סקר גאלופ שבוצע בחודש פברואר 2015 מראה שהעובדים בארה"ב מחוברים (engaged) יותר משהיו במשך שלוש השנים האחרונות. על פי הסקר, בו השתתפו 5,993 עובדים מחוברות העובדים נמצאת כאמור בשיא חדש של שלושת השנים האחרונות, עם שיעור מחוברות של 32.9% נכון לחודש פברואר 2015.
מהסקר עולה כי 32.9% מהעובדים מחוברים לארגון, 50.3% אינם מחוברים ו-16.8% מקרב העובדים אינם מחוברים בצורה אקטיבית actively disengaged.
אחת הפרשנויות שניתנה על ידי צוות גאלופ לעלייה המשמעותית במחוברות עובדים הינה היציאה מהמיתון שהובילה ליצירת מקומות עבודה חדשים, ירידה בשיעור האבטלה ויצירת הזדמנויות תעסוקתיות חדשות. בנוסף, קשיים בגיוס עובדים, על רקע יצירת מקומות עבודה חדשים והתחרות בין הארגונים על הטאלנטים, הובילו ארגונים רבים לחשוב מחדש על שימור העובדים ומחוברות העובדים. דבר זה תורם לעלייה במחוברות העובדים כפי שזו באה לידי ביטוי בסקר הנוכחי.
ירח דבש לעובדים החדשים
אחד הגורמים המשפיעים על סקר מחוברות העובדים הוא מה שמכונה "ירח דבש של עובד חדש". על פי הסקר של גאלופ, עובדים חדשים מחוברים יותר לארגון, מתלהבים יותר מההזדמנות ונאמנים יותר ביחס לעובדים הוותיקים. היות שבתקופה זו השוק קולט עובדים חדשים בקצב מואץ, מחוברות העובדים הגיעה לשיא של שלוש שנים בזכות העובדים החדשים אשר מעלים את הממוצע.