כיצד תגייסו את הכישרון הבא שלכם באמצעות טוויטר?

כיצד תגייסו את הכישרון הבא שלכם באמצעות טוויטר?

האם אתם משתמשים בטוויטר כחלק מאסטרטגית הגיוס שלכם?

שיתוף

המדיה החברתית הופכת יעילה יותר ויותר באיתור וגיוס כישרונות. טוויטר למעשה, היא אחת מהרשתות החברתיות הטובות ביותר לגיוס אנשי מקצוע חכמים ומוכשרים.

הרשת החברתית טוויטר, היא יותר מאשר מקום לדון בנושאים טרנדיים ויצירת אינטראקציה עם מותגים בעלי פרופיל גבוה, היא גם כלי לגיוס מועמדים וכישרונות על. בשנת 2013, 55% מהמעסיקים האמריקאים אמרו כי טוויטר היא אחת מהרשתות החברתיות הטובות ביותר לגיוס עובדים. כך על פי סקר גיוס חברת של Jobvite שנת 2013.

מעסיקים יכולים להשתמש בצ'אט של טוויטר כדי לגלות ולהתחבר עם מועמדים נלהבים. הם יכולים להשתמש בצ'אטים גם כדי לשתף הצעות עבודה, לקדם את מותג המעסיק, ולראיין בווידאו.

להלן כמה דרכים למציאת הכישרון הבא שלכם בטוויטר:

שימוש בהאשטאג

השתמשו ב- hashtags הימני ועקבו אחר שיחות. כדי להתמקד בכישרונות העל, המגייסים צריכים ללמוד כיצד להשתמש ביעילות ב- hashtags המתאים לתחום התעשייה שלהם. המגייסים יכולים לגלות אילו hashtags פופולריים במיוחד ע"י משתמשי טוויטר, ולהתחבר אליהם שם.

באמצעות ה- hashtags המתאים לתחום התעשייה שלהם, מגייסים יכולים להשתתף בשיחות מתמשכות, לגלות כשרונות ולערוך קהילות טוויטר הקשורות לתחום שלהם.

לשווק את מותג המעסיק

באמצעות טוויטר, תוכלו לשווק את מותג המעסיק שלכם לגולשים רבים. מגייסים לא צריכים לשווק א מותג המעסיק בגלוי בטוויטר, הם יכולים להרשים מחפשי עבודה ע"י מתן תשובות לשאלות ושיח ברשת. במהלך השיח אפשר לשתף מידע על החברה בכל עת.

פרסום משרות

הזדמנויות תעסוקה ניתנות לפרסום בטוויטר. הרשת משמשת כלי מצוין לפרסום משרות פנויות. בסקר Jobvite נמצא כי 43% מהמעסיקים האמריקאים מפרסמים משרות פנויות בטוויטר.
בעת שיתוף הצעות עבודה, יש להיזהר שלא להציף את הגולשים בצ'אט. חשוב לשתף הצעות העבודה בזמנים מתאימים ובהדרגה.

יצירת מערכת יחסים עם מועמדים

הצ'אטים בטוויטר מסייעים למגייסים לגלות כישרונות וליצור קשרים איתם. מגייסים יכולים ליצור מערכות יחסים בטוויטר, עם מועמדים פוטנציאליים. בדרך זו, מחפשי עבודה המעוניינים בהזדמנויות תעסוקה יוכלו ליצור קשר ישיר עם אותם המגייסים ולבקש מהם את פירוט המשרות הפתוחות העדכני.

הקמת צ'אט

בטוויטר ניתן להקים חלון צ'אט ייעודי לנושאים ספציפיים. המגייסים יכולים ליצור צ'אט משלהם ולחזק את מותג המעסיק כמו גם למשוך כישרונות על לחברה.

לדוגמא, חברה יכולה להשיק צ'אט טוויטר על נישה ספציפית בתוך הענף שלהם. צ'אט זה יכול למקד אנשי מקצוע שפועלים בענף שלהם ולדון בנושאים חשובים הנוגעים לו.

לאחר שהמגייס מקים צ'אט בטוויטר, הוא צריך להזמין עובדים הנוכחיים להשתמש בו כדי לייצר עניין ותוכן. זוהי גם דרך מצוינת עבור המגייסים להמחיש איך זה לעבוד בחברה, דרך החוויות של העובדים. הדבר מייצר אמינות ובונה מוניטין חיובי לחברה.

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה