עדיין לא השתכנעתם שהרשת החברתית היא המקום לפגוש בו מועמדים חדשים (פאסיביים ואקטיביים)? עדיין לא השתכנעתם שהרשת החברתית היא בדיוק "הקטע שלכם"? עדיין חושבים שהרשת החברתית היא רק תופעה חולפת או באזזז ואין מה להתרגש ממנו? או שאתםפשוא חברה בוגרת, מבוססת, רצינית עם עובדים מסורתיים והרשת החברתית היא עוד "משחק ילדים"?
סקר חדש שתוצאותיו פורסמו באתר Financial Force מראה שאי אפשר להתעלם מכוחה של הרשת החברתית ככלי לגיוס עובדים. על פי הסקר שלפנינו:
- 82% מקרב מחפשי העבודה גורסים שהם נתקלו במידע אמין וחיוני ברשת וזה סיע בידיהם למצוא עבודה.
- 55% מקרב מחפשי העבודה הצעירים (בני דור המילניום) שמחים שמגייסים פונים אליהם ישירות ברשת החברתית (באמצעות הודעה אישית לדוגמה).
- 28% מקרב מחפשי העבודה עושים שימוש בטאבלט ו/או סמארטפון כדי לאתר משרות.
- 14% מקרב מחפשי העבודה מגישים מועמדות דרך אפליקציית מובייל.
- 72% מקרב מחפשי העבודה מעדיפים לאתר משרות במחשבים שלהם ובמחשבים ניידים.
כפי שניתן ללמוד מהסקר שלפנינו, השאלה שמעסיקה את מחפשי העבודה כיום היא בכלל לא האם כדאי לפנות לאינטרנט או האם בכלל כדאי להתחבר לרשת החברתית כדי למצוא משרה ולהגיש מועמדות? השאלה שמעסיקה את מחפשי העבודה היום הינה: באיזה מכשיר יותר נוח לי למצוא משרות ולהגיש מועמדות?
לכן, מי שעדיין לא נמצא ברשת ומי שעדיין לא התאים את ממשקי הגיוס שלו לרשת עם התאמה למובייל וטאבלטים, מפסיד טאלנטים בכל יום שחולף והפער בינו לבין מגייסים שכן עושים זאת הופך להיות בעוכרו של הארגון שלא מסוגל או לא מוכן להכיר במציאות הדיגיטלית שבה אנחנו חיים.