Resfly הוא אתר פרסום משרות המאפשר למגייסים להגיע דרכו למדורי הדרושים החמים ביותר ברשת וכן לעמודים הרלוונטיים ברשתות החברתיות. האתר מאפשר למעסיקים לפנות לציבור רחב של מחפשי עבודה, הגולשים באתרים שונים, בפרק זמן קצר וללא עלות.
כדי ליעל את תהליך הגיוס ולשפר את חוויית המשתמש של המגייסים, פיתחה החברה את ממשק ניהול המועמד, כך שניתן יהיה לנהל את תהליך הגיוס בצורה קולקטיבית (בין אם זה בקרב צוות מגייסים בארגון עצמו, בחברת ההשמה העובדת עבורו או באופן משותף). כך שלכל עובד בעל הרשאה תהיה יכולת לעדכן את עמוד המועמד ו/או לקרוא מידע חדש שהוזן (הכול בזמן אמת) על ידי גורם אחר המעורב בתהליך.
מגייסים הבוחרים לנהל את תהליך הגיוס באמצעות הממשק החדש שמציעה Resfly יכולים לשתף עובדים ומנהלים מתוך הארגון ומחוצה לו בתהליך קבלת ההחלטה. כל עובד בעל גישה (הרשאה) יכול לכתוב חוות דעת אישית או להוסיף מידע קונקרטי שיש ברשותו כמו תוצאות מבחן אישיותי או מקצועי, המלצות מעסיקים ועוד. הממשק המאפשר למספר גורמים לקחת חלק בתהליך מאפשר עבודת צוות, תוך שיתוף מידע, בין הגורמים הרלוונטיים לגיוס עובדים בארגון, בין אם זה מנהלי משאבי אנוש, מנהלים מקצועיים, יועצים ומומחים מחוץ לארגון או צוות מקצועי אשר המנהל רוצה לשתף אותו בתהליך קליטת עמית חדש.
טוני שטרנברג, מנהל פיתוח מוצר בחברת Resfly: "המטרה שלנו היא ליעל ולשכלל את התהליך של גיוס עובדים כך שהמגייסים יוכלו לפנות לציבור מקסימלי של דורשי עבודה בפרק זמן מינימלי. הממשק החדש נועד לאפשר למגייסים לנהל תהליך סינון וגיוס מהיר וחכם גם לאחר שמגיעות הפניות ועד לרגע בחירת המועמד. אנחנו נותנים להם כלי מצוין שחוסך בזמנים time-to-hire ובו זמנית מאפשרים להם להרחיב את מעגל המשתתפים בתהליך ולצרף מספר בלתי מוגבל של משתתפים בתהליך. כך מתקבלת חוות דעת מקיפה ומקצועית על המועמד, מאת גורמים שונים שכל אחד מוסיף ערך משלו לתהליך, מה שהופך את קבלת ההחלטות לתהליך מושכל יותר מבלי לגזול זמן, מבלי ליצור קונפליקטים והכי חשוב – מבלי לעכב את תהליך הגיוס. זה ללא ספק כלי חיוני למגייסים ואנחנו מקבלים פידבקים נפלאים מהמשתמשים בשטח."
למידע נוסף על תוכנות משאבי אנוש וגיוס עובדים ברשתות חברתיות, הנכם מוזמנים לכנס חדשנות בטכנולוגיית HR שיתקיים ב-2 במאי במלון אינטרקונטיננטל בת"א.
נא תקנו אותי אם אני טועה…
חבל שלא ציינתם בכתבה…
נשמח להגיב ולתקן (בין אם בצד שלנו ובין אם בהרחבת ההסבר עבור קוראינו, אך נשמח להבין במה מדובר ומה נדרש לתקן…