כדי לאפשר למועמד לבלוט בין ההמון, בכדי לאפשר לו לייצר נראות בקרב מנהל גיוס המעיין בעשרות ואולי אף מאות קורות חיים ביום, ולזכות במעת תשומת לב… אתר LoftResumes משיק שירות חדשני (בתשלום) לעיצוב קורות חיים.
הפלטפורמה החדשה נועדה לתת מענה לדורשי עבודה, אנשי הצווארון הלבן, בעלי השכלה, מקצועות והתמחויות בנישות שונות בשוק העבודה. הקונספט הייחודי של עיצוב קורות חיים, באמצעות עשרות טמפלטים (פורמטים) שונים, מוכנים מראש, מאפשר למועמדים להשיג יתרון יחסי בתהליך הסינון הקריטי.
הטמפלטים העומדים לרשות המועמדים לא רק מאפשרים בחירת פורמט אסטתי, בולט, המאפשר למועמד לארגן את הנתונים בצורה עניינית תוך הדגשת הפרמטרים החשובים, הפורמטים עוצבו כך שהם יתאימו מבחינת ה-LOOK&FEEL למגוון עצום של סקטורים, תפקידים ודרגים. כך ישנם טמפלטים המתאימים לבעלי מקצועות פיננסיים בעלי ניסיון בבנקים או לבעלי השכלה פרה-רפואית בעלי ניסיון תעסוקתי בחברת מכשור-רפואי.
הטמפלטים מגיעים מוכנים עם הקטגוריות המרכזיות, לפי הסדר הנכון לכל תחום ולכל תפקיד, כך שמועמד הבוחר לעצמו טמפלט צריך רק למלא את פרטיו האישיים (לרבות תמונת פרופיל, לוגואים של חברות או מוסדות אקדמיים ועוד).
מטרת הממשק הינה להציע למועמדים דרך לבלוט, להציג את עצמם בפורמט שהוא יותר מהמסמך המסורתי (שחור על גבי לבן). הממשק נועד לא רק לסייע למועמדים, אם כי הם קהלי היעד, הוא נועד להטיב עם המגייסים, כך גורס Dodd Caldwell, מייסד ומנכ"ל Loft Resumes: "שוחחנו עם מעסיקים רבים בנושא קורות החיים. שאלנו אותם מה מפריע להם בקורות החיים שהם מקבלים כיום? מה הם היו רוצים לראות? כיצד ניתן לשפר את החוויה עבורם? רבים מהמנהלים המגייסים טוענים כי מעבר לתוכן, הם שמים לב לחזות הוויזואלית של המסמך. רבים מהם ציינו כי הם מעריכים יותר מועמדים המגישים קורות חיים מושקעים, ייחודיים ואסתטיים וכי נוח להם יותר לעבוד עם קורות חיים שיוצרים בולטות."
מנכ"ל החברה אף הסביר שחרף העובדה שהאתר מציע טמפלטים קבועים, ברגע שהמועמד בוחר את הטמפלט, עומדים בפניו כלים גרפיים כדי לסייע לו לעצב את הטופס שלו, לאחר עדכון הפרטים האישיים, בצורה שתייחד את קורות החיים ביחס למתחרים כך שלמעשה אף טופס אינו דומה לאחרים.
אלון פיאדה, סמנכ"ל שיווק בחברת HRus: "כיום למעלה מ-95% מקורות החיים נשלחים באמצעות האינטרנט מה שמאפשר למועמדים לשדרג את קורות החיים באמצעים גרפיים. בפני המועמד לתפקיד עומדים לא יותר מ-30 שניות קריטיות בהן מנהל הגיוס סורק את הטופס ומקבל החלטה אם להמשיך לבחון אותו או לעבור הלאה. שוחחנו כאן עם מנהלות גיוס שמקצות לא יותר מ-10 שניות להתרשמות ראשונית מטופס קורות חיים! לכן פתרון מסוג זה שמציעה חברת Loft Resumes הוא מבורך ואני מאמין שהוא אכן משרת לא רק את המועמדים אלא גם את ציבור המגייסים."