במחקר שנערך בשנת 2015 בנושא מיתוג מעסיקים, נמצא כי 75% ממחפשי העבודה מחשיבים את מותג המעסיק לפני שהם אפילו פונים לחברה. מעסיקים נדרשים לא רק לשמור על העובדים הטובים ביותר שלהם, אלא לנצל את ההזדמנות לגייס כישרונות עליונים שמחפשים לעשות שינוי. חברות מתמקדות כעת בדרכים נוספות לשפר ולהגן על מותג המעסיק שלהן, כך שהן יוכלו למשוך את הכישרונות הטובים ביותר.
להלן כמה סטטיסטיקות לגבי מותג המעסיק שנמצאו במחקרים:
מותג המעסיק הוא בראש סדר העדיפות של חברות רבות, אך הן לא חזקות באסטרטגיה
56% מכלל המעסיקים אומרים כי מותג המעסיק הוא בראש סדר העדיפויות.
רק 57% מהמעסיקים אומרים כי יש להם אסטרטגיה למותג המעסיק.
75% ממחפשי העבודה מחשיבים את מותג של מעסיק לפני שהם אפילו פונים לחברה.
מותג המעסיק שלך יכול להיות בעל השפעה ישירה על מאמצי הגיוס
מגייסים שמציגים מותג מעסיק חזק, מקבלים כפול תגובות ממועמדים איתם הם יוצרים קשר, מאשר מעסיקים אחרים.
מותג מעסיק חזק מרתיע נטישת עובדים. לעובדים חדשים יש 40% פחות סיכוי לעזוב לאחר 6 החודשים הראשונים, חברה בעלת מותג מעסיק חזק.
מעסיקים עם מותג מעסיק חזק מגייסים פי 2 ממעסיקים אחרים.
מוניטין המעסיק שלך יכול לבנות או להרוס את נאמנות הכישרונות שלך
69% ממחפשי העבודה לא היו מוכנים לעבוד בחברה עם שם רע, גם אם היו מובטלים.
84% ישקלו לעזוב את עבודתם הנוכחית אם יציעו להם תפקיד בחברה בעלת מוניטין מעולה.
למעלה מ- 1 מתוך 3 משיבים שפוטרו, כתבו דעה שלילית על המעסיק שלהם ברשת.
מותג המעסיק יכול להשפיע על השורה התחתונה של החברה שלך
מיתוג המעסיק יכול להגדיל את מחירי המניות שלך ב -36%.
מעסיקים עם מותגים חזקים רואים ירידה של 43% בעלויות הגיוס.
מועמדים מסתמכים על רשתות חברתיות כדי ללמוד על מותג המעסיק
76% מהמועמדים צפו בפרופיל הלינקדאין של החברה, כ- 6 חודשים לפני הגשת מועמדות לעבודה בחברה.
62% ממחפשי העבודה מבקרים בערוצי מדיה חברתית כדי להעריך את מותג המעסיק.
74% מעסיקים דיווחו על שימוש בחשבונות המדיה החברתית האישיים ו / או המקצועיים שלהם כדי לקדם את מותג המעסיק.
76% מהחברות בוחרות במדיה חברתית ככלי לשיווק מותג המעסיק.
מספרים אלו מעידים כי מותגי המעסיקים החזקים ביותר יקצרו את הפירות של השטף המתמשך בגיוס. אם יש לך מותג מעסיק חזק, תמשיך למשוך יותר כישרונות לחברה ולשמר אותם. כמובן שזה ישפיע על השורה התחתונה של החברה.
.