שנת 2018 – Google for jobs

שנת 2018 – Google for jobs

החידוש של גוגל לשנת 2018 הוא Google for jobs שיאפשר למועמדים לאתר בקלות ולפנות למשרות שהם מחפשים

שיתוף
מותג המעסיק ב- Google+

Google for jobs הוא מנוע חיפוש עבודה ייעודי שנועד למען מחפשי העבודה ויחייב את המעסיקים ללמוד מחדש כיצד לטייב את מודעות הדרושים שלהם בגוגל, אם ירצו להתקדם לראש עמוד המשרות.

Google for Jobs צפויה לשנות לחלוטין את האופן שבו מועמדים מוצאים עבודה, וידרשו שינויים משמעותיים בחשיבה לגבי גיוס כישרונות.

כיום מחפשי עבודה מבולבלים כשהם מקבלים מיליון תוצאות לחיפוש העבודה בגוגל. חיפוש עבור "משרות קמעונאיות בישראל" יציג משרות קמעונאיות לצד משרות תמיכה טכנית, מכירות, מודעות לתיירים ודברים נוספים שאינם רלוונטיים למחפש העבודה.

חברת גוגל עצמה אינה יוצאת מן הכלל. בחברה מקבלים מדי שנה כ- 3 מיליון בקשות עבודה ואף אחד לא יכול לעמוד בעומסים. כדי לתקן את המצב, גוגל החליטה להתאים את חיפושי העבודה למשרות המדויקות ביותר. ה- API של Cloud Jobs נולד כדי לעזור למחפשי העבודה למצוא את המשרות הרלוונטיות ביותר לקריטריוני החיפוש שלהם. כתוצאה מכך, צינורות התעסוקה של החברות ימולאו ע"י המועמדים הרלוונטיים ביותר לתפקידם.

הכל מתחיל עם שם התפקיד

סיבה מספר אחת למורכבות הגדולה של חיפוש העבודה היא שם התפקיד. לתפקיד אחד יכולים להיות שמות שונים ומגוונים בארגונים שונים. "תמיכת לקוחות" יכולה להיות "חווית לקוח" או "שירות לקוחות". אחרי כל אחד מהם ניתן לעקוב עם מגוון רחב של שמות עצם, החל מאפשרויות רגילות כגון: "מומחה", "נציג", "סוכן", "מנהל", דרך אפשרויות יצירתיות יותר כגון: "גורו", "אשף" ו"נינג'ה ". הניואנסים הללו הם רק ההתחלה.

תיאור התפקיד

סיבה מספר 2 למורכבות החיפוש היא תיאור התפקיד. חברות רבות ממשיכות לפרסם משרות עם תיאורי תפקיד שהן לא מתכוונות להם כגון: "5 שנות ניסיון ב- JavaScript" כשהכוונה ל: "מיומן ב- JavaScript". דבר שמבלבל את המחפשים ומוביל לתוצאות מצומצמות במנועי החיפוש.

מתוך מסד הנתונים העצום, גוגל כעת יכולה להגדיר אילו משרות הן הרלוונטיות ביותר למונח החיפוש של מחפש עבודה. אפילו עבודות מובהקות כמו תיקון מחשבים הוצגו על ידי Google for Jobs.

למרות שמדובר באלגוריתם חכם, עדיף להיות זהירים עם בחירות כמו "נינג'ה" בפעם הבאה שאתם מפרסמים משרות. כלים כמו Textio הראו קשר חזק בין הניסוח של העבודות שלכם וסוגי המועמדים שאתם עשויים לקבל. כך, מילים שלדעתכם הן טריות ומלהיבות עשויות להתברר כסטריאוטיפים וגורמות לניכור של קבוצות מועמדים מסוימות.

מיקום החברה

כדי למנוע מהמועמדים למתוח את עצמם יותר מדי לדרישות התפקיד מלכתחילה, Google הוסיפה מסנן מיקום לתוצאות החיפוש שלהם. מחפשי עבודה יכולים לבחור ב"נסיעה של 30 דקות" על ידי "נהיגה" ו- Google תציג משרות המספקות את שני התנאים. אלגוריתם שימושי זה שהושאל ממפות Google, מסייע למועמדים למצוא מקומות עבודה בסמוך למקום מגוריהם, אם יש להם העדפה לכך.

שינוי עתיד פרסום המשרות

כרגע גוגל עובדת עם לוחות עבודה קיימים במקום למחוק אותם. שיתוף הפעולה נחוץ כדי להכשיר את מכונת הלמידה של Google לאיתור פרסומי מודעות רלוונטיים בקנה מידה גדול. זה גם עוזר להעשיר את מסד הנתונים של Google לעבודה עם התנהגויות חיפוש בזמן אמת ודפוסי החיפוש. בהמשך התהליך, ללוחות עבודה כפי שהם בנויים היום יהיה סיכוי קטן להישרדות.

חברות תצרכנה לחשוב מחדש על אסטרטגיית פרסום העבודה שלהן: ראשית, לא יהיה צורך לכתוב את אותה משרה בלוחות עבודה מרובים. Google תוכל לזהות רשומות כפולות של אותה המשרה. שנית, זה יהיה בעל חשיבות עליונה להשתמש בתיאורי המשרה הטובים והברורים ביותר ולהציג אותם במקום הנכון.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה