שיתוף

יצירתיות, היכולת לייצר חדשנות, וניהול זמן יעיל ניצבים בראש רשימת היכולות החיוניות  להצלחה של ארגון.

שלושה מפתחות אלה להצלחה ניצבים בבסיס היתרונות התחרותיים של הארגון, מטפחים יכולת הסתגלות מהירה לשינויים ומייעלים את הפרודוקטיביות.

חדשנות ויצירתיות מאפשרות לחברות לפתח מוצרים, שירותים ופתרונות ייחודיים העונים על דרישות השוק המתפתחות, וממצבים את הארגון בעמדת הובלה בענף שבו הוא פועל.

ניהול זמן יעיל מבטיח שרעיונות יצירתיים אלה מבוצעים במהירות וביעילות, תוך מיקסום הפרודוקטיביות ומזעור בזבוז המשאבים.

שלושה מפתחות אלה ביחד מהווים תכונות שיוצרות סביבת עבודה דינמית, שבה רעיונות חדשים פורחים, פרויקטים מסתיימים בזמן, והחברה שומרת בעקביות על מקומה בשוק, לפני המתחרים, מה שמבטיח הצלחה וצמיחה לטווח ארוך.

אם כן, מה יש בכל אחד ממפתחות ההצלחה הללו שגורם לו להיות כל כך קריטי ליכולת התחרות של הארגון, ואילו תכונות של מועמדים יש לאתר בעת הליך הגיוס, כדי לגייס את המועמדים שיחזקו את יסודות ההצלחה של הארגון.

יצירתיות היא אבן היסוד של חדשנות בארגון. חדשנות של עובדים הינה חיונית לארגונים שרוצים להשאר תחרותיים בשוקי היעד המשתנים כיום במהירות.

עובדים שיכולים לחשוב מחוץ לקופסה ולפתח רעיונות או גישות חדשות, תורמים רבות לתרבות ארגונית של שיפור מתמיד ומניעים את הארגון קדימה.

לכן מועמדים שמגיעים עם תיק עבודות יצירתי, דוגמאות לפרויקטים ופתרונות חדשניים, הוכחת יכולת לחשוב מעבר לשיטות מסורתיות ולהט לחקור רעיונות חדשים, הם המועמדים שצריכים להיות בראש רשימת המועמדים המתקבלים למשרה.

תכונות נוספות שצריכות לקבל עדיפות בעת בחינת מועמדים חדשים לתפקידים בארגון, הן  היכולת לנהל זמן ביעילות וכישורי ארגון.

תכונות אלה הן קריטיות להגברת פרודוקטיביות, במיוחד בתפקידים הכוללים את הצורך לבצע בעת ובעונה אחת משימות הקשורות למגוון רחב של תחומי אחריות.

עובדים שיכולים לתת עדיפות נכונה למשימות, לנהל את זמנם ביעילות ולהישאר מאורגנים, נוטים יותר לעמוד בזמנים ולתרום ליעילות התפעולית הכוללת.

לכן, בעת גיוס עובדים חדשין, יש לחפש מועמדים בעלי היסטוריה של עמידה בדדליינים, בעלי ניסיון בניהול כמה פרויקטים בו זמנית, שמסוגלים להשתמש ביעילות בכלים ארגוניים ובעלי גישה מובנית לעבודה.

זאת ועוד, ככל שמקומות העבודה הופכים מגוונים יותר, כך גוברת היכולת להבין את כל העובדים, בלי קשר לרקע ממנו הגיעו, לכבד את כולם ולעבוד ביעילות עם אנשים מרקעים שונים.

יכולת תרבותית זו משפרת את הדינמיקה של הצוות, מקדמת את ההכלה ועוזרת לארגונים לשרת טוב יותר בסיס לקוחות גלובלי.

כדי לממש יכולות אלה, יש לחפש מועמדים בעלי ניסיון בעבודה בצוותים מגוונים, בעלי מודעות להבדלים תרבותיים, בעלי רגישות לנושאי גיוון ובעלי גישה חיובית ומכילה לעבודת צוות.

 

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה