מגייסים חכם בטלפון החכם

מגייסים חכם בטלפון החכם

שיטת הגיוס במכשירים סלולריים תופסת תאוצה בעולם ואז מסתמנת כטרנד החם לשנת 2014. האם אתם מוכנים להתחבר לטרנד הגיוס החכם?

שיתוף
אפליקציות בנייד

אפליקציות בנייד

מתוך סקר שנועד לבחון את היענות דורשי העבודה להזדמנויות תעסוקתיות דרך הסלולאר, עולים נתונים שמחזקים את המגמה שהטלפון הסלולארי הוא המגמה המרכזית ביותר בתחום הגיוס.
על פי אתרי משאבי האנוש Talent HQ, HR Morning, נמצא בסקר כי 62% מהמועמדים הפאסיביים גולשים בעמודי קריירה של חברות דרך המובייל שלהם. 40% מגולשי המובייל יעזבו אתר חברה/ יפסיקו באמצע תהליך החיפוש באתר חברה שהאפליקציה שלו איננה מותאמת לסלולר.
מהסקר עוד עולה כי מועמדים אקטיביים עושים שימוש באתרי דרושים (71%) לצורך חיפוש עבודה ברשת וברשתות החברתיות (69%). מתוכם כ-50% עושים שימוש באפליקציות סלולריות (גרסת אנדרואיד או אי-אס-או). מתוך סקר שערכה הרשת החברתית העסקית לינקדאין עולה כי 28% מגולשי הרשת הנם מחפשי עבודה אקטיביים אולם רק ל-20% מהמגייסים יש אפליקציית גיוס בתוך אתר קריירה שמותאמת לסלולר.

מה אומרים המגייסים על טרנד הגיוס בסלולר?

מסקר שערכה לינקדאין באותו נושא עולה כי 62% ממנהלי הגיוס טוענים שגיוס באפליקציית מובייל הוא הטרנד המרכזי ב-2014.

מה אומרים המועמדים על טרנד הגיוס בסלולר?

61% מדורשי העבודה טוענים כי הם מסוגלים לקבל רושם טוב יותר על החברה המגייסת דרך אתר קריירה המותאם לסלולרי.

טיפים כלליים לגיוס טאלנטים בעידן הסלולר

אם עדיין לא ביצעתם את ההתאמה של אתר הקריירה שלכם לסלולאר – שנת 2014 היא בדיוק הזמן לעשות את זה. ארגון שמגייס לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור כשמדובר באחד הטרנדים החמים, אם לא החם ביותר, של עולם הגיוס.
צורת ההתקשרות עם המועמדים צריכה להיות מידית, עניינית וחסכונית (בזמן). הטלפון הסלולרי יצר שיח שונה משיחה פרונטלית, טלפונית או אפילו תכתובת מייל. החוכמה היא לעשות שימוש בכמה שפחות תווים, להגיע לנקודה כמה שיותר מהר וכמובן – לנהל את התקשורת עם המועמדים בזמן אמת או לפחות לשאוף לזמן אמת.

נצלו את עמוד הקריירה ואת העמודים שלכם ברשתות חברתיות ואפילו את המיילים שאתם שולחים למועמדים כדי להביא אותם לאפליקציה הסלולרית. בדקו את המתחרים שלכם. האם יש להם אתר קריירה מותאם לסלולר? איך הוא נראה? מה רמת ההיענות? איך הם מביאים מועמדים לאפליקציה? בגיוס כמו בעסקים, חייבים להכיר את העובד, לחקור עליו, לבחון אותו, ללמוד ממנו ואז לנסות להיות טוב יותר. אי אפשר לוותר על השלבים האלה כשרוצים להתחרות בחברה על לב הצרכן, לא משנה איזה שירות או מוצר אתם מוכרים. גם כשהארגון רוצה לגייס טאלנט הוא צריך אסטרטגיה תחרותית.

עשו להם את החיים קלים – משתמשי הסלולאר הם עצלנים! המטרה שלהם שונה ממטרת הגולש שיושב בבית או בבית קפה עם מחשב נייד או נייח וגולש להנאתו בנוחות. במכשיר הסלולארי משתמשים "על הדרך", תוך כדי הליכה, עבודה… אפליקציית הקריירה שלכם צריכה להיות מוכוונת חווית משתמש וחוויית המשתמש כאן מושתתת על עקרון הפשטות. הגולשים הסלולאריים צריכים אפליקציה כמה שיותר פשוטה וברורה שתאפשר להם לנהל תהליך אינטואיטיבי, קצר ויעיל שיוביל לתגובה מידית. הם לא יבזבזו זמן בניסיון לאתר כפתור, בחיפוש מידע שלא נגיש להם מידית או חלילה בניסיון ללמוד "איך זה עובד".

בכנס הגיוס השנתי נסקור את שיטות הגיוס המתקדמות כיום. לחצו כאן לפרטים נוספים

מבצע כנסי 2025

אין תגובות

השאר תגובה