השלמת משימות עד הסוף, היא משהו שבא לידי ביטוי אצל העובדים המבוגרים. מתוך תחושת האחריות והמסירות שלהם, הם לא יעזבו משימה באמצע, אלא ישלימו אותה בהצלחה ועד תומה בטרם יתפנו למשימה אחרת או לפרויקט נוסף. זה חשוב, כיוון שכך ניתן להבטיח שכל משימה תעשה על הצד הטוב ביותר ולא תשולם עד כי היא נבדקה ונמצאה איכותית.
8. עובדים מבוגרים מאורגנים יותר. הם מסדרים את שולחן המשרד שלהם בטרם מתחילים לעבוד, אין להם ערימות של דפים על השולחן והסיכוי שהם יאבדו משהו בדרך, נמוך מאוד. כך ניתן להבטיח שלא יהיו טעויות שנובעות מאיבוד מסמכים או אי סדר.
9. עובדים מבוגרים מספקים דוגמא אישית לאחרים, וכך כל היתרונות שלהם מועברים גם לדור הצעיר. המבוגרים הם "המאמן האולטימטיבי". הם טובים בלספק עצות יעילות המושתתות על ניסיון חיים, וכך גם הצעירים בחברה זוכים לערך נוסף מנוכחותם.
10. מיומנויות התקשורת של העובדים המבוגרים בדרך כלל טובות מאוד והם יודעים להביע את עצמם היטב ובצורה רהוטה. זה הופך את כל התקשורת מולם לקלה ומובנת יותר והעבודה איתם נעימה ונוחה.