העבודה הכי מגניבה ב-ע-ו-ל-ם!

העבודה הכי מגניבה ב-ע-ו-ל-ם!

גיוס עובדים באמצעות קמפיין כבר הפך לעניין של מה בכך. היום כדי למשוך תשומת לב, צריך להבטיח לפחות את העבודה הכי מגניבה בעולם!

שיתוף
גיוס עובדים
קמפיין גיוס עובדים

אפשר להגיד הרבה דברים על חברה רק מהתבוננות במודעת הדרושים שלה. לרוב, מודעות הדרושים דומות זו לזו עד כדי כך שניתן להסיק שמישהו עשה קופי-פייסט ואפילו לא טרח לתקן שגיאת כתיב. אולם ממודעות מגוונות יותר ניתן להסיק הרבה על החברה, האם היא שמה דגש על מאפיינים אישיותיים (דרושים אנשים צעירים בעלי מוטיבציה…), או על כישורים טכניים ספציפיים (דרושים מתכנתי JAVA עם ניסיון של שנתיים לפחות בחברת הייטק גלובאלית), או אם הם שמים דגש על השכלה (דרוש בוגר משפטים מאוניברסיטה מוכרת בארץ…). רק לעתים נדירות אנחנו נתקלים במודעת דרושים קצת יותר צבעונית ורק פעם בירח מלא אנחנו נתקלים במודעת דרושים כמו זו של חברת ההוצאה לאור הניו-אייג'ית Mindvalley.

Mindvalley היא חברת הוצאה לאור מתפתחת שנוסדה לפני כחמש שנים ומעסיקה כיום 80 עובדים מ-28 מדינות שונות. מהנהלת החברה נמסר כי כאשר הם מחפשים עובד, הם בעצם לא מחפשים עובד אלא מישהו שישמח לעבוד אצלם. מישהו שלא רק מבין ומזדהה עם הקונספט של החברה אלא מישהוא שחיי ונושם אותו. אז מה הקונספט של החברה?

ליצור, ליזום, לרגש, לרגש, לחדש, להשפיע ולשנות את העולם!

החברה, המחפשת כיום לאייש משרה של מנהל אירועים (מפיק אירועים), לא הסתפקה במודעת דרושים בעיתון או באתר, גם מודעת דרושים סטנדרטית ברשתות החברתיות 'קטנה עליה'.

החברה הפיקה קמפיין גיוס שמותג תחת הסיסמה – The World's Most Awesome Job – הקורא לאנשים צעירים, בעלי עניין, סקרנות, יצירתיות וצורך אישי להתפתח, להגיש מועמדות ולזכות בהזדמנות לטוס למקומות אקזוטיים, לפגוש אנשים מרתקים, לארגן אירועים חד-פעמיים ולקחת חלק בפרויקטים שיעצבו את המאה!

במודעת הדרושים, שמופיעה בין היתר גם באתר הבית של החברה, מושם דגש על אווירת עבודה ייחודית ל- Mindvalley שכוללת סגנון לבוש חופשי, עיצוב משרד לא שגרתי, שעות עבודה לא שגרתיות או כפי שמבטיחה המודעה:
So screw the traditional 9-to-5 job. Instead, get paid to play, create, learn and grow. It’!s like being a child

בתרגום חופשי: לעזאזל עם 9 עד 5… בואו לחשוב, ליצור ולהתפתח – תמורת שכר. זה כמו להיות ילד שוב…

מנכ"ל Mindvalley, וישן ליהקיאני, אמר שהוא ייסד את החברה כדי להגיע ל-500 מיליון אנשים ולהשפיע עליהם עד שנת 2050, באמצעות תכנים שיעוררו אנשים, באופן אישי וקולקטיבי, להשתנות, לשנות ולהשפיע על העולם. ליהקאני: "העובדים שלנו חיים בזרימה, יוצרים, מתפתחים, לוקחים אחריות על החיים שלהם, מקדמים רעיונות שהם מאמינים בהם ומזדהים איתם. במשך 5 השנים שבהן החברה קיימת – אנשים באים לעבוד כאן כי טוב להם. כי הם מממשים את עצמם."

הקמפיינין, שצפוי לרוץ עד סוף אפריל, קורא לאנשים קריאטיביים להגיש מועמדותם אבל בפירוש לא להגיש קורות חיים (סטנדרטיים). מי שמעוניין לקחת חלק בעשייה צריך לשלוח אליהם סרטון וידיאו (בארוך 3 דקות מינימום) בערוץ ה- You Tube בו הוא מסביר מדוע הוא המועמד המתאים ביותר לתפקיד ולחברה. אז מי אמר קריאטיבי ולא קיבל?

Mindvalley אכן מספקת מקום עבודה טוב או לפחות לא שגרתי ועל כך יעידו לא רק המנכ"ל ו-80 העובדים בחברה. Mindvalley זכתה בתואר היוקרתי 'מקום העבודה הדמוקרטי ביותר' בתחרות ה-WorldBlu's.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה