150 מיליון אנשים משתמשים בסנאפצ'ט (Snapchat) כל יום לשלוח ושולחים יותר מ -400 מיליון סנאפים. למרות שרב בסיס המשתמשים של סנאפצ'ט צעיר, הפופולריות של האפליקציה מחלחלת לתודעת כל שכבות הדמוגרפיה.
מחצית ממשתמשי סנאפצ'ט החדשים הם מעל גיל 25, ושיעור הצמיחה של קהל 25+ הוא כפול מזה של 25 ומטה. המשתמש מבלה בממוצע 25-30 דקות ביום בסנאפצ'ט והיא ביססה את עצמה כאחת הרשתות החברתיות הגדולות בתוך פרק זמן קצר. בשל כל אלו הבחינו החברות והארגונים ברחבי העולם, בחשיבות שיווק מותג החברה בסנאפצ'ט.
להלן 3 חברות שהמותג שלהן הוא מבין המותגים המובילים בסנאפצ'ט:
Aer Lingus
חברת התעופה האירית Aer Lingusהיא אחת החברות המובילות בחשיפת האנשים שמאחורי המותג בסנאפצ'ט. למעשה היא היתה חברת התעופה הראשונה שהשתמשה ברשת החברתית הצעירה כחלק מאסטרטגית מיתוג המעסיק שלה.
Aer Lingus משתמשת בסנאפצ'ט כדי להשוויץ ב'מאחורי הקלעים' של המותג, בעיקר סביב אירועים גדולים כמו יום פטריק הקדוש, חג המולד, וטיסות השבעה. עוד חברת התעופה מתגה ברשת אירועים כגון: אירועי צדקה, ירידי בוגרים, טקסי פרסים, ותובנות קטנות לחיים מגובה 37,000 רגל. מושלם עבור גיוס עובדים חדשים לחברה.
Cisco
סיסקו מהווה את אחת הדוגמאות הטובות ביותר לאיך ניתן להשתמש בסנאפצ'ט לקידום מותג המעסיק. לדוגמה, החברה מפרסמת תמונות של יום חמישי בחברה, תחת הכותרת "מאחורי הקלעים עם צוות הנדסה", ומספקת למועמדים פוטנציאליים הצצה לחדר המעבדה של סיסקו, הכלים המשמשים לייצור מצורי החברה, המתקנים לבדיקת המוצרים, ועוד. ואז החברה משוות את מותג המעסיק באמצעות סרטונים ותמונות הממחישים את משחק הטניס שולחן של העובדים, ארוחת צהריים ופעילויות נוספות.
Warby Parker
מי ידע שהצוות במשרד מכיני המשקפיים מגניב כל כך? חברת Warby Parker משתמשת בסנאפצ'ט הן להצגת מוצרים חדשים, והן לשיווק מותג המעסיק.
"שולחן כתיבה" הוא אחד מסדרת הסנאפים של Warby Parker ובסדרה הזו החברה מבקשת בכל פעם מעובד אחר לקחת את הצופים דרך יסודות השולחן שלהם. העובדים מציגים פריטים מעניינים משולחן הכתיבה שלהם ויוצרים היכרות עם מעצבי המוצרים.
כך העובדים למעשה מציגים את סביבת העבודה בחברה, עם שולחנות מעוצבים בחלל הפתוח, קישטוים ותמונות, משחקים כגון פינג פונג, צמחי נוי, קערות חטיפים ועוד.