מועמדת למשאבי אנוש: רעות פלג, הייטקיסטית

מועמדת למשאבי אנוש: רעות פלג, הייטקיסטית

פלג מגיעה מגוגל ומאינטל בהן מלאה תפקיד של אחראית משאבי אנוש, מכירה התחום על כל רבדיו כולל יעוץ למנהלים בכירים

שיתוף
כח אדם
רעות פלג, מועמדת משאבי אנוש

רעות פלג, ילידת 1983, מציעה עצמה לתפקידים במשאבי אנוש, לאחר ניסיון שמביאה עמה כאחראית משאבי אנוש ב-Google ישראל ובאינטל.

פלג הנה בעלת תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני, ובידה גם תעודת מאמן מומחה, בה היא עושה שימוש ומיישמת את שלמדה על מנת לייעץ, לאבחן בעיות בארגון ולהציב יעד לפתרון שאליו היא שואפת להביא אותו.

כאחראית משאבי אנוש חטיבתית בגוגל, היתה כפופה למנהלת משאבי האנוש של כלל החברה, והיתה ממונה על מספר תחומים:

  • ניהול והטמעת פרויקט שיפור תהליכים ארגוניים למשל בתהליכי כניסה ועזיבה של עובדים, תכני חוזים ועוד.
  • ניהול פרויקט מחשוב מערכת הנוכחות מתחילתו ועד סופו: החל משלב סקרי השוק ובחינת הספקים, ועד לשלב הטמעת המערכת.
  • תמיכה וליווי גלובאליים של כ-300 עובדי הארגון בתהליכי HR: עריכת אבחונים ארגוניים, היבטים חוקיים בדיני עבודה, מחלות עובדים ואובדן כושר עבודה, ניהול ימי חופשה שכר והטבות אשרות עבודה וניהול הנוכחות. 
  • טיפול בתהליכי עזיבת העובדים: יחסי עובד-מעביד, ביצוע ראיונות עזיבה, תהליכים משפטיים, הטבות וזכויות של עובדים עוזבים.
  • פיתוח ארגוני וליווי קורסים מקצועיים וניהוליים.
  • ביצוע ניתוחים ואנליזות סטטיסטיות, ניהול בסיסי מידע, עריכה וניתוח סקרים ארגוניים.
  • בקרה ומעורבות במערכי השכר, ההטבות והתגמולים.

 את דרכה בתחום משאבי אנוש החלה פלג כרכזת גיוס ב-ORS ולאחר מכן כרכזת גיוס ואחראית צוות בבית תוכנה. משם זינקה לתפקיד באינטל כאחראית משאבי אנוש (HRS) בארגוני הפיתוח, ועסקה רבות ביעוץ למנהלים בכירים:

  • מתן יעוץ, ליווי ואימון הדרג הניהולי בתהליכים כגון: הובלה של שינויים ארגוניים, הערכת עובדים, שימור עובדים, קליטת עובדים חדשים ופיטורי עובדים.
  • תמיכה וליווי גלובאלי של כ-300 עובדי הארגון בתהליכי HR, ביניהם: עריכת אבחונים ארגוניים, נהלים ארגוניים, relocation, redeployment , היבטים לגאליים בדיני עבודה, מחלות עובדים ואובדן כושר עבודה, ניהול ימי חופשה, פיתוח והנחייה של ימי צוות בעתות של שינויים ארגוניים וארגון ימי גיבוש וכיף.
  • טיפול בתהליכי עזיבת העובדים: יחסי עובד מעביד, ביצוע ראיונות עזיבה, השתתפות בשימועים, תהליכים משפטיים, הטבות וזכויות של עובדים פורשים, אנליזות ועבודה מול חברות חיצוניות.
  • פיתוח ארגוני וליווי קורסים מקצועיים וניהוליים, ליווי בבניית מסלולי קידום עבור המנהלים והעובדים.
  • ביצוע ניתוחים ואנליזות סטטיסטיות, ניהול בסיסי מידע, עריכה וניתוח סקרים ארגוניים.
  • מעורבות ובקרה במערכי השכר, ההטבות והתגמולים.
  • הובלת פרויקטים חוצי ארגון.
  • תחזוקת אתר SharePoint.

 

ניתן ליצור קשר במייל:  reoot_bloom@hotmail.com

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה