יום עיון בנושא מתן משוב וביצוע הערכת עובדים

הערכת עובדים ומתן משוב

מטרת ההדרכה ביום עיון זה הינה יצירת מערכת ארגונית שתומכת בכלים של מתן משוב בין מנהלים לבין העובדים שלהם. כלי זה, נחשב בתור אפקטיבי במיוחד מחד, אבל מאידך קשה מאוד לביצוע בפועל. במהלך היום יוצגו מספר גישות בתחום זה ביחד עם תרגול מצד המשתתפים.

בין הגישות שיוצגו יהיו שיטת הסנדויץ למתן משוב, משוב של 180 מעלות, מתן משוב במיקור חוץ / פנים, מתן משוב שוטף ועוד. הטכניקות יוצגו בפני המשתתפים תוך הדגמה כדי להבין ולחדד את הגישות השונות – יתרונותיהן וחסרונותיהן.

כלים אלו מיועדים למנהלים, ראשי צוותים, מנכ"לים, סמנכ"לים – למנהלים של מנהלים ולמנהלים של עובדים. במקביל, יום עיון זה מיועד לתת כלים גם למתן משוב לספקים כדי לשפר את הביצועים שלהם.

במהלך יום העיון ייערך דיון מקיף על מתן משוב בנושאים שהם מורכבים נפשית לגורם הממשב בגלל סיבות של דת, מגדר וחוסר נוחות – אך משובים אלו חשובים לשני הצדדים כדי להשיג את התוצאות העסקיות. משובים אלו, במקרים רבים כלל לא מועברים לצד השני – והצגת מודלים שונים להעברתם בצורה יעילה ואפקטיבית יכולה לשפר משמעותית את תפקודם של עובדים אלו ושל סביבתם בארגון.

במידה ויש בעיה בטעינת הטופס ניתן לפנות אלינו לרישום גם בטלפון:
0722-555-225 (לבקש את דבורית) או במייל: office@hrus.co.il

עלויות:

680 ש"ח ברישום מוקדם עד לתאריך 9.1
780 ש"ח לנרשמים לאחר ה-10.1 ועד 23.1
880 ש"ח לנרשמים לאחר ה-23.1

* מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל השתתפות בהתאם לחוק הגנת הצרכן בהודעה בכתב בלבד למייל: yoram@hrus.co.il
ניתן להחליף את שם המשתתף לפני האירוע בפנייה למייל שלמעלה.

למי?

מנהלים בארגון ומנהלות משאבי אנוש

מי?

בועז נחמד

מתי?

06.02

איפה?

כפר המכביה

לו"ז יום עיון מתן משוב וביצוע הערכת עובדים:

התכנסות וארוחת בוקר

08:00-09:00

(1) האסטרטגיה של משוב עובדים
גישות בסיסיות להערכת עובדים, הערכת עובדים והשגת יעדים עסקיים מסחריים, הטמעת סמנים ימניים במהלך מתן משוב לעובדים

(2) משוב והערכת עובד למול משוב של 180 מעלות

(3) חידושים ומחקרים בנושא הערכת עובדים
הצגת מספר מאמרים ומחקרים מתקדמים בנושא של הערכת עובדים ומתן משוב, משוב שוטף למול משוב שנתי ועוד.

09:00-10:45

הפסקת קפה

10:45-11:00

(1) הנושאים עליהם הכי קשה למשב עובדים
ריח גוף, העדר נאמנות לארגון, חוסר קולגיאליות, ריבוי טעויות ותקלות, שביעות רצון נמוכה של שירות פנים ארגוני ממנו, שביעות רצון נמוכה של לקוחות ממנו.

(2) הכנת מנהלים לביצוע הערכת עובדים
התמודדות למול עובדים חסרי מודעות עצמית, התמודדות למול עובדים עצמאיים מדי, התמודדות עם מרדנות, התמודדות עם עובדים עצלנים, עובדת שמדברת שיחות פרטיות כל הזמן ועוד.

(3)הכנת עובדים לקבלת משוב
שיווק פנימי של תוכנית הערכת עובדים.

11:00-13:00

ארוחת צהריים בחדר האוכל של מלון המכבייה

13:00-14:00

(1) ביצוע של סימולציות בהערכת עובדים

(2) היום שאחרי – מה עושים אחרי ביצוע הערכת העובדים
מעקב אחרי החלטות שהתקבלו מול העובדים, מעקב הדוק אחרי עובדים בעייתיים

(3) כשלים, טעויות, בעיות, תקלות והסתבכויות של נושא הערכת עובדים

(4) סיכום הכנס והיערכות ישירה לקראת ביצוע שיחות משוב

14:00-16:00

בועז נחמדמנחה ומרצה:

בועז נחמד (MA)  יועץ ארגוני ומנחה סדנאות משנת 1993 ועד היום. מחבר הספרים השיק בדואר, הלקוח תמיד צודק, פאזל המכירה, תורת הגבייה ומומחה משא ומתן. יועץ לבנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, יבואנים יצואנים ועוד.