דרושים לשירות התעסוקה מנהלי/ות לשכות

דרושים לשירות התעסוקה מנהלי/ות לשכות

התפקיד כולל ניהול, פיקוח ובקרה על צוותי העבודה בלשכה ותחומי אחריות רבים

שיתוף

שירות התעסוקה

לשכת התעסוקה מחפשת מנהלי/ות לשכת תעסוקה לאזורים: נתניה, חדרה, קרית שמונה וקרית מלאכי.

התפקיד כולל:

ניהול הדרכה ופיקוח על העבודה בלשכה:

  • אחריות על נהלי עבודה וחוקי עבודה והנחלתם לעובדי הלשכה תוך בקרה מתמדת.
  • אחריות על הדרכת עובדים: חניכת עובדים חדשים והדרכת כלל העובדים על נושאים שוטפים וגם על פרויקטים מיוחדים.
  • אחריות על הצבת יעדים לצוותים ולמתאמי ההשמה בלשכה ומימושם. (יעדים לדוגמא: יעדי הזמנות ממעסיקים, יעדי ראיונות, יעדי השמות וכדומה).
  • אחריות על הכנת תוכנית עבודה יומית, שבועית וחודשית.
  • ניהול ישיבות עם הצוות הניהולי ועם צוות העובדים בנושאי עדכונים, בקרה ותפוקות.
  • הפעלת שיקול דעת בנושא שעות נוספות לעובדים, בהתאם לעומסי העבודה בלשכה.
  • מתן פתרונות בזמן אמת לבעיות בינאישיות בלשכה, לדוגמא בקונפליקטים בין דורשי עבודה לעובדי הלשכה.
  • אחריות על ניהול לוגיסטי של הלשכה.

אחריות על הקשר עם הלקוחות:

  • אחריות על שיווק.
  • אחריות ובקרה על שירות איכותי ויעיל למעסיקים.
  • מעקב ובקרה על איוש הזמנות.
  • ייזום פגישות עם מעסיקים.

אחריות על דורשי העבודה:

  • פיקוח ובקרה על מתן שירות איכותי ויעיל לדורשי עבודה בתהליכי ההשמה.
  • אחריות על מספר ההשמות ועל איכותן.
  • ייזום פעולות להשמה והכשרה מקצועית.

אחריות על פתרון בעיות של דורשי עבודה ושל מעסיקים:

  • טיפול בבעיות ייחודיות של דורשי עבודה שהופנו מעובדי הצוות.
  • סיוע שוטף במשרות קשות לאיוש, תוך קשר עם המעסיקים עד לאיוש המשרה.
  • טיפול בתביעות לוועדות ערר.
  • אחריות על רישום רצף בהתאם להנחיות ההנהלה.
  • אחריות על ניהול ועדות לבדיקת כושר עבודה.
  • ייזום קשר עם מעסיקים.
  • מתן פתרונות תעסוקה לדורשי עבודה, תוך ייזום ושיתוף פעולה עם גורמים בקהילה ומוסדות ממשלה שונים.

 בקרה ומעקב:

  • פיקוח ובקרה על יעדים, קבלת הזמנות ואיושן, מעקב ובקרה אחר הזמנות פתוחות.
  • פיקוח על טיפול בדורשי עבודה, לרבות תדירות התייצבותם בלשכה.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון (B.A).
  • ניסיון בניהול צוות עובדים.
  • כושר מנהיגות ויכולת הנעת עובדים.
  • יכולת הבנה ועיבוד נתונים במתכונות שונות.
  • יכולת יצירת אמון אצל לקוחות ועמיתים לעבודה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • יכולת מילוי מספר משימות במקביל.
  • השגיות ורצון להתפתח.
  • נכונות לקבלת משוב ויכולת הפקת לקחים.
  • יחסי אנוש טובים.
  • הופעה ייצוגית.
  • יכולת הקשבה וסובלנות.
  • יכולת ביטוי בכתב ובעל פה בעברית, ידיעת שפה זרה – יתרון.
  • שליטה בתוכנות אופיס ובחיפוש מידע באינטרנט.
  • הכרת חוקי ונהלי שירות התעסוקה, הכרת חוק התעסוקה וחוקי המוסד לביטוח לאומי.

להגשת מועמדות לתפקידים יש לצרף תעודות ומסמכים המעידים על השכלה וניסיון, בצרוף טופס בקשה למשרה פנויה (לחצו כאן).

או לכתובת: שירות התעסוקה, אגף משאבי אנוש, ת.ד. 3777 ירושלים 91036

מבצע כנסי 2025

אין תגובות

השאר תגובה