שי אלמוג, ראש אגף שיווק במגה קמעונאות, הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו לאחר כהונה של כארבע שנים בתפקיד. אלמוג יסיים את תפקידו בתחילת מארס אך ימשיך לשמש כיועץ שיווק חיצוני לחברה.
אלמוג הצטרף למגה קמעונאות ב- 2008 ובמהלך כהונתו הוביל מספר מהלכים שיווקיים משמעותיים ובהם בניית אסטרטגיית כינוס המותגים תחת מותג העל "מגה" ובניית שפה תקשורתית ושיווקית מתאימה לכלל המותגים: מגה בול, מגה בעיר, מותג פרטי מגה, מגה באינטרנט ומגה נופש.
בשנת 2009 הוביל את השקתו השיווקית והפרסומית של תת המותג "מגה בול" והיה חלק פעיל בהפיכתו למותג משמעותי ומשפיע בשוק הקמעונאות הישראלי.
בנוסף, היה אחראי לבנייתו והשקתו של אתר הקניות המקוון "מגה באינטרנט" , שתוך שנתיים מהשקתו שילש את היקף מכירותיו. אלמוג גם ניהל את הקמתו ובנייתו של מרכז שירות לקוחות מאוחד לכלל הפעילויות של מגה קמעונאות, לשיפור השירות וייעול עלויות.
בהודעתו לעובדיו הודה אלמוג על העשייה המשותפת ואמר: "זכות נפלה בחלקי לעבוד עם צוות מסור ומקצועי בתחום תחרותי ומאתגר. אני מסיים את תפקידי לאחר תחושת מיצוי ורצון לחפש אתגרים חדשים בקריירה המקצועית. מגה היוותה בשבילי משפחה והנני בטוח כי תמשיך להוביל מהלכים פורצי דרך וחדשניים גם בעתיד".