כנס פיתוח ארגוני

כנס פיתוח ארגוני

בכנס פיתוח ארגוני שייערך במסגרת הפנינג משאבי אנוש 2015 יחשפו המשתתפים הן לנעשה בארגונים בתחום והן לכלים לשיפור תהליכי הפיתוח הארגוני בנושאים שונים: איכות, מצוינות, ניהול קונפליקטים, שיתופי פעולה, יצירתיות ומוטיבציה.

הכנס ייערך ב- 18.8 בכפר המכבייה!

תחום ההדרכה והפיתוח הארגוני עבר ועובר שינויים רבים בשנים האחרונות. המיקוד עובד משיפור המקצועיות בלבד לשיפור, פיתוח ושכלול המיומנויות האישיות של העובדים והמנהלים.

מנהל משאבי האנוש, מנהל ההדרכה ומנהל הפיתוח הארגוני נדרשים ללמד, לשכלל ולהעמיק את הידע הארגוני ולפתח מיומנויות ארגוניות רבות יותר מבעבר, בתחומים רחבים יותר (אשר חוצים על מחוץ לתחום העיסוק המקצועי של הארגון) – ללא תוספת תקציבית – וכל זאת בעולם עבודה בו תחלופת העובדים גדלה כל הזמן!

כלומר הבעיה כפולה ומכופלת: לא רק שאנו נדרשים לעשות יותר, אלא מתווסף לכל האתגר של שימור היכולות בתוך הארגון, והמשך פיתוחם, במצבת כח אדם מתחלפת.

אתגר זה אינו פשוט – אך הוא פתיר!

במסגרת כנס פיתוח ארגוני 2015 ילמדו המשתתפים שיטות וירכשו מיומנויות שמטרתם להביא לארגון יכולות פרקטיות להעמקת הפיתוח הארגוני בנושאים חשובים כגון: פיתוח היצירתיות והמוטיבציה של העובדים, ניהול קונפליקטים ושיתופי פעולה, מודל לטיפוח האיכות והמצוינות בארגון והכרת מודל הארגון המוכר.

חסויות להפנינג משאבי אנוש 2015

   

כנס פיתוח ארגוני

רישום מהיר:

[adrotate banner="242"]

עלויות:
560 ש"ח פלוס מע"מ, ברישום מוקדם
650 ש"ח פלוס מע"מ, לאחר ה-26 ליולי!

מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל את ההרשמה עד לתאריך 26 ליולי, לאחר תאריך זה לא ניתן לבטל ההרשמה והכרטיס יחויב בעלותו המלאה – ניתן לשלוח מחליף, אך יש להודיע על כך מראש ל: sales@hrus.co.il

למי מיועד הכנס
הכנס מיועד למנהלי חברות, דירקטורים, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי פיתוח ארגוני, מנהלי הדרכה, יועצים פנים ארגוניים ועוד…

איפה ומתי
הכנס ייערך בכפר המכביה ביום שלישי ה-18 באוגוסט, בשעות 08:00-17:00
כולל ארוחת בוקר וצהריים! חנייה חינם!

הרשמה ומחיר
להרשמה לכנס יש למלא את הפרטים למטה וללחוץ על הכפתור "לקבלת טופס הרישום לכנס – לחץ כאן", טופס ההרשמה יגיע אליך במייל, יש למלאו ולהחזירו בפקס או במייל.
מחיר הרישום לכנס בהרשמה המוקדמת (עד 26 ביולי) – 560 ש"ח + מע"מ
מחיר רישום רגיל 650 ש"ח + מע"מ

מלא את פרטייך להרשמה לאירוע:

[adrotate banner="242"]

מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל את ההרשמה עד לתאריך 6 לאוגוסט, לאחר תאריך זה לא ניתן לבטל ההרשמה והכרטיס יחויב בעלותו המלאה – ניתן לשלוח מחליף, אך יש להודיע על כך מראש ל: sales@hrus.co.il

הפנינג משאבי אנוש 2015

כנס פיתוח ארגוני ייערך במסגרת הפנינג משאבי אנוש אשר יכלול 2 כנסים נוספים:
כנס דיני עבודה
כנס שכר והטבות
הרישום מאפשר מעבר בין הכנסים!

ההפנינג מהווה הזדמנות ייחודית ללמידה התנסותית ולנטוורקינג עם עמיתים למקצוע מענף משאבי האנוש בישראל.

לו"ז כנס פיתוח ארגוני:

08:00-09:00התכנסות וארוחת בוקר

09:00-09:05
 

פתיחת הכנס
דברי פתיחה – מנחה הכנס: ד"ר גדי רביד, דיקן בית הספר למנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה ומנכ"ל החוליה החסרה
09:05-09:40

 

חשיבה יעוצית כמודל לניהול הדורות השונים בארגון
מרצה: ד"ר גדי רביד, דיקן בית הספר למנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה ומנכ"ל החוליה החסרה

גדי רבידאתגרי הניהול כיום מתרכזים הן בניהול הדורות השונים והן בניהול הטלנטים. התיאוריות הקיימות כיום לא נותנות תשובות ראויות לניהול ראוי. התאוריות והפרקטיקות מתחום הייעוץ הארגוני יכולות לתת את התשובות הראויות לנושא כי הן משלבות את צפיות הדורות השונים ממקום העבודה מחד ואת הדרך להשיגן מצד הארגון מאידך.

בהרצאתו יציג ד"ר גדי רביד את אותן תיאוריות ופרקטיקות אשר יכולות לשמש את מנהל משאבי האנוש ומנהל הפיתוח הארגוני בעבודתו היום יומית לשם הקניית ושיפור היכולות הארגוניות בחלוקה לדורות העובדים השונים.

ד"ר גדי רביד,
דיקן בית הספר למנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה, ומנכ"ל החוליה החסרה. בעבר מנהל ההדרכה ומנהל משאבי אנוש של חברת "טלרד", סמנכ"ל משאבי אנוש של חברת רב בריח ומנכ"ל ודיקן הקריה האקדמית לניהול – רופין. 

 09:40-10:15
 

טיפוח האיכות והמצוינות בארגונים
מרצה: ד"ר רון גנני, מנהל היחידה לפיתוח והדרכה, עיריית ת"א

רון גנניבהרצאתו יציג רון את תוכנית האיכות והמצוינות בארגונים אשר פותחה על ידו עבור העירייה ואשר יכולה לשמש ככלי בכל ארגון (עסקי או ציבורי) במטרה לשפר ביצועים, לבנות את דור המנהלים ולפתח ולשמר טלנטים בארגון.

ד"ר רון גנני,
ד"ר גנני הינו בעל דוקטורט בהתנהגות ארגונית של אוניברסיטת ניופורט בקליפורניה, ובעל עשרות שנות ניסיון בניהול מערכות הדרכה ולמידה. משמש היום כמנהל היחידה לפיתוח הדרכה של עיריית תל אביב. רון גנני הינו מרצה מנוסה ומבוקש, המשלב בהרצאותיו את הפן התיאורטי עם הפן היישומי.

10:15-10:45
 

שיפור מיומנויות לניהול קונפליקטים פנים ארגוניים ככלי לפיתוח ארגוני
מרצה: בועז נחמד

בועז נחמד

מנהלי פיתוח ארגוני, מנהלי משאבי אנוש ומנהלי הדרכה מוצאים את עצמם מספר פעמים ביום באירועים קונפליקטואליים למול קולגות בעבודה. הן למול מנהלים והן למול עובדים שעוברים תהליכים של שינויים ארגוניים או תהליכי הדרכה חדשניים ומקצועיים. תהליכים אלו של קונפליקטים פנים ארגוניים ניתנים לשיפור כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור הארגון.

בהדרכה זאת נלמד:

  • לזהות קונפליקטים אפשריים.
  • להתכונן מראש לאירועים קונפליקטואליים.
  • לעמוד מול נציגי הקונפליקט בצורה מקצועית ואסרטיבית.
  • להגן על השינוי או על הבקשות מצד הנהלת הארגון למול המתנגדים.
  • להוביל את הקונפליקט לכדי הסכמה.

בועז נחמד,
בועז נחמד הנו מבכירי המומחים בישראל לאמנות המשא ומתן. בועז הנו בעל מעל 20 שנות ניסיון כיועץ וכמרצה בתחום, ופרסם עד היום 6 ספרים בנושא.

10:45-11:30הפסקת נטוורקינג על קפה ועוגה
 11:30-12:00
 

סוד הפשטות – ניהול שיתופי פעולה בעולם מורכב
מרצה: עמרי גפן – מנכ"ל ומייסד קבוצת גבים, 

עמרי גפןניהול שיתופי הפעולה, פנים וחוץ ארגוני, נופל לפתחו של מנהל משאבי האנוש ומנהל הפיתוח הארגוני, וניהול נכון של ההתקשרות, האנשים והתהליכים בתחום יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון. בהרצאתו יציג עמרי כיצד מנהלים שיתוף פעולה בין גופים בפרקטיקה. בין השאר נדון ב:

  • אתגרים האישיים ומערכתיים בסביבות כאוס ואי ודאות.
  • החסמים ותחומי עיוורון בניהול שיתופי פעולה – בדגש על תרבות ותרבות ארגונית.
  • נציג מודל מובנה לשיתופי פעולה: ECA Model - ר"ת של: Effective Collaboration Analysis.
  • ואת נושא האמון כקטליזטור והחסם של שיתופי פעולה.

עמרי גפן,
ב-1996 הקים את קבוצת גבים, וכיום משמש כמנכ"ל הארגון, וכמפתח מתודולוגיות העתיד בתחום. בעל ניסיון של אלפי שעות בהובלת תהליכים והכשרות בארגונים בתחומים בהם מוכר כמומחה בינלאומי: Collaboration, ניהול קונפליקטים וגישור טרנספורמטיבי, מו"מ, תהליכי Consensus Building מורכבים ועוד.

 12:00-12:30
 

פיתוח ארגוני וניהול ביצועים בעידן המורכבות
מרצה: אייל שטיינר, רו"ח, מנכ"ל DNA-7

אייל שטיינר

בשנים האחרונות, ארגונים רבים עוברים למודלים ניהוליים גמישים יותר, המאפשרים פידבק ושינויים בזמן אמת. המודלים הגמישים עושים את דרכם במהרה גם לתהליכי הליבה של גורמי פיתוח ארגוני ומשאבי אנוש, בדגש על השימוש בניתוח נתונים, המסייעים בתהליך קבלת ההחלטות.

בהרצאתו יציג אייל שטיינר את מערכת DNA-7 לניתוח רשתות ארגוניות כדרך להתמודדות עם הגידול במורכבות ובדינמיות של מקום העבודה, יעמוד על החשיבות של שימוש בניתוח נתונים בתהליכי קבלת החלטות, ויציג מודל משולב של ניתוח הרשת הארגונית וניתוח התרבות הארגונית.


אייל שטיינר,
אייל שטיינר עוסק זה למעלה מ-10 שנים בניתוח וחקר יעילות של מבנים ארגוניים מורכבים במסגרת המודיעין הצבאי וחברת DNA-7. לאייל יש טור קבוע במגזין The Recruiters Lounge, במסגרתו מציע טיפים כיצד אנשי משאבי אנוש יכולים להשתלב טוב יותר במארג הארגוני.

 12:30-13:00
 
פיתוח היצירתיות בקרב העובדים
מרצה: ד"ר אלעד שגב

אלעד שגבעל הקשרים בין יצירתיות, סביבה ומוטיבציה בעבודה – הרצאה הבוחנת את סביבת העבודה ואת ההשפעה של שינויים קטנים אלו על היצירתיות של העובדים. המשתתפים יחשפו לשיטות שונות ולדרכי בניית סביבת עבודה תומכת ומעודדת יצירתיות ומוטיבציה.

השינויים הקטנים הם בעלי ההשפעה הגדולה ביותר. מספיקה הגדרה, או הנעה לפעולה פשוטה בשביל לגרום לעובדים שלכם להיות יצירתיים יותר בעבודתם, לא השקעה תקציבית גדולה. בהרצאתו יציג אלעד כיצד כל אחד מהמשתתפים יכול לחולל את השינוי הארגוני המיוחל.

ד"ר אלעד שגב,
מרצה למתמטיקה שימושית במכון הטכנולוגי חולון, ומרצה לקורס "משחקי מתמטיקה" במכללת לוינסקי, חוקר ומפרסם מאמרים אקדמאים בתחומי הכימיה, הרפואה, הביולוגיה מדעי המחשב והחינוך. מנהל תוכנית מצטיינים ברמ"ה רמת השרון.
אלעד הרצאה על פיתוח היצירתיות במסגרת TED! 

13:00-14:00ארוחת צהריים מלאה בחדר האוכל של המלון
 14:00-15:00
 

מתודולוגיית הארגון המוכר ככלי לפיתוח ארגוני
מרצה: נועם שרי

נועם שרי

מתודולוגיית הארגון המוכר רואה את כלל העובדים בארגון כמשווקים שלו, ומטילה אחריות לביצוע מכירות (שירותים ו/או מוצרים) של הארגון על כלל מצבת העובדים. בצורה זו הארגון יכול להכפיל כוחו ולשפר דרמטית את שורת הרווח ע"י רתימתם של העובדים שאינם חלק אינטגרלי של צוות המכירות לצורך ביצוע המכירות בפועל.

בהרצאתו יציג נועם את המתודולוגיה עצמה, על יתרונותיה הרבים, את החשיבות שברתימת הארגון, המנהלים והעובדים לצורך הפיכתו של הארגון לארגון מוכר וכן דוגמאות לשיטות העבודה של הארגון מוכר במטרה לחשוף את המשתתפים ליכולת של מתודולוגיה זו להביא לשיפור ניכר בביצועי הארגון בהובלת מערך משאבי האנוש.


נועם שרי,
יועץ ארגוני מומחה בהטמעת מיומנויות מכירות שרות וניהול. ניסיון עבר מעשי כאיש מכירות, מנהל מכירות, מנהל הדרכה, ובעלים של חברת הדרכה במשך של 30 שנה.

 15:00-15:10 הפסקה קלה ופיזור לסדנאות

סדנאות

בחלק האחרון של היום נערוך סדנאות לבחירת המשתתפים, הסדנאות הינם שיעורים פרקטיים אשר מטרתם נתינת כלים מקצועיים למנהלי משאבי אנוש במספר תחומים. הסדנאות נערכות באופן פתוח למשתתפי שלושת הכנסים והן מהוות הזדמנות נוספת: להרחיב את הנטוורקינג גם עם מנהלי משאבי האנוש אשר לקחו חלק בחלקים האחרים של ההפנינג, וגם ללמוד מיומנויות חדשות אשר ישמשו את המשתתפים במהלך עבודתם השוטפת!

15:10-16:40בחירה בין 3 סדנאות

סדנה בחירה 1

שימושים מתקדמים באקסל לצרכי ניהול משאבי האנוש בארגונים

סדנה מעשית אשר תציג את הכלים והאפשריות לניהול מעשי של תהליכי העבודה בארגון בתחום משאבי האנוש, על רבדיו השונים.
היכולת של כלי האקסל רבים ומגוונים ויכולים לשמש כתחליף לכמעט כל מערכת מורכבת. שימוש נכון בכלים אלו יכולים לגשר על הפער ולתת פתרונות חכמים שאינם תלויים בהשקעה כספית גדולה מצד הארגון ולכן יכולים להיות כלי בידי מנהל משאבי האנוש לצורך בקרה ופיקוח אך גם לצורכי ניתוח וקבלת החלטות.

בסדנה יוצגו כלים לדוגמה שבהם עושים שימוש מחלקות משאבי אנוש שונות בארגונים לצרכי הארגון בכלל ולצרכי מחלקת משאבי האנוש בפרט.

שרון ברקשרון ברק,
מומחה ויועץ בתחום אקסל.

* ארגונים אשר רוצים להציג פיתוחים בתחום שנעשו במסגרותיהם מוזמנים לפנות למערכת: 0722-555-225, או למייל: yoram@hrus.co.il. המציגים יוזמנו לאירוע ללא עלות!

סדנה בחירה 2
 

"טעימה" – מסדנא לפיתוח חשיבה עסקית

רמי יוסף | יישום אנשים ותוצאות

סדנאות לפיתוח חשיבה עסקית הינם חלק אינטגרלי מתוכניות פיתוח מנהלים, לימוד השפה העסקית (הבנה דוחות כספים, מדדים עסקים ומהו הקשר בין החלטות לתוצאות עסקיות) הינו חלק מהותי בתהליך ההכשרה של מנהלים – הלימוד מבוצע באמצעות שימוש בכלי סימולציה חדשני וממחושב שפותח ע"י חברת ההדרכה הבינלאומית Enspire במסגרת הסדנא המשתתפים יוכלו לקבל "טעימה" מן המשמעויות של ניהול עסק מזווית הראיה של המנהלים, להיות ב"תא הטייס של ניהול החברה" לקבל החלטות ולהבין את הקשר בינן לבין הצלחת הפעילות של החברה.
אנו מזמינים אתכם להתנסות בכלי ההדרכה אשר ישמש כמנוף ליצירת יתרון תחרותי למנהלים בארגונכם!

רמי יוסף, 
יועץ בכיר לנושא שכר והטבות, מנהל שכר והטבות בחברות היי טק גלובליות, בעל ניסיון של מעל 15 שנה בתחום.

סדנה בחירה 3
  

סדנא יישומית בניהול קונפליקטים פנים ארגוניים ככלי לפיתוח ארגוני

סדנה מעשית אשר תספק כלים פרקטיים הלכה למעשה להתמודדות למול אירועים פנים ארגוניים של קונפליקטים וחילוקי דעות, המלווים את עולם משאבי אנוש, מחלקות גיוס, פיתוח ארגוני ורווחה בחברות, ארגונים ובעסקים. הסדנא תדגים על אירועי אמת שיוצפו מתוך הקהל, את הדרכים שבהם ניתן היה (וניתן יהיה בעתיד) להתמודד בצורה חכמה למול קונפליקטים אלו.
בסדנא ניתן יהיה להציף בעילום שם או בצורה גלויה אירועים בעייתיים, מורכבים, קשים, מסובכים וקונפליקטואליים – שעלולים לפגוע, באם לא יטופלו נכון, ביכולת של החברה / ארגון / מפעל או עסק להתפתח לצמוח ולגדול.
במהלך הסדנא ניתן יהיה להשתמש הן בידע של המרצה והן בחוכמת מומחים קולגות שיהיו חלק מתוך הסדנא.

בועז נחמדבועז נחמד,
בועז נחמד הנו מבכירי המומחים בישראל לאמנות המשא ומתן. בועז הנו בעל מעל 20 שנות ניסיון כיועץ וכמרצה בתחום, ופרסם עד היום 6 ספרים בנושא. 


כנס פיתוח ארגוני ייערך ב-18 באוגוסט
במלון כפר המכביה
עלות הכנס 560 ש"ח פלוס מע"מ בהרשמה מוקדמת
או 650 ש"ח פלוס מע"מ לאחר ה-26 ליולי! 

לקבלת פרטים נוספים והתחלת רישום לכנס דיני עבודה, יש להזין את הפרטים הבאים, וללחוץ על הכפתור:

* לאחר מילוי הטופס ישלח טופס רישום למייל שיוזן!

[adrotate banner="242"]

חסויות להפנינג משאבי אנוש 2015


למידע נוסף אודות הכנס ניתן להתקשר למערכת HRus בטלפון 0722-555-225.
* למתן חסויות לכנס ניתן לפנות לטלפון למעלה או במייל ל- yoram@hrus.co.il