שיווק מותג המעסיק בסנאפצ'ט ובטוויטר

שיווק מותג המעסיק בסנאפצ'ט ובטוויטר

שיווק מותג המעסיק באמצעות סרטוני ווידאו ברשתות החברתיות, נוחל הצלחה רבה

שיתוף
שיווק מותג המעסיק בווידאו בסנאפצ'ט ובטוויטר

שיווק מותג המעסיק בווידאו בסנאפצ'ט ובטוויטר

כדי לייצר סרטוני ווידאו מוצלחים של מותג המעסיק, מומלץ לשלב את העובדים הנוכחיים שלכם בתכנון, בבימוי ובהפקת הסרטון. חשוב לשלב הומור, להציע לצופים תוכן איכותית ואותנטי ככל האפשר, ולספק להם "הצצה" לתרבות הארגון ולסביבת העבודה.

בסרטון הווידאו, העובדים יכולים להציג יום בחיי עובד בארגון ולהמחיש בסרטון את הרגעים העמוסים ואת רגעי ההנאה והיצירה. הם יכולים לספר על האתגרים העומדים בפניהם בעבודה, את הסיפוק שהם מקבלים במהלך ובסיום הפרויקטים ולספק נתונים מעניינים על העבודה בארגון. בנוסף, ככל שהעובדים יקחו חלק פעיל בהכנת הסרטון כך סביר שהם יוצר ירצו לשתף אותו עם חבריהם ברשתות החברתיות, מה שיתרום להפצת המידע על המשרות הפנויות בארגון.

שיווק מותג המעסיק באמצעות ווידאו בסנאפצ'ט

מאז הקמתה של סנאפצ'ט, היא הביאה תכונות חדשניות רבות אשר הולידו מגמות במדיה החברתית, ושינו את הדינמיקה של השיווק הדיגיטלי. סנאפצ'ט מספקת גישה ישירה של המשתמש לאירוע חי, שכן היא פלטפורמת מדיה חברתית בזמן אמת.
ישנן דרכים רבות להשתמש בסנאפצ'ט עבור שיווק מותג המעסיק. התכונות היצירתיות שהיא מציעה שלה כגון מסננים, טקסט, bitemojis, geofilters, נוטים ליצור מעורבות עצומה.

מותגים יכולים להשתמש בסנאפצ'ט כדי לצלם קטעי ווידאו של השקה, אירועים, תערוכות, תרבות, בילוי חברתי, ועוד. תוכלו גם להציג חלק מהאירוע או מאחורי הקלעים של התוכן ולספק לצופים אלמנטים ייחודיים.

האורך האידאלי של קטעי וידאו על בסנאפצ'ט הוא 10 שניות, למרות לאחרונה החברה פרסמה עדכון חדש שבו תוכלו להקליט ולפרסם קטעי ווידאו בחזרה לאחור עד 60 שניות.

יחס הממדים המועדף לסרטון הוא 18: 9 כשהטלפון במצב אנכי.

הפוך את הרגע הראשון בסרטון הווידאו למרתק, כיוון ש- 22% מהצופים נושרים לאחר שאיבדו עניין ברגעים הראשונים.

שיווק מותג המעסיק באמצעות ווידאו בטוויטר

טוויטר הוא רשת חדשות מבוססת מדיה חברתית והיא מצוינת לשיתוף תוכן ווידאו. סרטונים מקוריים בטוויטר מניבים מעורבות רבה יותר מאשר סרטונים של צד שלישי ששותפו.

האפליקציה לנייד של טוויטר כוללת גישה בתוך היישום למצלמת הטלפון הנייד שלך כדי להגדיל את חוויית המשתמש ולעודד מעורבות רבה יותר של העוקבים שלכם באמצעות תוכן ווידאו.

לטוויטר יש את הגלילה המהירה ביותר, ולכן המותגים צריכים להתמקד ביצירת תוכן המושך את העין. מותגים יכולים להשתמש בטוויטר כדי להעלות טיזר, הכרזה, פרסומת, קידום מכירות, לימוד ותוכן מבוסס משתמש.

אורך הסרטון האידיאלי צריך להיות 30 שניות עד דקה כדי לעודד צופים מקסימליים.

יחס הממדים האידאלי צריך להיות 2.39: 1, כך שהוא יספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר.

בסביבות 90% מהסרטונים נצפים בטלפונים ניידים, ולכן על המותגים לוודא שהם משתמשים בסרטון מותאם לנייד.

לסיכום: שיווק בווידאו הוא הדרך הטובה ביותר ליצור מעורבות באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית. כמרכיב מרכזי של שיווק התוכן שלך, חשוב להבין כי הווידאו החברתי ימשיך להתפתח ולמשווקים יהיה תפקיד קריטי בעיצוב העתיד של שיווק בווידאו.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה