שיתוף

שימוש ברשתות החברתיות לקידום מותג המעסיק הוא אסטרטגיה רבת עוצמה עבור מנהלי משאבי אנוש, במטרה למשוך כישרונות מובילים, לשפר את המוניטין של החברה וליצור קשר עם עובדים נוכחיים ופוטנציאליים.

הרשתות החברתיות מציעות למנהלי משאבי אנוש פלטפורמה רבגונית ויעילה לקידום מותג המעסיק.

הצגת התרבות הארגונית וערכי החברה, הדגשת הישגי העובדים, קידום משרות פנויות ומינוף הסברה לעובדים, מאפשרים למנהלי משאבי אנוש  לבנות מותג מעסיק חזק ואטרקטיבי.

זה לא רק עוזר למשוך כישרונות מובילים אלא גם מטפח מוניטין חיובי וקשרים חזקים יותר עם עובדים נוכחיים ופוטנציאליים.

עקביות, אותנטיות ומחוברות הם המפתח למיצוי ההשפעה של הרשתות החברתיות על מאמצי שיפור מותג המעסיק.

להלן 10 טיפים למינוף יעיל של רשתות חברתיות לצורך חיזוק מותג המעסיק:

1 תוכן אותנטי:

יש לשתף תוכן אותנטי המשקף את התרבות הארגונית, הערכים וסביבת העבודה של החברה.

זה יכול לכלול תמונות 'מאחורי הקלעים' של סביבת העבודה, סרטונים של אירועי צוות, סיפורי עובדים ופוסטים מחיי היומיום בעבודה.

פלטפורמות כמו אינסטגרם, פייסבוק ולינקדאין הן אידיאליות להצגה ויזואלית של התרבות הארגונית.

2 העובדים אוחזים במושכות:

יש ליישם שימוש של עובדים ברשתות החברתיות, כלומר כשהעובדים משתמשים בחשבונות הרשתות החברתיות של החברה למשך יום אחד.

זה מספק פרספקטיבה אמיתית של איך זה לעבוד בחברה שלך ומדגיש את מגוון התפקידים והאישיות בתוך הארגון.

3 זרקור על עובדים:

יש להציג באופן קבוע זרקורים על עובדים כדי לזהות הישגים אישיים ולחלוק מסעות קריירה אישיים.

זה מאפשר להכיר בערך תרומתם של העובדים ובה בעת נותן פנים למותג המעסיק, מה שהופך אותו לנגיש יותר למועמדים פוטנציאליים.

4 המלצות וסקירות:

יש לעודד עובדים לשתף את החוויות והעדויות שלהם בפלטפורמות כמו לינקדאין וגלאסדור.

ביקורות חיוביות והמלצות מעובדים נוכחיים יכולים להגביר משמעותית את אמינות מותג המעסיק.

5 תוכן אינטראקטיבי:

יש ליצור תוכן אינטראקטיבי כגון סקרים, מפגשי שאלות ותשובות וסרטונים בשידור חי כדי ליצור אינטראקציה עם קהל היעד.

יש להשתמש בסטורי באינסטגראם, לינקדאין, פייסבוק לייב ועוד, כדי לארח מפגשים שבהם מועמדים פוטנציאליים יכולים לשאול שאלות על החברה והתרבות הארגונית שלה.

6 להשיב לתגובות והודעות:

יש להשיב באופן פעיל לתגובות, הודעות וביקורות בערוצי הרשתות החברתיות.

המעורבות עם קהל היעד מוכיחה שהארגון מעריך את ההשקעה של קהל היעד ומחויב לתקשורת פתוחה.

7 מודעות דרושים ממוקדות:

יש להשתמש במודעות דרושים ממוקדות בפלטפורמות כמו לינקדאין, פייסבוק וטוויטר כדי להגיע לקבוצות דמוגרפיה ספציפיות ולקבוצות מקצועיות.

יש להתאים את פרסומי הדרושים כדי להדגיש היבטים ייחודיים של התפקיד ואת היתרונות של החברה.

8 תוכן הקשור לקריירה:

יש לשתף תוכן הקשור לפיתוח קריירה, טיפים לחיפוש עבודה ותובנות בענף. זה ממצב את החברה כמובילת רעיונות ואת המעסיק כתומך וכמשקיע בצמיחה ופיתוח של העובדים.

9 לעודד שיתוף עובדים:

יש לעודד את העובדים לשתף פוסטים של החברה, משרות פנויות וחוויות עבודה חיוביות שלהם בחשבונות הרשתות החברתיות האישיים שלהם.

הסברה לעובדים יכולה להרחיב משמעותית את טווח ההגעה של מותג המעסיק ולהפוך את החברה למושכת יותר עבור מועמדים פוטנציאליים.

10 לספק תוכן שניתן לשתף:

יש ליצור תוכן שניתן לשיתוף כך שהעובדים יוכלו לפרסם בקלות בפרופילי הרשתות החברתיות שלהם.

זה יכול לכלול גרפיקה ממותגת, תבניות הודעות וכיתובים כתובים מראש שמתואמים למסרים של מותג המעסיק.

 

 

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה