שימוש בסנאפצ'ט לגיוס עובדים

שימוש בסנאפצ'ט לגיוס עובדים

לאחרונה בדיוק כפי שנעשה שימוש בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם לפרסום משרות וחיפוש מועמדים לחברה, כך גם אפליקציית הסנאפצ'ט גויסה לטובת העניין

שיתוף
שיווק מותג המעסיק בווידאו בסנאפצ'ט ובטוויטר

שיווק מותג המעסיק בווידאו בסנאפצ'ט ובטוויטר

אפליקציית סנאפצ'ט נועדה לצלם תמונה או וידאו בתוספת כיתוב משעשע ולשתף באופן מיידי עם חברים/עוקבים. לאחר שהם יצפו בתמונה או בסרטון שהעליתם הוא יעלם, אלא אם כן הם יספיקו לבצע צילום מסך.

כיצד ניתן להשתמש בסנאפצ'ט לצורך גיוס עובדים?

הדבר החשוב ביותר לזכור כאשר עושים שימוש באפליקציית סנאפצ'ט הוא לעשות כיף ולא לנסות לעשות דברים בצורה מושלמת מדי.

העיקרון בסנאפצ'ט הוא הספונטניות וחוסר התכנון ולכן כך זה צריך להיראות. אנשים משתמשים בסנאפצ'ט לצורך שעשוע ושיתוף תמונות וסרטונים מצחיקים עם חברים. באותו אופן צריכות להיות משותפות התמונות וסרטוני הוידאו שלכם הממחישים את הווי החברה – בצורה משעשעת, כייפית וקלילה. הקפידו להציג את הפן החברתי, האישי בחברה ופחות את האספקט המקצועי אליו תוכלו להגיע בהמשך ובאמצעות רשתות חברתיות נוספות.

ספקו למועמדים גישה לאירועים

שתפו מידע לגביי אירועי קריירה, ירידי תעסוקה, ואירועי חברה המוניים שמייצרים עניין. הראו להם היכן אתם נמצאים באמצעות תמונה או סרטון קצר להמחשה. צלמו תמונה של אנשים נהנים, של תהליכי אינגייג'מנט, של הכיבוד והמוזיקה באירוע וגרמו לעוקבים שלכם להרגיש כאילו הם נמצאים באירוע עצמו.

פרסמו בסנאפצ'ט תמונות או סרטונים בבת אחת והוסיפו קריאה לפעולה כגון מתי הם יוכלו לצפות לתכנים נוספים בנושא או כיצד יוכלו להצטרף לאירוע הנוכחי או לאירועים הבאים, כמו גם להיכנס לעמוד המשרות של החברה.

השתמשו באנשי השיווק

בדיוק כפי שאנשי השיווק של החברה משווקים את המוצר או השירות, כך הם יוכלו להיות נציגים טובים שלכם לשיווק המותג ומודעות הדרושים בסנאפצ'ט.

אנשי השיווק יוכלו לשווק את אמותג החברה באמצעות תמונות וסרטונים שממחישים את הווי היום יום בחברה, כגון: משרדי העובדים, פינות הקפה, שיחות מסדרון נחמדות ומשעשעות, חדרי ישיבות בהם מתקבלות החלטות חשובות וכמובן אירועי גיבוש, הטבות ופינוקים.

הסירו את הפרגוד מעל העובדים

אנשים סקרניים לגביי האנשים העובדים בחברה וישמחו לגלות אותם. הציגו בסנאפצ'ט את חיי היומיום של העובדים. שתפו תמונות וסרטונים אותנטיים שממחישים זאת. למשל צוות שעובד על פרויקט מסוים והחלטות שהם מקבלים תוך כדי, כמובן במידת האפשר לשיתוף.

בקשו מהעובדים להצטלם בוידאו לסנאפצ'ט ולספר למועמדים פוטנציאלים מדוע הם אוהבים לעבוד בחברה. מהם הדברים שמניעים אותם, מה נותן להם את הדרייב לקום בבוקר ולהגיע לעבודה. שתפו סרטוני גיוס קצרים ומשעשים בסנאפצ'ט, ובקשו מחבריכם לאפליקציה לשתף אותם גם. צלמו סרטונים של חגיגות ימי הולדת בחברה, חגיגות חגים, טקסים וקבלת מתנות. צלמו אירועים מרגשים ואמיתיים שיספקו למועמדים הפוטנציאלים תמונה אישית.
תנו להם הצצה אמיתית לחוויית העובדים וכיצד זה מרגיש להיות חלק מהצוות המדהים שלכם ומה מפסידים אלו שלא עובדים איתכם.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה