עד כמה אתם לוקחים ברצינות את תדמית המעסיק שלכם? האם אתם יודעים באיזו רצינות המועמדים והעובדים שלכם מתייחסים אל הסוגיה? סקר חדש בחן את ההשפעה של תדמית מעסיק חיובית מול שלילית על עובדים ומועמדים בקבלת החלטות קריטיות כגון: האם להצטרף לחברה? האם לעבור חברה? את תוצאות הסקר ח-ש-ו-ב לקרוא ולהפנים.
חשבתם שתדמית מעסיק זה משהו שצריך להדאיג רק חברות שמתחרות על טאלנטים גדולים באמת? חשבתם שמובטלים, אלא שיושבים בבית בפיג'מה ומצפים בדריכות לשיחת טלפון שתשחרר אותם מהסטטוס "מובטלים", לא חושבים על תדמית מעסיק? ובכן סקר עובדים חדש שבוצע לאחרונה בארה"ב מוכיח שתדמית מעסיק היא קריטית לגיוס עובדים לרבות אלו שאין להם אלטרנטיבות מרובות כעת.
על פי הסקר, 76% מקרב דורשי העבודה שאינם מועסקים כעת לא יסכימו להצטרף לארגון שיש לו תדמית מעסיק שלילית. בנוסף, 93% מקרב העובדים בארגון שסובל מתדמית מעסיק שלילית ישקלו לעזוב אבל רק לטובת ארגון שנהנה מתדמית מעסיק מצוינת.
94% מקרב המועמדים (אקטיביים או פסיביים) ישקלו ברצינות להצטרף לארגון שמנהל את תדמית המעסיק שלו בצורה נכונה משמע: יש לו נוכחות מרשימה ברשת החברתית, הוא מעלה פוסטים ומקפיד להסיר משרות לא רלוונטיות, הוא מנהל דיאלוג שקוף עם המועמדים ומקפיד להתייחס לשאלות ולספק מידע למתעניינים. וכמובן, יש לו שם של מקום שטוב לעבוד בו כי הוא טוב לעובדים.