דרושים/ות לשירות התעסוקה

דרושים/ות לשירות התעסוקה

שירות התעסוקה מגייס סגן/ית מנהל מחוז להשמה וסגן/ית מנהל מחוז למעסיקים

שיתוף

שירות התעסוקה

לשירות התעסוקה דרוש/ה סגן/ית מנהל מחוז להשמה, אזור הקריות (חוצות המפרץ).

התפקיד כולל:

  • אחריות על מערך ההשמה בלשכות, כולל אחריות על מתאמי ויועצי ההשמה ועל הכשרה מקצועית עבורם, כולל הכשרה תקופתית ושימור הידע.
  • אחריות על תפעול יעיל של מערך ההשמה במחוז וקבלת ההזמנות ממעסיקים.
  • אחריות על תפעול ותקצוב כלי עזר להשמה, כגון ועדות רפואיות, יעוץ פסיכולוגי ומבחנים.
  • אחריות על ייזום הקמת תוכניות השמה אזוריות בדגש על אוכלוסיות ומגזרים ייחודיים ותפעולן.
  • אחריות על קיום שיתופי פעולה עם גופים שונים העוסקים בתעסוקה, לרבות מוסדות מדינה, עיריות ומועצות מקומיות וגופי המגזר השלישי.
  • אחריות מקצועית על מבחן תעסוקה וועדות ערר.
  • קיום ביקורת ובקרה שוטפת ותקופתית על פעילות המחוז ולשכות התעסוקה בנושא ההשמה, כולל ניתוח נתונים וממצאים, הפקת לקחים והמלצות והוצאתן לפועל.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון (B.A).
  • ניסיון של ארבע שנים בתחום רלוונטי, כולל ניסיון בניהול צוות עובדים.
  • כושר ניהול ויכולת הנעת צוות עובדים.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת יצירת אווירה טובה במקום העבודה.
  • יכולת חשיבה ברמה גבוהה.
  • ניסיון בניהול השמה, קריירה או יעוץ ארגוני – יתרון.
  • יכולת קבלת החלטות תוך יכולות ארגון ותיאום בין ממשקים רבים.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • יכולת עיבוד נתונים.
  • בעל/ת יוזמה, חריצות ופתיחות.
  • יכולות ביטוי גבוהות בכתב ובעל פה.
  • שליטה במערכות מידע – חובה.
  • ידע ושליטה בעברית ובאנגלית.

בנוסף דרוש/ה: סגן/ית מנהל מחוז למעסיקים

דרוש/ה סגן מנהל/ת מחוז למעסיקים באזור חדרה, לסמכות מקצועית בתחום המעסיקים. התפקיד כולל את תחומי האחריות הבאים:

  • אחריות על מערך שירות מעסיקים בלשכת התעסוקה ותיאום בין הלשכות בתחום המעסיקים.
  • הכנת תוכניות עבודה, כתיבת תהליכי עבודה ונהלים.
  • עבודת שיווק מול מעסיקים והשתתפות בקביעת מדיניות פרסום ושיווק ובניית תוכניות שיווק, כולל בדיקת יעילות התוכניות.
  • אחריות על מתן מענה ושירות למעסיקים באמצעות מעקב, בקרה והנחיית עובדי ההשמה בנושא תהליכי ההשמה תוך וידוא ואחריות על איוש המשרות.
  • ניהול תיק לקוח – מעסיקים אסטרטגיים וארציים.  
  • אחריות על הכשרה מקצועית של העובדים מול המעסיקים.
  • אחריות על קשר שוטף מול מרכז שירות הלקוחות למעסיקים.
  • פיתוח תהליכים לשיפור ביצועים במערך השיווק מול מעסיקים.
  • פיתוח וניהול קשים עם גופים ארגוניים בשטח המחוז לסיוע בעמידת תוכניות השיווק.
  • אחריות על פתרונות למעסיקים כגון הכשרות לעובדים במפעל וכיו"ב.
  • למידת שוק העבודה בישראל ובעולם תוך יישום מסקנות לפעילות שיווק מול מעסיקים.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון (B.A).
  • ניסיון של ארבע שנים בתחום רלוונטי.
  • ניסיון בעבודה מול מעסיקים הובלת שיווק פרויקטים – יתרון.
  • יכולות ניהול צוות והנעת עובדים.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת יצירת אווירה טובה במקום העבודה.
  • יכולות חשיבה גבוהות.
  • יכולת קבלת החלטות תוך תיאום בין מערכות שונות בארגון.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • יוזמה, חריצות ופתיחות.
  • יכולת עיבוד נתונים ושימוש בהם.
  • יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה.
  • יכולת ניהול משא ומתן וניהול תקשורת בין אישית גבוהה.
  • התמצאות בחוקי ובנהלי העבודה של שירות התעסוקה.
  • נדרשת שליטה במערכות מידע.
  • ידיעת השפה האנגלית ושליטה – חובה.

להגשת מועמדות לתפקידים יש לצרף תעודות ומסמכים המעידים על השכלה וניסיון, בצרוף טופס בקשה למשרה פנויה (לחצו כאן).

את המסמכים יש לשלוח למייל: jobs@ies.gov.il

או לכתובת: שירות התעסוקה, אגף משאבי אנוש, ת.ד. 3777 ירושלים 91036

מבצע כנסי 2025

אין תגובות

השאר תגובה