סרטוני הווידאו הם ההווה והעתיד של שיווק התוכן. לקראת שנת 2018, זהו זמן מצוין לסרוק מה עובד הכי טוב ברשתות החברתיות. על פי התחזיות סרטוני וידאו ירכיבו 80% מכלל תעבורת האינטרנט עד שנת 2019.
כשם שהתקשורת החברתית ממשיכה לשלוט במוקדי השיווק והמיתוג, זהו הזמן המושלם לבחון כיצד נכון יהיה לשווק את מותג המעסיק בשנת 2018. למרות ההתמקדות הגוברת בבינה מלאכותית, הווידאו עדיין ישלוט גם בשנה הקרובה.
כדי לשווק את מותג המעסיק שלהם, ארגונים צריכים להתמקד היכן שרוב הקהלים שלהם נמצאים כיום ויתכן ויהיו ב -12 החודשים הבאים. בין הרשתות: YouTube, Facebook, Instagram, Twitter ו- Snapchat, יש הרבה עבודה לעשות כשמדובר בשיווק תוכן וידאו, אך חשוב להבטיח את האופטימיזציה של סרטוני הווידאו בדרכים שיש להן את ההשפעה הגבוהה ביותר, עבור כל פלטפורמה.
סרטוני ווידאו במדיה החברתית
אם אתה פעיל במדיה החברתית, אתה וודאי כבר יודע כמה חשוב הווידאו. עם זאת, רק כדי לוודא שוב כי אתה מבלה את זמנך במקום הנכון, להלן המגמות האחרונות שחשפו את הדרך הטובה ביותר להציג את התוכן שלך בפייסבוק, בסנאפצ'ט,באינסטגרם ובטוויטר:
YouTube: יותר מ -5 מיליארד צפיות בסרטונים מדי יום.
פייסבוק: כ- 500 מיליון אנשים צופים ב- Facebook videos מדי יום.
טוויטר: 82% מהצופים של Twitter צפו בתוכן ווידאו.
סנאפצ'ט: מפיקים 10 מיליארד צפיות מדי יום.
אין ספק כי ווידאו היא הצורה הדומיננטית של התוכן שתופס הכי הרבה את תשומת הלב של הקהל שלך.
השלב הבא, הוא לוודא שאתה לא מפספס את הפרטים חשובים כגון: אורך הסרטון האידאלי, יחס בין הממדים וההעדפות של המדיה החברתית המשפיעות בין הפלטפורמות שונות.
אחת הדרכים הטובות ביותר לארגונים לשלב וידאו לתוך אסטרטגיות הגיוס שלהם היא להראות למועמדים מדוע הארגון מצוין עבורם, במקום לספר להם. על פי מחקר גיוס כישרונות שנעשה באוקטובר 2014 ע"י חברת 'אברדין', לארגונים המשתמשים בווידאו לצורך מיתוג וגיוס עובדים יש 75% יותר סיכוי למשוך אליהם כישרונות מארגונים אחרים.
על הארגונים להפיק קטעי וידאו המדגישים את תרבות החברה. בין אם הסרטון מראה כיצד המשרד נראה, איך מתבצעות המשימות ומהם ערכי הארגון באמצעות תכניות התנדבותיות למען הקהילה לדוגמה. הווידאו מציג בפני המועמדים את החיים בארגון.
לאחר שהסרטון מוכן על הארגון להפיצו בערוצים וברשתות חברתיות חינמיות בהן ישנם גולשים רבים כגון לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם ופורומים נוספים. ככל שהסרטון יהיה מיוחד ומשעשע יותר כך יהיו לו יותר שיתופים. כמון שיש לשלב בסרטון את פרטי המשרות המוצעות ואת פרטי הקשר לפניות.