מדיניות ותהליכי תגמול ב-NICE ישראל

מדיניות ותהליכי תגמול ב-NICE ישראל

מיכל לוין, מנהלת שכר והטבות ב- NICE , תציג את תוכנית הבונוסים של NICE ה: MBO והשינויים שנערכו בה בשנים האחרונות במסגרת כנס שכר והטבות שייערך ביום רביעי הקרוב.

שיתוף
תוכנית הטבות ומדיניות תגמול

ספרי קצת על עצמך באופן אישי ועל הניסיון המקצועי שלך?

אני מנהלת שכר והטבות של חברת NICE ישראל. זוהי חברת הייטק גלובלית, שפזורה במגוון רחב של מדינות. במסגרת תפקידי אני אחראית על כל מה שקשור לשכר וההטבות של העובדים בישראל, בין היתר תכניות הטבות של העובדים, ונושא השכר והתגמול.

אנא הרחיבי על ההרצאה שלך?

במסגרת ההרצאה שלי אני אציג כמקרה מבחן את NICE וארחיב על מדיניות השכר וההטבות לעובדים גלובלית ולוקאלית. כמו כן,  אציג את מבנה תכנית ה- MBO תכנית בונוסים בארגון, ואעבור על האבולוציה והשינויים שהתוכנית עברה במהלך השנים האחרונות.

מדוע ישנו צורך בהובלת שינויים מתמדת בתוכניות ה-benefits של העובדים?

בראיית מקרו העולם שלנו הוא מאוד דינמי ומשתנה, ואני חושבת שמטבע הדברים ברגע שסביבת המקרו שלנו משתנה ודינמית כל הזמן, אז גם במיקרו בתוכניות בונוסים של העובדים צריכה להשתנות. כלומר, כמו שהצרכים של הביזנס משתנה והלקוחות משתנים אז גם תכניות תגמול. צריך לבחון האם תכנית התגמול שלנו מתאימה לצרכים שלנו? האם היא מתאימה לביזנס שלנו? האם היא מתאימה ללקוחות שלנו? כי בסופו של דבר מבחינה ארגונית וכשאתה משקיע כל כך הרבה כסף, אתה מעוניין לראות שזה מניע את העובדים בדרך שהארגון היה רוצה. לכן זו שאלה שצריכה להישאל מחדש בשל שנה.

האם הצרכים של העובדים השתנו מאשר הכרנו בעבר?

מבחינת צורך, בסוף העובד מסתכל על השורה התחתונה, כמה יוצא לי מהבונוס הזה? יש לו בונוס מטרה, הוא היה רוצה להגיע לתשלום מלא של 100%, וזה מה שעומד לנגד עיניו. הצורך שלו זה לקבל את המקסימום כסף מהתוכנית בונוסים שלו. עם זאת, אנחנו כארגון משנים את הפוקוס, את הציונים ולצורך העניין את הציונים של שביעות רצון הלקוחות, אז אנחנו גורמים לזה להשתנות.

כיצד ניתן לשלב את נקודת המבט של מנהלת שכר והטבות לצד חווית העובד והמנהל בתהליכי התגמול?

כשמדובר בפרמטרים השונים של שכר והטבות כמו בונוסים למשל, אלה לא מסוגלים בהכרח לגעת בכל עובד. עם זאת, הטבות כמו קרן השתלמות וביטוח אלו תנאים שווים שמגיעים לכל אחד, מה שמעצים את החוויה שאני שייך לארגון גדול, שדואגים לי ורוצים בטובתי.

בסופו של דבר, עובד צריך להיות בתחושה וחוויה שדואגים לו בכל היבט, וזו תתקיים כאשר מעבר לשכר ותנאים הוגנים, הוא יזכה לביטוח פנסיוני עם תנאים הטובים, קרן השתלמות טובה וכו'. במסגרת תפקידי, הייתי אחראית לכל ההטבות הייחודיות הללו שערכנו בשנים האחרונות ב-NICE, במסגרתם השגנו דמי ניהול טובים במספר בתי השקעות וזהו דבר מאוד משמעותי בחסכונות ארוכי הטווח שלו.

מהו המסר הכללי שלך למשתתפי הכנס?

להיות עם היד על הדופק בכל הקשור לצרכים של הביזנס והארגון, ולבחון כל שנה מחדש האם אנו מתגמלים בדרך הנכונה והאקטיבית את העובדים שלנו בהתחשב בצרכים הארגוניים.

מבצע כנסי 2025

אין תגובות

השאר תגובה