רשת המשביר J C Penny, אשר סניפיה מפוזרים ברחבי ארה"ב ובה מועסקים כיום למעלה 156,000 עובדים ב-1,100 סניפים, הכריזה על תכנית הבראה דו שנתית שנועדה לסייע לחברה לחסוך 900 מיליון דולר עד 2014.
במסגרת תכנית ההבראה, יפוטרו 600 עובדים, המהווים כמעט חצי אחוז ממצבת כוח האדם בחברה וכ-10% ממצבת כוח האדם במשרדי ההנהלה הראשית שבמדינת טקסס.
כמו וכן, הנהלת החברה החליטה לסגור את ה-call center במדינת פנסילבניה, מה שאומר שגם במדינה זו צפויים פיטורים של עובדים ומנהלים ברשת. בנוסף, החברה עומדת לקצץ 300 מיליון דולר מתקציב הפרסום (מה שיוביל לפיטורים נוספים במשק, באופן עקיף).
מנכ"ל החברה, רון ג'ונסון, אשר יזם ומוביל את המהלך, אמר בהודעה לעיתונות כי הוא סבור שזה צעד נבון ומתבקש. לדבריו, הגיע הזמן לבצע הכרוכים בהוזלת עלויות התפעול, תוך קיצור ופישוט שרשרת האספקה וזאת כדי לאפשר לחברה להשקיע באפיקים חדשים ליצירת חווית לקוח והוזלת מכירים.
ג'ונסון: "אנחנו עומדים לקראת שינוים מהפכני בתרבות הארגונית שלנו. אני עומדים לתפקד כמו חברת הזנק, בה הדגש הוא לא על כמות אלא על איכות. אנחנו נהפוך להיות גוף קטן יותר, גמיש יותר, מהיר יותר, בעל יכולת למידה והטמעת שינויים. יהיה לנו קל יותר לזהות הזדמנויות, להגיב, ליזום ולצבור יתרון על פני המתחרים…. המטרה שלנו היא להתפתח לרשת הכל-בו האהובה ביותר בארה"ב."