כיצד להשתמש בטוויטר לגיוס עובדים

כיצד להשתמש בטוויטר לגיוס עובדים

בניגוד למחשבה הרווחת כי הרשת החברתית טוויטר אינה יעילה כמקור לגיוס עובדים, כאשר משתמשים בה נכון היא יכולה להיות מצוינת לכך

שיתוף

הרשת החברתית טוויטר היא השנייה בגודלה אחרי פייסבוק. היא הוקמה לפני כשמונה שנים ומכילה כיום  כ- 500 מיליון משתמשים ברחבי העולם. הטוויטר יכולה לשמש כלי גיוס נהדר עבור חברות ומעסיקים המעוניינים להרחיב את רשימתם של מועמדים פוטנציאליים, כאשר משתמשים בה בצורה חכמה.

מגייסים המעוניינים להשתמש בטוויטר כדי לפרסם מודעת דרושים יכולים 'לצייץ' מודעות דרושים לכל משרה פנויה. הטוויטר מאפשרת לכתוב 140 תווים בכל פוסט, לכן יש לחשוב על המסר המועבד באשר לגיוס העובדים, בצורה תמציתית, עניינית ומרכזת את הנתונים החשובים ביותר עבור המועמדים הפוטנציאלים. על מנת להבליט את מודעת הדרושים בטוויטר, ניתן להשתמש בתגיות בעזרת # שישייכו את הפוסט שכתבתם, לעמודי טוויטר רלוונטיים למחפשי המשרות למשל: #מחפשיעבודה #גיוס #דרושים #משרות וכד'. כך שכאשר מועמדים יכנסו לעמודים הללו, הם יראו את מודעת הדרושים שלך.

החיפוש בטוויטר מאפשר למצוא אנשים שאתה מכיר שעשויים להתעניין במשרה שאתה מפרסם. את האנשים הללו תוכל לאתר על פי שם+שם משפחה, כתובת, זמן בו שהו לאחרונה בטוויטר ועוד. כאשר תאתר אותם, תוכל לשלוח להם הודעה פרטית עם פרטי המשרה המוצעת.

הטוויטר אף מאפשר לך לעקוב אחרי מגייסים נוספים, שעשויים להיות מקורות טובים למועמדים בתעשייה שלך. בנוסף לכך יש אפשרות לייצר אירוע בטוויטר, ובמידה וישנו יום גיוסים ספציפי ניתן לפרסם אותו שם.

מעקב אחר מועמדים פוטנציאלים בטוויטר, יאפשר לך להבחין בציוצים שלהם, באיכותם, ובמידת הפופולריות שלהם, הנמדדת במספר העוקבים. באמצעות כל אלו תוכל לקבל רושם ראשוני לגביי המועמד שלך. 

דרך נוספת לטייב את הטוויטר היא להעלות מודעת דרושים כקובץ תמונה, אשר ימשוך מועמדים פוטנציאלים להיכנס ולצפות בה, גם את התמונה ניתן לתייג לעמודים הרלוונטיים. 

לבסוף תוכל לבנות בטוויטר קהל עוקבים משלך שיחשפו גם למודעות הדרושים שלך כשתפרסם אותם. על מנת לבנות את קהל העוקבים, יש לנהל שיחות ולבנות מערכות יחסים עם אנשים שאתה תרצה לגייס בשלב מסוים או כאלו שנראים לך מתאימים לעבוד בחברה.

מבצע כנסי 2025

אין תגובות

השאר תגובה